2021-08-25, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tasse-tapir
Du kanske menar sådan vape som man vapar weed i? Jag menar en sådan som också kallas e-cigarett, där man vapar en vätska, sk. Vape juice. Om du nu ändå menar samma som jag så får du gärna skriva vilken sort du använder! 😁

Min vape går att stoppa vad man vill i. Portabel sak med bra temperaturkontroll. Har en för dab och en för torkat weed.

Du menar du köpt en ecig å vill modda? Köp en vanlig vape istället
Citera
2021-08-26, 09:39
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Hej alla glada. Har varit sugen att testa DMT under en längre tid och har nu lyckats få tag på det. Har många erfarenheter av psykedeliska droger mest svamp och lsd men har förstått att röka DMT är något annorlunda. Är det något ni med erfarenheter vill understryka något att tänka på, hur man på bästa sätt röker det osv. Mvh
Bong fungerar utmärkt. Försök att hålla inne röken i ca 10-15 sekunder, du märker själv av, viktigt att inte hålla inne röken för länge heller då det kan leda till en dålig tripp. Snåla inte heller, ju mer dmt du röker ju bättre trip. ENJOY
Citera
2021-08-26, 11:43
Medlem
Mrlind92s avatar
snorta dmt nyss tog ca 40 mg va kommer hända tro nada skulle ja gissa på
Citera
2021-09-06, 18:13
Medlem
strategasiats avatar
Är det någon som vet om DMT;et på flugsvamp är 5-MeO eller nn?
Citera
2021-09-07, 16:27
Medlem
SlapBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Är det någon som vet om DMT;et på flugsvamp är 5-MeO eller nn?

När man talar om DMT brukar det vara nn. 5-MeO brukar kallas för just 5-MeO och inte för DMT.
Citera
2021-09-09, 01:22
Medlem
pajfarmors avatar
Är det inte DMT som Sam Harris (och vår älskade grävande journalist numero uno, Alex Jones) rekommenderat?
Citera
2021-09-30, 18:34
Medlem
strategasiats avatar
kommer knappt någonvart, hals helt upprörd. Jag verkar nå en viss platå var jag får svårt att få in röken, jag ser all rök som försvinner in men jag blåser inte ut något, efter ett tag är det som att ett luftryck inifrån tävlar med inhaleringen, de krockar med med varandra, jävligt olustig känsla, är det bara jag som upplever detta?
Citera
2021-10-07, 09:27
Medlem
När ni röker dmt känner ni att ni slungas ut ur kroppen? Det kanske går för snabbt ens för att man ska kunna registrera det eller göra motstånd?

Jag har nämligen bokat in mig på en aya-retreat och det kommer vara första gången för mig. Har kört svamp några ggr innan själv och första gången kändes det som att det var en energi som ville lämna min kropp. Jag blev såklart rädd och försökte vara kvar i kroppen men frågan är om det var klokt. För då fick jag en riktig snetripp med en massa ångestvågor i flera timmar. Var det det jag försökte undvik genom att lämna kroppen? 🤔
Så det jag är rädd för är att det ska hända under min aya-tripp och att jag ska göra motstånd även då. Visst det kommer finnas hjälp på plats men vill ändå vara förberedd och inte låta den här händelsen påverka min kommande resa.
Citera
2021-10-07, 12:08
Medlem
Craiggs avatar
Tog ca 50ug LSD på ett rave en gång och allt kändes okej, men så var det någon där som erbjöd mig att prova DMT. Hade ingen erfarenhet alls av det, men jag tog ett bloss.

Jävlar vad intensiv trippen blev! Började se en massa mönster som flög runt överallt men jag fick också mer obehagliga visuals. Folk började se ut som monster. Nej usch, om jag nånsin provar DMT igen blir det nog hemma isf.
Citera
2021-10-21, 22:17
Bannlyst
DMT - vilka effekter får man av den?

Jag läste nu första gången om DMT på nätet och jag tror att det är en drog som passar mig perfekt och att om jag skulle representeras som drog så skulle jag motsvarat en DMT tablett.

Till mina frågor:

1. Kan man dosera denna drog ofta utan att bli immun mot den? Alltså utan att inte kunna bli hög som till exempel med extacy vid långa perioder av intag?

2. Vilka effekter får man av den när man är hög? Om man är en individ som tänker djupt då passar denna drog bra? Om man vill få självmedvetenhet då passar denna en?

Några gånger när jag tagit extacy så har jag fått black outs i 8 timmar och vaknat ute efter 8 timmar och inte vetat vad jag gjort under hela den tiden. Så kommer DMT att ge mig samma eller motsvarande effekt? Ofta när jag tar extacy så ser jag mig själv objektivt och kan se mina brister, kommer DMT att ge mig samma effekt?
Citera
2021-10-21, 23:17
Bannlyst
Det är väldigt otydligt hur DMT är enbart av att läsa folks berättelser.

Är det verkligen som så att man ser sig själv objektivt? Dessutom hur länge blir man hög? Stämmer det att vid tablettform så är man hög i ca 4 timmar medan när man röker endast 30 min?
Citera
2021-10-21, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Helt olika upplevelser. En breakthrough på DMT är otroligt visuellt intensivt och allt går så snabbt, tankarna löses upp, och det är över på väldigt kort tid.

När man dricker Ayahuasca trippar man i flera timmar, känns ibland som flera dagar. Det är inte samma otroliga tempo i insikterna och det visuella, utan man hinner ta in saker och ting. Det är ofta VÄLDIGT känslosamt och psykiskt krävande, och man känner sig som en ny människa efter. Lite som ett år av terapi koncentrerat till ett par timmar. Plus att magen oftast knasar ur totalt under första halvan. Är man inte beredd på att möta sina inre demoner är det inte dags för ayahuasca.

Set&Setting är mycket viktigare med ayahuasca än med rent DMT. Ayahuasca dricks oftast under ritualer med vägledning. Röka rent DMT kan man göra hemma på rummet utan vidare. Mitt ex tog ayahuasca själv utan förberedelser och sa det var bland det värsta hon varit med om (och hon har varit med om mycket skit.)

Plus att med ayahuasca kan man ta flera doser med några timmar emellan och få en väldigt lång tripp med många insikter. När man röker rent DMT lär man få i sig alltihop i ett bloss, på sin höjd två. Annars funkar det inte.

Tablettform, hur många timmar kan man bli hög på det?

Mycket känslosamt säger du, får man insikt i saker och ting och därmed känslosamt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in