Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
■ Jag har ingen susceptibilitet för dina infantila bålgetingsattacker i L*na Wesstr*m-tråden mot mig.
■ Jag riktar ingen tillvitelse mot Yodinnan
[ HD ], däremot sagt, så vet jag, vilket du inte gör, att hon var sin Yodánske Riddare SD behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet.
■ Vad du tror enligt ovan skrivet, intresserar mig överhuvudtaget inte.
■ Du har ju tidigare framfört i ett av dina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, att du inte diskuterar med en narcissist och mytoman som jag @JokerMannen är enligt dig, men trots detta svarar du på mina inlägg.
■ Iteration: Vad du tror, intresserar mig inte.
■ 1: ) Jag kände L*na Wesstr*m.
■ 2: ) Jag har träffat många av L*na Wesstr*m:s närmaste och bekanta, bland andra NW som jag tidigare har skrivit om i L*na Wesstr*m-tråden. NW var vid det aktuella tillfället på en resa mot Jönköping då jag samtalade med honom, en riktigt härlig människa enligt mig.
■ 3: ) Jag har fått läst L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna samt privata dagboksanteckningar vilka hon förvarade i en A4-pärm skrivna på pappersformatet A4 samt, där varje sida har flera olika textstycken.
■ Nej, jag tror överhuvudtaget inte att Motorvägsmannen var i maskopi med Yodinnan [ HD ], inte heller vad beträffade Huvamannen.
Mvh/JM.
Nej, du kände inte LW. Lika lite som du var "Officiell Utredare av Ķàlamarksfallet" i Kaj Linna-tråden, eller innehavare av den sekretessbelagda FUP:
en i Kevin-tråden. Varför du håller på och tramsar sådär kan nog bara du svara på.
Nämnda trådar hade du iaf vett att lämna, om än med svansen mellan benen, när du avslöjats som lögnare och charlatan.
Man kunde skratta åt dig, om ditt beteende inte vore så respektlöst. Det här är trådar som handlar om verkliga mord, involverande riktiga människor. Ditt självupptagna svammel är en skymf.
Apropå din insyn och nya (vällustiga) beskrivning av hur SD tillsammans med HD mördade LW - tidigare i tråden målade du upp en annan (och enligt dig initierad) bild av händelseförloppet. Där riktades först slag mot knäskålarna på LW så att hon bragtes på knä, osv. I samband med detta inlägg citerade du (ånyo initierat) 3 SMS. Vill minnas att jag slog vad om en tjuga att dessa uppgifter, vid granskning av kommande FUP, skulle visa sig vara helt uppdiktade.
Var är tjugan?
Slutligen: du "riktar ingen tillvitelse mot HD", men du påstår dig samtidigt
veta att hon hjälpte till att mörda LW? 👍
Ännu mer slutligen: jo, HD vet givetvis mer om LW:s död än hon medgett. Men: är hon aktivt delaktig som anstiftare eller medhjälpare? Tja. Inga bevis pekar på det. Vi kan bedöma hennes person, förmåga att ohämmat ljuga, och hennes i övrigt - vad det verkar - totala känslokyla och se att jo, hon framstår som en person kapabel att aktivt delta i en sådan här gärning. Och motiv samt hat har hon i överflöd.
Frågan är om man någonsin kan komma längre än så. SD är död och kan inte berätta, och trots stora ansträngningar från polis/åklagare verkar utredningen ha stannat i en återvändsgränd.
Låt oss hoppas att nya uppgifter framkommer.
Om det blir så kan vi i alla fall vara säkra på en sak: det kommer inte att ske tack vare dig.