Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Tycker inte det är flera i tråden som tror att HD är helt kritvit. Vet ej varför du envisas med att ständigt skriva det.
■ De personer du känner som vet "vad som
var orsaken till mordet" - Det är dags nu att du berättar VAD det är som de vet. Deras namn bör du givetvis utelämna.
Om du berättar så blir du kanske trovärdig, för som det är nu så är du inte det.
■ I ett av mina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, berättade jag bland annat för dig @Zilvereko, att det fanns en person, som under den sena Måndagskvällen den 14 Maj 2018 hade observerat en person som var gåendes någonstans mellan Rättar*vägen 35 och Rättar*vägen nummer 11.
■ Då skrev du @Zilvereko senare, att nu har @JokerMannen uppfunnit ett nytt vittne som var nära nog till brottsplatsen.
■ Det finns människor som faktiskt vet och känner till saker och ting, och som av olika anledningar har valt att inte blanda sig i detta, de äger alla sina fria viljor att göra sålunda och så länge, måste jag acceptera detta, det vill säga, att jag är ingen GUD av något slag som kan ta mig rättigheten till att köra över andra människor mot deras egna viljor, jag fungerar inte på ett sådant sätt.
■ Det som jag kan framföra i nuvarande läge i L*na Wesstr*m-tråden är följande sagt, att om minst en, eller, två personer, av sin, eller sina egna viljor vill berätta för polisen vad den, eller de vet och känner till, då först kommer jag att kontakta polisen samt stå vid deras sida baserat på vad jag själv vet och känner till utanför själva förundersökningsprotokollet.
■ Jag kommer fortsättningsvis att gräva vidare i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018, vilket kommer att ske med, eller utan ditt samtycke, jag söker fortfarande flera svar på olika frågor för att kunna förstå vissa saker.
Vad jag redan har i mitt bagage är:
■ 1: ) St*fan Davidss*n:s gjorda trappinspektion under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 hos sin kamrat JG.
■ 2: ) Vem som hade St*fan Davidss*n:s mobila enhet under den aktuella Måndagskvällen och fotograferade vattentornet klockan 22:00:06.
■ 3 ) Spåren som upptäcktes i vegetationen utanför bullerplanket.
■ 4: ) Sedan har jag ytterligare saker som jag inte kan framföra i L*na Wesstr*m-tråden när jag vet att både Yodinnan [ HD ] och JG läser skrivna och postade inlägg i denna ABoK:s-tråden.
■ Den lilla Citronellan är en besk citronblomma som man inte skall underskatta, åtminstone inte jag i alla fall, den saken är väldigt säker.
Mvh/JM.