2021-08-23, 16:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det frisörbesök

https://postimg.cc/gallery/2WLMRkW
En bild på bordet vid spegeln man ser när man sitter i frisörstolen - meningen var väl att man skulle se visitkorten men av dom såg man knappt något alls, en liten krumelurpil pekade mot korten.
Det som totalt dominerade bilden var Annas nya handväska...
Citera
2021-08-23, 17:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
En bild på bordet vid spegeln man ser när man sitter i frisörstolen - meningen var väl att man skulle se visitkorten men av dom såg man knappt något alls, en liten krumelurpil pekade mot korten.

Har Anna verkligen haft många frisörer som hon påstår..
https://postimg.cc/4Y0LGQT1
Anna har väl typ bara haft Bobby som frisör, förutom hans släkting.
Enligt Anna var hon kund hos Bobby i 25 år...
Citat:
Med stor glädje och efter många år som trogen kund hos min vän Bobby Oduncu sedan 25 år tillbaka
Fast å andra sidan Anna och matematik...
http://annabook.se/2019/06/11/ny-amb...-%F0%9F%98%8A/

Är det inte dags för Anna med en ny dunderkur av Bobbys hårpiller..? Och Bobbys beautyslimpiller.. Möjligt att hon slulle få betala denna gång, möjligt att det var en av orsakernas till deras uppbrott, plus att Anna säkert krävt att Bobby ska välja mellan Erwiik och henne.
https://bobbys.se/weddingtimes/
Läs Bobby svar angående fråga om detta, längst ner på sidan, innan Anna blev persona non grata med Bobby, eller är det tvärtom.
Citera
2021-08-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, eller De tre vännerna och Jerry🤣🤣

Hahahha jaaaa de tre vännerna och Jerry var fan klockrent! Alternativt Beavis and Butthead!
Hon måste varit så fokuserad på att ingen rynka eller valk kom med att hon helt missade att (p)anna(n) blev 15 cm längre än vanligt Haha
Citera
2021-08-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna trollar inte, hon är sig själv..
Osäkert om du skulle tycka att Anna vore lika rolig i ditt umgänge..
När Anna fyllde år för några år sedan hade hon en del folk hos sig på sitt kalas, nu är nästan alla i den kretsen avverkad, likaså föregående kamratkrets.
Anna avverkar vänner och bekanta som om det inte finns en morgondag.
Jesus, vad ensam hon skulle vara om det inte vore för Roberto.
Anna är superrolig.. NOT, eftersom hon tar sig själv på djupaste allvar och har varken. Självinsikt, självkritik eller självironi.

Jag håller inte alls med, när hon är på bra humör så skojar hon friskt om sig själv och jag upplever att hon ofta trollar. Hon säger saker på live som att hon ska duscha ute för att trolla med oss. Inte varje gång men emellanåt ser man hur hon håller inne ett smil när hon säger grejer.

Mkt möjligt att vi inte funkat ihop jag o Anna. Jag gillar inte att synas på socialamedier och har inte fb insta eller snap. Jag vägrar vara med i tidning, vägrar konsekvent att ens ha foto på min skype även om chefen uttryckt en önskan om att alla ska ha det för hon tycker att det är trevligt. Jag avskyr även oanmält besök.
Citera
2021-08-23, 17:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Hahahhaha det såg verkligen helt galet ut! Måste vara filtret? Ser ut som tecknad professor från barnprogram typ Dr Snuggles stuk 😂
Hahah precis honom jag tänkte på också.
Citera
2021-08-23, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Och fyra påsar vitt socker till ett glas latte.
Till ett bakverk med chokladglasyr.

Bra sockerintag på en fika Anna!
Citera
2021-08-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Min frisör bjuder också på kaffe/te och någon kaka eller chokladbit vid lite längre behandlingar. Det tror jag de flesta gör
Man kan också tacka nej till godbitar och endast dricka kaffet !
Citera
2021-08-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Man kan också tacka nej till godbitar och endast dricka kaffet !

Ja klart man kan, min frisör brukar fråga om jag vill ha kaffe/te och om man tackar ja så kommer sötsaken med på fatet. Sedan är det valfritt om man vill ha den eller ej. Rent krasst vet vi inte om Anna åt eclairen eller ej
Citera
2021-08-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Jag håller inte alls med, när hon är på bra humör så skojar hon friskt om sig själv och jag upplever att hon ofta trollar. Hon säger saker på live som att hon ska duscha ute för att trolla med oss. Inte varje gång men emellanåt ser man hur hon håller inne ett smil när hon säger grejer.

Mkt möjligt att vi inte funkat ihop jag o Anna. Jag gillar inte att synas på socialamedier och har inte fb insta eller snap. Jag vägrar vara med i tidning, vägrar konsekvent att ens ha foto på min skype även om chefen uttryckt en önskan om att alla ska ha det för hon tycker att det är trevligt. Jag avskyr även oanmält besök.

Hon kan skoja lite om sig själv ibland men det är oftast en underton av bitterhet i det-som om hon vill föregå trollen och tala om att hon minsann vet vad de tänker om henne och att de kollar på hennes live. Hon gillar att vara ”hemlighetsfull”(med smil och allt) och skapa nyfikenhet, provocera omgivningen för uppmärksamheten det ger när hon känner sig lite uppåt(av vilket skäl det än är).
Tror inte hon mår alls bra av det egentligen för hon kan inte hantera när hon sen får provokationer tillbaka och reaktioner för att hon tex snackar om att duscha ute med Roberto eller att ha sex på Maxis toa.
Då tycker hon inte det är kul längre utan blir arg istället.
Citera
2021-08-23, 18:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Hon kan skoja lite om sig själv ibland men det är oftast en underton av bitterhet i det-som om hon vill föregå trollen och tala om att hon minsann vet vad de tänker om henne och att de kollar på hennes live. Hon gillar att vara ”hemlighetsfull”(med smil och allt) och skapa nyfikenhet, provocera omgivningen för uppmärksamheten det ger när hon känner sig lite uppåt(av vilket skäl det än är).
Tror inte hon mår alls bra av det egentligen för hon kan inte hantera när hon sen får provokationer tillbaka och reaktioner för att hon tex snackar om att duscha ute med Roberto eller att ha sex på Maxis toa.
Då tycker hon inte det är kul längre utan blir arg istället.

Japp, så är det.
Jag tror inte ens Anna vet hur man trollar.
Hon kan helt enkelt inte själv bedöma hur mycket/ litet hon tål.
Hon tror hon kan säga vad som helst, hon pratar om att hon älskar att provocera.
Men hon förstår inte att folk har svar på tal och blir provocerade, hon har inget konsekvenstänk.
Hon kan inte hur mycket hon än vill kontrollera andra personer.
Och framför allt vet ju hela Sverige att Anna har en mognad som ett barn, då hon inte kan kontrollera sina känslor, utan får utbrott, blir upprörd, bråkar och gråter, då fort något går henne emot, istället för att ta det som en vuxen person som kan ta ansvar och reflektera.
Citera
2021-08-23, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Är inte huvudet extremt ovanligt ovalt och extremt långt? Det är väl ca 30 cm från mellan ögonen och upp till hårfästet?

Många gör pannlyft nuförtiden, se C.Perrelli..så det har hon säkert gjort.
Citera
2021-08-23, 18:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Många gör pannlyft nuförtiden, se C.Perrelli..så det har hon säkert gjort.

Nja, skulle det vara så skulle inte Annas panna åka ned och bredda sig varje gång Anna glömmer att sätta på filtret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in