2021-08-23, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Snälla du,

1988 - "Namn & nummer/Tårar på ditt brev". A-sidan "Namn & nummer" är skriven av Per Gessle. Låten var dock ej skriven enkom för Anna. B-sidan "Tårar på ditt brev" är skriven av Martin Klaman, som gjort musiken med text av Keith Almgren.

Kopierat från https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Anna_Book

Namn och nummer var skriven till The Pinks
Citera
2021-08-23, 08:08
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Stället hette tidigare Sigtuna krog tills för två år sedan och då gick ryktet på byn att det såldes annat där. Stället fick sen en liten upplyftning invändigt och blev Cicciotto. Har inte hört något om annan försäljning där men priserna har gått upp kraftigt och en blek pizza kostar runt 160:-.

Edit: Kanske ska nämnas att Vanessa jobbar där men det är nog bara under turistsäsongen juni-augusti. Vet inte säkert men Sigtuna är fullt av liv på sommaren men somnar in i september och de flesta restauranger reducerar öppettider och personal.
Även Felicia jobbar där
Citera
2021-08-23, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Bästa Cicciotto har fått tillbaka sina bästa kunder:

https://imgur.com/a/NxcXx7s

Har hon tappat en tand längst in till höger?
Citera
2021-08-23, 12:17
Medlem
nu är det frisörbesök

https://postimg.cc/gallery/2WLMRkW
Citera
2021-08-23, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Är inte huvudet extremt ovanligt ovalt och extremt långt? Det är väl ca 30 cm från mellan ögonen och upp till hårfästet?

Hahahhaha det såg verkligen helt galet ut! Måste vara filtret? Ser ut som tecknad professor från barnprogram typ Dr Snuggles stuk 😂
Citera
2021-08-23, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför skulle hon må bättre för att hon slipper arbeta?
Bara för man har pengar behöver inte betyda man är lycklig. Men allt blir enklare.
Hon kommer väl inte på nåt bättre och fylla dagarna med. Skulle vara mer i Spanien om jag var henne, men hon klarar sig väl inte utan sin man.

Nån som vet om han var med på turnéerna innan pandemin slog ut?

Just det-om hon nu uppenbarligen inte mår bra av att gå hemma sysslolös och leka lyxfru som kan jobba enbart med det hon ”känner för”(dvs inget då ingen ger henne uppdrag längre) så borde hon väl ha något att göra på dagarna oavsett om de har tillräckligt med pengar för att hon ska kunna leka lyxhustru eller inte.
Finns mycket hon skulle kunna göra, ha en liten studio att dreja i i det onyttjade, ofärdiga Attefallshuset eller få hjälp till arbetsträning.

Problemet är eg att hon saknar riktiga intressen förutom att putsa på ytan och söka uppmärksamhet. Annas ”magkänsla” är hennes största fiende. Den leder henne åt helvete varje gång.

Vad hände med det fantastiskt produktiva samarbetet med Ylva&Linda förresten? Gjorde hon sig ovän med dem på vanligt manér? Det kändes ju så fantastiskt och de skrev så mycket ny musik-resultatet blev EN nyinspelning av en gammal låt…men det kanske blev för dyrt för Halmpyntet i längden. Precis som matlive-projektet.
Senast redigerad av Omniman 2021-08-23 kl. 12:34.
Citera
2021-08-23, 12:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det frisörbesök

Har alla frisörer i Stockholm fika som de bjuder sina kunder på?
På alla bilder från frisören har hon fikat och menat att det är salongen som bjuder henne på fikat.
Citera
2021-08-23, 12:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det frisörbesök

Ser inte någonstans att Anna markerar sitt desperata inlägg med att det är en reklam för hennes frisör, som så generöst göder Anna med en kaloririk latte + fet eclair.
Inte undra att Anna blir fetare.

Citat:
Teoretiskt kan två koppar per dag betyda en viktökning på 20 kilo per år

https://www.aftonbladet.se/halsa/a/M...-en-kaloribomb
Citera
2021-08-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
På alla bilder från frisören har hon fikat och menat att det är salongen som bjuder henne på fikat.

Min frisör bjuder också på kaffe/te och någon kaka eller chokladbit vid lite längre behandlingar. Det tror jag de flesta gör
Citera
2021-08-23, 13:32
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Min frisör, i småstad, bjöd på fika.
Citera
2021-08-23, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Hahahhaha det såg verkligen helt galet ut! Måste vara filtret? Ser ut som tecknad professor från barnprogram typ Dr Snuggles stuk 😂
Hahaha, eller De tre vännerna och Jerry🤣🤣
Citera
2021-08-23, 15:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Här kommer jag och sticker ut hakan lite..
Jag tycker att Anna är fin. När hon inte ser ut att vara förbannad eller ledsen så ser och trevlig och glad ut, ser ut som en person som glatt hjälper till att beskriva vägen om man frågar.. Approachable i brist på passande svenskt ord.

Hon ser fräsch ut, sminkar sig fint och lagom, alltid fräscht snyggt hår även om endel tycker att hon går till frisören för ofta så är det ju fint. Lite långt för mitt tycke men det är ju en smaksak.
Hon har fräscha kläder när hon ska iväg och helt och rent när vi ser henne i live hemifrån.

Lägenheten kan ju mycket möjligt vara hennes o Rs men den står på svärfar av någon anledning. Själv varit i en liknande situation av personliga anledningar.

Hon säger och gör endel galet men jag tycker att hon är jävligt rolig när hon är på rätt humör, trollar sina tittare. Glimten i ögat.

Kände att jag ville skriva lite positivt oxå. Vi kanske skulle kunna prata om lite roligare grejer än Annas bikini-kropp? Drinkskolan som ligger på Youtube tycker jag själv är väldigt rolig, hon trollar rakt igenom 😂

Anna trollar inte, hon är sig själv..
Osäkert om du skulle tycka att Anna vore lika rolig i ditt umgänge..
När Anna fyllde år för några år sedan hade hon en del folk hos sig på sitt kalas, nu är nästan alla i den kretsen avverkad, likaså föregående kamratkrets.
Anna avverkar vänner och bekanta som om det inte finns en morgondag.
Jesus, vad ensam hon skulle vara om det inte vore för Roberto.
Anna är superrolig.. NOT, eftersom hon tar sig själv på djupaste allvar och har varken. Självinsikt, självkritik eller självironi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in