Citat:
Ursprungligen postat av
Capernic
Här kommer jag och sticker ut hakan lite..
Jag tycker att Anna är fin. När hon inte ser ut att vara förbannad eller ledsen så ser och trevlig och glad ut, ser ut som en person som glatt hjälper till att beskriva vägen om man frågar.. Approachable i brist på passande svenskt ord.
Hon ser fräsch ut, sminkar sig fint och lagom, alltid fräscht snyggt hår även om endel tycker att hon går till frisören för ofta så är det ju fint. Lite långt för mitt tycke men det är ju en smaksak.
Hon har fräscha kläder när hon ska iväg och helt och rent när vi ser henne i live hemifrån.
Lägenheten kan ju mycket möjligt vara hennes o Rs men den står på svärfar av någon anledning. Själv varit i en liknande situation av personliga anledningar.
Hon säger och gör endel galet men jag tycker att hon är jävligt rolig när hon är på rätt humör, trollar sina tittare. Glimten i ögat.
Kände att jag ville skriva lite positivt oxå. Vi kanske skulle kunna prata om lite roligare grejer än Annas bikini-kropp? Drinkskolan som ligger på Youtube tycker jag själv är väldigt rolig, hon trollar rakt igenom 😂
Anna trollar inte, hon är sig själv..
Osäkert om du skulle tycka att Anna vore lika rolig i ditt umgänge..
När Anna fyllde år för några år sedan hade hon en del folk hos sig på sitt kalas, nu är nästan alla i den kretsen avverkad, likaså föregående kamratkrets.
Anna avverkar vänner och bekanta som om det inte finns en morgondag.
Jesus, vad ensam hon skulle vara om det inte vore för Roberto.
Anna är superrolig.. NOT, eftersom hon tar sig själv på djupaste allvar och har varken. Självinsikt, självkritik eller självironi.