2021-08-22, 09:49
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Får backa på allt jag skrivit om CB.
Har nyss kommit till min kännedom att det som sagts till mig kraftigt överdrivits eller hittats på för att kan helt enkelt ogillar hans person. Men med det sagt behöver det inte innebära att han gjort allt som mina källor tidigare påstått.
Ber om ursäkt för alla onödiga inlägg.

Så märkligt. Tänker inte rota i det men det kom från din syster. Man är inte så anonym som man tror ibland men hon kan inte bli uthängd för något, inte du heller.

Och ärligt, fy tusan för män generellt som inte kan bete sig. Pernilla är värd bättre!!! Efter Theos pappa brakade hon i 10 år. Det önskar man ingen. Men samma där, minns reportaget om familjelycka.

CB får tamejfan kamma sig ordentligt!
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-08-22 kl. 09:56.
Citera
2021-08-22, 09:58
Medlem
Ok, jag kan verkligen förstå rädslan för en sån person och att man då inte vågar gå in på detaljer. Har själv råkat ut för en sån och den personen slängde själv ut rena lögner om andra. Därför ville jag veta.
Ledsen om ni tog illa vid er. Genuint menat.
Jag förstår er.
Citera
2021-08-22, 11:06
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Ok Ninalina, sånt händer.

En undran från mig är om någon kan ha blivit hotad.
Historiken på C är att han är snabb med hota människor i hans närhet som inte gör som han säger/vill.
Men det här är ju ett anonymt forum, hur skulle CB kunna veta vem som skriver vad här?
Citera
2021-08-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Men det här är ju ett anonymt forum, hur skulle CB kunna veta vem som skriver vad här?
Han kan ha lagt ihop det som skrivits och kommit på vem personen som skrivit är. Om han nu läser här.. eller så ångrar sig Nina och vill inte längre stå för det hon skrivit.
Citera
2021-08-22, 12:50
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Han kan ha lagt ihop det som skrivits och kommit på vem personen som skrivit är. Om han nu läser här.. eller så ångrar sig Nina och vill inte längre stå för det hon skrivit.
Ja så kan det vara, hoppas att det inte är något hot inblandat..
Citera
2021-08-22, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Ja så kan det vara, hoppas att det inte är något hot inblandat..

Känns inte alls bra. Vi är fler härinne som sett de sidor hos Bauer som hon pratat om så det är klart att informationen stämmer. Blir förbannad om hon fått skit för att hon vågat stå upp för sanningen.
Citera
2021-08-22, 16:00
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Känns inte alls bra. Vi är fler härinne som sett de sidor hos Bauer som hon pratat om så det är klart att informationen stämmer. Blir förbannad om hon fått skit för att hon vågat stå upp för sanningen.
Jag har inte heller någon bra magkänsla nu, Ninalina har inte skrivit något efter inlägget där hon backar ... Hoppas att hon kan be om hjälp om det är något med henne eller systern..🙁
Citera
2021-08-22, 19:37
Medlem
Har C.B pusslat ihop vilka han tror det är som skriver här? Kan han ha ringt några och hotat att anmäla dom för personangrepp eller liknande? Han verkar ju vara snabb med att hota när han inte känner sig bekväm...att då hota att anmäla kan ju göra att man backar.
Jag tror på det som skrivs här, det kommer från flera och det stämmer med hans beteende, flyttar till P.W nästan direkt, nästlar sig in i familjen/släkten W.
Om han hotar någon till tystnad här så är det fruktansvärt och då måste det komma fram.
Hoppas verkligen inte att det är så.
Citera
2021-08-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Har C.B pusslat ihop vilka han tror det är som skriver här? Kan han ha ringt några och hotat att anmäla dom för personangrepp eller liknande? Han verkar ju vara snabb med att hota när han inte känner sig bekväm...att då hota att anmäla kan ju göra att man backar.
Jag tror på det som skrivs här, det kommer från flera och det stämmer med hans beteende, flyttar till P.W nästan direkt, nästlar sig in i familjen/släkten W.
Om han hotar någon till tystnad här så är det fruktansvärt och då måste det komma fram.

Ja, han är ju den enda som har något att förlora på detta. Ett liv i kändisvärlden och en tryggad framtid. Ser inte någon annan förklaring.
Citera
2021-08-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ja, han är ju den enda som har något att förlora på detta. Ett liv i kändisvärlden och en tryggad framtid. Ser inte någon annan förklaring.

Eller så stämmer det Ninalina skrev idag. Att det hon fått höra från sin syster var överdrivet. Vi har ju ingen aning 🤷🏼‍♀️
Citera
2021-08-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Eller så stämmer det Ninalina skrev idag. Att det hon fått höra från sin syster var överdrivet. Vi har ju ingen aning 🤷🏼‍♀️

Ja, ingen vet, men bara märkligt då vi är fler härinne som sett exakt samma sidor IRL hos denna man. Vill dock inte analysera sönder detta för hennes skull.
Citera
2021-08-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Kan CB visa aggressiva sidor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in