Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-22, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Får backa på allt jag skrivit om CB.
Har nyss kommit till min kännedom att det som sagts till mig kraftigt överdrivits eller hittats på för att kan helt enkelt ogillar hans person. Men med det sagt behöver det inte innebära att han gjort allt som mina källor tidigare påstått.
Ber om ursäkt för alla onödiga inlägg.

Vad menar du? Menar du att din syster hittat på/ överdrivet allt pga att hon ogillade honom?
Citera
2021-08-22, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Benjamin Ingrosso har lagt ut en händelse på IG där han och CB ser mysiga ut ihop och så har BI taggat med #wearefamily plus dekalen HOT STUFF. Ja, ja...

Kikade precis och det var visst ännu pinsammare, Benjamin hade repostat Bauers inlägg.
Citera
2021-08-22, 06:29
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Har nyss kommit till min kännedom att det som sagts till mig kraftigt överdrivits eller hittats på för att kan helt enkelt ogillar hans person. Men med det sagt behöver det inte innebära att han gjort allt som mina källor tidigare påstått.
Så din syster och hennes 3 kollegor har hittat på historier om CB?
Kanske var din syster själv intresserad av CB men fick nobben?

Det var ju om sån här skit jag menade i mitt förra inlägg..
Så pinsamt..
Citera
2021-08-22, 08:17
Medlem
Citat:

Ok, så kan det ju bli.

Måste fråga - har du blivit påkommen? Var det inte du som blockats av CB på IG (trots ny profil)?

Du har verkat trovärdig. Hoppas du eller din syster inte fått skit från CB.
Citera
2021-08-22, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Kikade precis och det var visst ännu pinsammare, Benjamin hade repostat Bauers inlägg.

O M G ! Den du, PW, känns väl sådär. Så vågar han nog inte skriva öm Bi*nca men jeeeeses vad gränslöst.

Lin"s W kommandes upp ur havet kommenterades med "Vilken vy 👌" av CB och kan lätt avfärdas av vacker solnedgång i bakgrunden men att skriva HOT STUFF om sig och PWs son...?! Nä, nu vet jag inte vad han är ute efter längre.
Citera
2021-08-22, 08:35
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:

Ok Ninalina, sånt händer.

En undran från mig är om någon kan ha blivit hotad.
Historiken på C är att han är snabb med hota människor i hans närhet som inte gör som han säger/vill.
Citera
2021-08-22, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Ok Ninalina, sånt händer.

En undran från mig är om någon kan ha blivit hotad.
Historiken på C är att han är snabb med hota människor i hans närhet som inte gör som han säger/vill.

Sjukt om det hänt men visar väl bara på vilket asshole han är isf.
Citera
2021-08-22, 08:47
Medlem
Citat:
Tråkigt att det blir så men förstår dig. Det var det här jag menade.
Jag tar ingens parti då jag inte vet vilka ni är och har aldrig träffat cb men vet vad elaka rykten och missförstånd kan ställa till med.
Sen har ni andra säkert dåliga erfarenheter av cb. Men här måste man ifrågasätta och be om detaljer.
Citera
2021-08-22, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Jag tar ingens parti då jag inte vet vilka ni är och har aldrig träffat cb men vet vad elaka rykten och missförstånd kan ställa till med.
Sen har ni andra säkert dåliga erfarenheter av cb. Men här måste man ifrågasätta och be om detaljer.

Jag tror dock att detaljerna får den som skriver att hamna i hetluften, vilket verkar vara det som skett. Lita på vad folk skriver och sluta pressa.
Citera
2021-08-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Jag tror dock att detaljerna får den som skriver att hamna i hetluften, vilket verkar vara det som skett. Lita på vad folk skriver och sluta pressa.
Ja så kan det vara. Jag pressar inte av elakhet utan anledningen till detaljer är ju att man vill se sammanhang och sanningshalt.
Tror på era erfarenheter.
Du kan inte sitta här och skriva ”sluta pressa”. Då blir det lite som att säga A men utelämna B.
Om något skrivs så vill man ju gärna veta mer.
Citera
2021-08-22, 09:35
Medlem
Ånger

Citat:
Ja så kan det vara. Jag pressar inte av elakhet utan anledningen till detaljer är ju att man vill se sammanhang och sanningshalt.
Tror på era erfarenheter.
Du kan inte sitta här och skriva ”sluta pressa”. Då blir det lite som att säga A men utelämna B.
Om något skrivs så vill man ju gärna veta mer.

I det här fallet tror jag att det än mer styrker sanningshalten i det många skrivit - det går inte att skriva detaljerat för då åker folk på repressalier från CB.
Senast redigerad av Realdoll00 2021-08-22 kl. 10:01. Anledning: Ånger
Citera
2021-08-22, 09:49
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Tänker att detaljer kommer aldrig komma ut i detta forum.
Vi som skrivit behöver också vara försiktiga.
Med CB är det lätt att bli skrämd till tystnad. Han är otroligt stark & manipulerande.
Sanningen kommer att komma fram, i hans relationer har den alltid gjort det så att historiken inte skulle komma fram denna gång är utopi för mig.
Men, P kanske vet allt.
Om relationen till dottern, det fysiska & psykiska han utsatt fler för.
P kanske ser genom fingrarna på detta och tycker kanske inte det är viktigt hur CB behandlar nära runt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in