Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Om man inte bryr sig så rycker man på axlarna ger programmet tummen ned på YT så går man vidare.
Sitter man på FB och skriver långa inlägg hur snabb och välformulerad man än tycker sig vara så ”bryr” man sig.
Fast bryr sig om vad, exakt? Du är alldeles för vag nu. Det kan betyda vad fasen som helst.
Citat:
Varken jag eller någon annan påstår att kanalen är världens bästa journalistik eller bäst producerad.
Det är inte detta jag utmanat i sig, förutom NÄR/OM någon påstått detta eller när jag med all rätt recenserat kanalen då det hör tråden till (alltså inga konstigheter). Men jag har använt det som argument när jag särskilt utmanat de inlägg jag kritiserat från första början, nämligen din typ av påstående nedan:
Citat:
Däremot är den effektiv i sitt format att föra ut kritik mot och information om 7-klöverns politik och ställningstaganden.
Då det i huvudsak är kvinnor som medverkar så har den större chans att ses av yngre tjejer och kvinnor som främst ser YT.
Just detta har jag utmanat. Se tidigare inlägg om varför jag inte tror på detta.
Vad menar du förresten med "yngre tjejer och kvinnor som främst ser YT"? Jag tänker inte dra några slutsatser om den saken, men jag tror inte att en politisk cringe-worthy youtube-kanal som denna i någon särskild mening lockar till sig kvinnor och unga tjejer. Hur tänker du då?
Kommentarerna här (och ibland på youtube men rensas nog bort flitigt) är borderline sexuellt innehåll skrivna av antagligen män. Stor majoritet av kommentarerna på YT är skrivna av konton med manliga namn. Så jag vet inte riktigt varför du tror att det här har "större chans" att nå kvinnor? Verkar det så?
Jag tar och frågar en tredje gång:
Kan du inte berätta exakt var du, citat, "faktiskt", hört att, citat, "flera tämligen politiskt ointresserade kvinnor sett riks och har koll på kanalen.". Var har du hört detta? Du svarade aldrig på det.
EDIT: ljuger du och hittar på saker eller är du bara jävligt naiv och dum?