2021-07-10, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag säger som Alex Linder: Betydligt bättre att ta sina tips från typiska vinnare (judar) än typiska förlorare (kristna). För ständiga förlorare är det givetvis "fel väg att gå" att agera precis så som vinnare agerar.

För judiskt inflytande har ju visat sig vara succé för gemene svensk.
Citera
2021-07-10, 10:51
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InformationSociety
För judiskt inflytande har ju visat sig vara succé för gemene svensk.

Nej, knappast.

Men de som agerar med judisk oförsonlighet och intolerans är de som förmår ta och behålla makten. De som har lurats att vara good guys går för evigt maktlösa. Därför äger Socialdemokraterna och progressivt sinnade människor makten i Sverige, medan borgare och sverigedemokrater avundsjukt står vid sidan om och tittar på.

Om inte borgare och sverigedemokrater lär sig att bli oförsonliga så kommer maktlösheten att bestå.
Citera
2021-07-13, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Faktum är att t.o.m. Baas blivit mer nyanserad sedan Mattson fick sparken. Mattsson blev en belastning t.o.m. för Bonnier och då är det illa.

Mattsson har gjort en sk "läderbög" och alltså fått sparken snett uppåt inom organisationen som uppvaktar och försörjer klanen. (makten) Vad anbelangar Baas så leker karln fortfarande att det är han som hackar alla datatabaser och skriver allt EXPO-material som publiceras i hans namn. Baas är bara en målvakt och som sådan kan han ersättas med vilket parkbänksfyllo som helst. - Alla vet det utom Baas själv.

"Läderbög" är tex Eliasson. Totalt inkomptenta och omöjliga men sparkas alltid snett uppåt oavbrutet.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2021-07-13 kl. 12:10.
Citera
2021-07-16, 20:07
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Från dagens program, 16 juli, vilken jäkla hylla Rebecka har fått!

https://www.youtube.com/watch?v=T9Z8u9Ypp3Y
Citera
2021-08-18, 17:16
Medlem
Nu är sommarpausen över och flickorna är tillbaka igen med en ny kollega, Denice. Ska bli intressant att se hur dom klarar sig då etablisemanget garanterat försöker få kanalen stäng eller kraftigt censurerad.
Citera
2021-08-18, 17:35
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alertio
Nu är sommarpausen över och flickorna är tillbaka igen med en ny kollega, Denice. Ska bli intressant att se hur dom klarar sig då etablisemanget garanterat försöker få kanalen stäng eller kraftigt censurerad.

Ja vi får se om de vågar stänga ner kanalen. Men jag tror Riks har dialog med YT.
Citera
2021-08-18, 19:17
Medlem
mjoelk-kannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alertio
Ska bli intressant att se hur dom klarar sig då etablisemanget garanterat försöker få kanalen stäng eller kraftigt censurerad.
Näh. Ett par blåhåriga arbetslösa feminister kanske sitter och flaggar kanalen, men annars tror jag inte att en jävel bryr sig. Är väl nytt och nyfiket för de trillar in i kanalen en kort stund på förbifarten, men de som fortsätter följa riks flöde kommer väl huvudsakligen redan från samma circle-jerk.

Folk klagar alltid på all "media". Men "etablissemanget" kollar nog inte ens på detta och de bryr sig nog inte heller.
Citera
2021-08-18, 19:28
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjoelk-kanna
Näh. Ett par blåhåriga arbetslösa feminister kanske sitter och flaggar kanalen, men annars tror jag inte att en jävel bryr sig. Är väl nytt och nyfiket för de trillar in i kanalen en kort stund på förbifarten, men de som fortsätter följa riks flöde kommer väl huvudsakligen redan från samma circle-jerk.

Folk klagar alltid på all "media". Men "etablissemanget" kollar nog inte ens på detta och de bryr sig nog inte heller.

De har ju stängt ned kanaler, Swebb-TV t.ex. hade ju ännu snävare publik än riks.
Citera
2021-08-18, 19:50
Medlem
mjoelk-kannas avatar
Citat:
De har ju stängt ned kanaler, Swebb-TV t.ex. hade ju ännu snävare publik än riks.

Kanske. Bryr mig faktiskt inte. Antagligen gick det väl mot youtubes policy huvudsakligen. Policies är ju ofta en tolkningsfråga och lite gray area. Sen är det inte så konstigt att YT inte vill ha sådant. Tror inte att det har någonting med "etablissemanget" att göra, utan det har väl mer med stora delar av samhällets syn på viss typ av retorik och typer av diskussioner att göra. Skulle inte tro att den här kanalen kommer hålla heller.

Tycker kanalen är jävligt cringe för övrigt. Rebecka shitpostar som fan.
https://www.youtube.com/watch?v=nfSiwSCLvE0
https://www.youtube.com/watch?v=N2gdVUyDjxc

I en annan video grinar de över att polischefen är på semester och inte vill prata med riks. I en tredje inervjuar de Mohammed Omar som tydligen heter Eddie Råbock nu, en förvirrad kille som säkert bor på psykiatrin.

Ser inte vad någon får ut av att kolla på skräpet.

Att islam suger och att negrer och annat skit ligger många steg efter både genetiskt och kulturellt är inget nytt under solen, men denna kanal är jävligt IQ-befriad och cringe som fan utan fokus. Den där gubben som verkar äga kanalen verkar halvt senil och långtråkig... inte en chans att någon kollar klart när bästa nästa click-bait bara är ett klick ifrån.

Det finns sällan någon intellektuell substans i videorna och många av dem är bara jävligt cringe, t.ex. som den där videon när programledaren "leker en lek" (viker papper) och intervjuar Mattias Karlsson samtidigt. Hon frågar då typ "vad gör en politiker egentligen?" eller något sådant skit och ler lite nyfiket. Förstår inte målgruppen riktigt.. bögar som tycker sådant är lite småskoj och mysigt kanske?

Kanalen är bara bajs rakt igenom, och att jag tycker det har absolut ingenting med mina politiska åsikter eller uppfattning om några samhällsfrågor att göra. De är bara jävligt dåliga på det dem gör.

Finns en och annan jävligt smarrig flicka att titta på.. men jag tappar fort lusten när någon grötig skalig tunnhårig gubbe sitter i samma bild. Det dödar helt den lusten.

Finns ju massa lyckade politiska kanaler man kan emulera istället för att "leka svt-nyheter". Diverse podcasts med intressanta gäster, TYT, Ben Shapiro, diverse svenska politiska kanaler mm.

Ser inte hur man kan kolla igenom de där videorna och känna att man fått något av värde med sig. Om de här videorna är politiskt eller intellektuellt mind expanding för någon så är det jävligt synd om de personerna...

Genuin fråga: Är det någon här som känner att de här videorna öppnar eller expanderar era sinnen? Om så, isåfall hur?

Det här ser ut att vara någon gubbes vision av vad attraktiv och tilltalande "TV" är, med unga attraktiva brudar och olika spännande "TV-program". Ser inte hur det här är någonting annat än en circle-jerk med samma gamla tjat och retorik som tilltalar begåvningsreserver först och främst, med värdar som vid något tillfälle råkat ut för något brott där förövaren varit en blatte.

Blir bara så jävla hopplös på hur folk kan beröma den här skiten eller tror att det här är "en nagel i ögat på det politiska etablissemanget". Målgruppen kan inte rimligtvis vara någonting annat än senila seniorer och dessa hittar väl knappt ut på youtube.

Jag skiter i om de hajlar och gasar judar, betygsätter restauranger eller sympatiknullar asyl-negrer för PUT... det är sekundärt. Kanalen är bara ytterst jävla dålig. Så dålig att man blir arg på både kanalen och de som klappar händerna.
Senast redigerad av mjoelk-kanna 2021-08-18 kl. 20:45.
Citera
2021-08-18, 20:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
.

Ja det är tydligen inte en kanal för dig men det finns ju många andra på YT för dig, utan att du behöver önska att kanaler stängs ned bara för att du har en smalare smak. Låt bli och titta på dem men låt de finnas kvar för de som vill se dem.
Citera
2021-08-18, 21:33
Medlem
mjoelk-kannas avatar
Citat:
Ja det är tydligen inte en kanal för dig men det finns ju många andra på YT för dig, utan att du behöver önska att kanaler stängs ned bara för att du har en smalare smak. Låt bli och titta på dem men låt de finnas kvar för de som vill se dem.

Den här tråden handlar om Riks, inte andra YT-kanaler eller mig.

Det är inte jag som bestämmer om kanalen kommer finnas kvar eller inte, så förstår inte vad du menar med att jag ska "låta den finnas kvar"? Vad menar du?

För mig är det skitsamma om den finns kvar eller inte, om det nu är min åsikt kring dess vara eller icke vara som du syftar på. Bara för att jag uttryckligen har skrivit att jag inte bryr mig om den saken så behöver det ju inte nödvändigtvis betyda att jag bryr mig om den saken.

Om jag däremot skriver en recension som landar på noll utav tio kokainhoror så lutar det nog troligtvis åt att jag anser att mänskligheten inte förlorar någonting utav värde om kanalen skulle försvinna.... och där är det då helt klart inte min uppgift att "låta kanalen finnas kvar" vad fan det nu ska betyda?
Senast redigerad av mjoelk-kanna 2021-08-18 kl. 21:36.
Citera
2021-08-19, 09:13
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Kanske. Bryr mig faktiskt inte. Antagligen gick det väl mot youtubes policy huvudsakligen. Policies är ju ofta en tolkningsfråga och lite gray area. Sen är det inte så konstigt att YT inte vill ha sådant. Tror inte att det har någonting med "etablissemanget" att göra, utan det har väl mer med stora delar av samhällets syn på viss typ av retorik och typer av diskussioner att göra. Skulle inte tro att den här kanalen kommer hålla heller.

Tycker kanalen är jävligt cringe för övrigt. Rebecka shitpostar som fan.
https://www.youtube.com/watch?v=nfSiwSCLvE0
https://www.youtube.com/watch?v=N2gdVUyDjxc

I en annan video grinar de över att polischefen är på semester och inte vill prata med riks. I en tredje inervjuar de Mohammed Omar som tydligen heter Eddie Råbock nu, en förvirrad kille som säkert bor på psykiatrin.

Ser inte vad någon får ut av att kolla på skräpet.

Att islam suger och att negrer och annat skit ligger många steg efter både genetiskt och kulturellt är inget nytt under solen, men denna kanal är jävligt IQ-befriad och cringe som fan utan fokus. Den där gubben som verkar äga kanalen verkar halvt senil och långtråkig... inte en chans att någon kollar klart när bästa nästa click-bait bara är ett klick ifrån.

Det finns sällan någon intellektuell substans i videorna och många av dem är bara jävligt cringe, t.ex. som den där videon när programledaren "leker en lek" (viker papper) och intervjuar Mattias Karlsson samtidigt. Hon frågar då typ "vad gör en politiker egentligen?" eller något sådant skit och ler lite nyfiket. Förstår inte målgruppen riktigt.. bögar som tycker sådant är lite småskoj och mysigt kanske?

Kanalen är bara bajs rakt igenom, och att jag tycker det har absolut ingenting med mina politiska åsikter eller uppfattning om några samhällsfrågor att göra. De är bara jävligt dåliga på det dem gör.

Finns en och annan jävligt smarrig flicka att titta på.. men jag tappar fort lusten när någon grötig skalig tunnhårig gubbe sitter i samma bild. Det dödar helt den lusten.

Finns ju massa lyckade politiska kanaler man kan emulera istället för att "leka svt-nyheter". Diverse podcasts med intressanta gäster, TYT, Ben Shapiro, diverse svenska politiska kanaler mm.

Ser inte hur man kan kolla igenom de där videorna och känna att man fått något av värde med sig. Om de här videorna är politiskt eller intellektuellt mind expanding för någon så är det jävligt synd om de personerna...

Genuin fråga: Är det någon här som känner att de här videorna öppnar eller expanderar era sinnen? Om så, isåfall hur?

Det här ser ut att vara någon gubbes vision av vad attraktiv och tilltalande "TV" är, med unga attraktiva brudar och olika spännande "TV-program". Ser inte hur det här är någonting annat än en circle-jerk med samma gamla tjat och retorik som tilltalar begåvningsreserver först och främst, med värdar som vid något tillfälle råkat ut för något brott där förövaren varit en blatte.

Blir bara så jävla hopplös på hur folk kan beröma den här skiten eller tror att det här är "en nagel i ögat på det politiska etablissemanget". Målgruppen kan inte rimligtvis vara någonting annat än senila seniorer och dessa hittar väl knappt ut på youtube.

Jag skiter i om de hajlar och gasar judar, betygsätter restauranger eller sympatiknullar asyl-negrer för PUT... det är sekundärt. Kanalen är bara ytterst jävla dålig. Så dålig att man blir arg på både kanalen och de som klappar händerna.
Du lägger väldigt mycket energi på riks för att inte bry dig
Har faktiskt hört att flera tämligen politiskt ointresserade kvinnor sett riks och har koll på kanalen.
Riks har alla möjligheter att nå ut till en bredare publik, men det är väl där skon klämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in