Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
De har ju stängt ned kanaler, Swebb-TV t.ex. hade ju ännu snävare publik än riks.
Kanske. Bryr mig faktiskt inte. Antagligen gick det väl mot youtubes policy huvudsakligen. Policies är ju ofta en tolkningsfråga och lite gray area. Sen är det inte så konstigt att YT inte vill ha sådant. Tror inte att det har någonting med "etablissemanget" att göra, utan det har väl mer med stora delar av samhällets syn på viss typ av retorik och typer av diskussioner att göra. Skulle inte tro att den här kanalen kommer hålla heller.
Tycker kanalen är jävligt cringe för övrigt. Rebecka shitpostar som fan.
https://www.youtube.com/watch?v=nfSiwSCLvE0
https://www.youtube.com/watch?v=N2gdVUyDjxc
I en annan video grinar de över att polischefen är på semester och inte vill prata med riks. I en tredje inervjuar de Mohammed Omar som tydligen heter Eddie Råbock nu, en förvirrad kille som säkert bor på psykiatrin.
Ser inte vad någon får ut av att kolla på skräpet.
Att islam suger och att negrer och annat skit ligger många steg efter både genetiskt och kulturellt är inget nytt under solen, men denna kanal är jävligt IQ-befriad och cringe som fan utan fokus. Den där gubben som verkar äga kanalen verkar halvt senil och långtråkig... inte en chans att någon kollar klart när bästa nästa click-bait bara är ett klick ifrån.
Det finns sällan någon intellektuell substans i videorna och många av dem är bara jävligt cringe, t.ex. som den där videon när programledaren "leker en lek" (viker papper) och intervjuar Mattias Karlsson samtidigt. Hon frågar då typ "vad gör en politiker egentligen?" eller något sådant skit och ler lite nyfiket. Förstår inte målgruppen riktigt.. bögar som tycker sådant är lite småskoj och mysigt kanske?
Kanalen är bara bajs rakt igenom, och att jag tycker det har absolut ingenting med mina politiska åsikter eller uppfattning om några samhällsfrågor att göra. De är bara jävligt dåliga på det dem gör.
Finns en och annan jävligt smarrig flicka att titta på.. men jag tappar fort lusten när någon grötig skalig tunnhårig gubbe sitter i samma bild. Det dödar helt den lusten.
Finns ju massa lyckade politiska kanaler man kan emulera istället för att "leka svt-nyheter". Diverse podcasts med
intressanta gäster, TYT, Ben Shapiro, diverse svenska politiska kanaler mm.
Ser inte hur man kan kolla igenom de där videorna och känna att man fått något av värde med sig. Om de här videorna är politiskt eller intellektuellt mind expanding för någon så är det jävligt synd om de personerna...
Genuin fråga:
Är det någon här som känner att de här videorna öppnar eller expanderar era sinnen? Om så, isåfall hur?
Det här ser ut att vara någon gubbes vision av vad attraktiv och tilltalande "TV" är, med unga attraktiva brudar och olika spännande "TV-program". Ser inte hur det här är någonting annat än en circle-jerk med samma gamla tjat och retorik som tilltalar begåvningsreserver först och främst, med värdar som vid något tillfälle råkat ut för något brott där förövaren varit en blatte.
Blir bara så jävla hopplös på hur folk kan beröma den här skiten eller tror att det här är "en nagel i ögat på det politiska etablissemanget". Målgruppen kan inte rimligtvis vara någonting annat än senila seniorer och dessa hittar väl knappt ut på youtube.
Jag skiter i om de hajlar och gasar judar, betygsätter restauranger eller sympatiknullar asyl-negrer för PUT... det är sekundärt. Kanalen är bara ytterst jävla dålig. Så dålig att man blir arg på både kanalen och de som klappar händerna.