Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-20, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Nyligen sa N i radion att mormorsrutor är ett bakverk så full koll på tillvaron har han inte (har svårt att tro att han ätit virkade rutor).
Ja så är det med honom dessvärre 🙄
Citera
2021-08-20, 17:49
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Nyligen sa N i radion att mormorsrutor är ett bakverk så full koll på tillvaron har han inte (har svårt att tro att han ätit virkade rutor).

Men är inte det väldigt typiskt hela klanen W/I? De kan ju inte prata! Säger fel ord, fel intonation och använder orden fel.

De ska framstå som belevade och kunniga men det blir liksom fel.

Är inte han kock, förresten?
Senast redigerad av Realdoll00 2021-08-20 kl. 17:50. Anledning: Glömde en mening
Citera
2021-08-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Men är inte det väldigt typiskt hela klanen W/I? De kan ju inte prata! Säger fel ord, fel intonation och använder orden fel.

De ska framstå som belevade och kunniga men det blir liksom fel.

Vi skrattade hejdlöst här hemma när Jessica och Pernilla Wahlgren diskuterade om Ryssland verkligen var ett land....Jessica avslutade med att hon heller inte visste trots att hon var smartast av alla "jag har ju gått Komvux".
Citera
2021-08-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag tror inte det faktiskt…..sorry!
Ojdå, då är det inga lästa böcker där heller m a o.
Citera
2021-08-20, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Vi skrattade hejdlöst här hemma när Jessica och Pernilla Wahlgren diskuterade om Ryssland verkligen var ett land....Jessica avslutade med att hon heller inte visste trots att hon var smartast av alla "jag har ju gått Komvux".

Vad trodde de att Ryssland var om inte ett land? 🤣

Tycker att Pernilla ska ha en eloge för att hon aldrig har försökt påskina att hon är smart. Hon gick ut grundskolan, knappt det och började sedan jobba direkt.

Smartast i familjen är nog den äldre sonen som inte vill vara offentlig. Han är ekonom eller något liknande, jobbade på bank i många år
Citera
2021-08-20, 20:01
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
PW har med stolthet berättat i sin och Sofia Wistams podd att skavsåren på knäna absolut kan komma från en matta eller ett altangolv efter sexlek med CB. På Instagram eller på podden har jag sett en bild av henne sittandes på en stol med...plåster på vardera knä. 🙈

Inte ens som tonåring hade jag slängt den sk "meriten" omkring mig om det nu hade hänt - inga skavsår på knäna här, inte.

Det får mig att tro, att PW tidigare kanske inte varit "tonåring", mycket tack vare hennes karriär och barn i tidiga år. Då kanske man lättare sveps med en omogen player även om han är 55 år gammal och man själv är 53. 🤔

Du kanske skulle tänkt annorlunda om du fått 10+ miljoner om året för att vara öppen med ditt privatliv. Vår egen mini-kardashian. Som tjänade miljarder på att släppa en sexvideo för övrigt om någon nu glömt det.

Sen tycker jag nog som du egentligen, men ville påpeka att priset för beteendet är tämligen högt.
Citera
2021-08-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Du kanske skulle tänkt annorlunda om du fått 10+ miljoner om året för att vara öppen med ditt privatliv. Vår egen mini-kardashian. Som tjänade miljarder på att släppa en sexvideo för övrigt om någon nu glömt det.

Sen tycker jag nog som du egentligen, men ville påpeka att priset för beteendet är tämligen högt.

Det är sant. Svårt att fatta bara när ens egen värdighet aldrig skulle stå på spel.
Citera
2021-08-20, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Och vad vet du om hur mycket CB försökt att kunna dra nytta och få synas genom sin bekantskap med C-kändisar?? Det han lyckats med nu är ju att faktiskt få ihop det med PW genom gemensam bekant. Resan gick fort från ett attefallshus i Svinninge som han hyr till att bo på Lidingö, äta middag hos Sofia Wistam och Michael Bindefeldt. Han har ingen öppen profil på Instagram för han är rädd för kommentarer och frågor. Var ju otroligt genomskinligt när han till och med tog bort sin egen kommentar på PWs inlägg - i hopp om att även mitt inlägg skulle försvinna.

Jag viker inte en tum från det jag skrivit om honom.

Jag viker inte heller ett tum. Aldrig någonsin!
Citera
2021-08-21, 07:51
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Jag viker inte heller ett tum. Aldrig någonsin!
Inte jag heller. Han är en 0 som betett sig otroligt illa mot många i sin närhet.
Citera
2021-08-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Inte jag heller. Han är en 0 som betett sig otroligt illa mot många i sin närhet.
Bra ändå att ni står på er men vill ni återge i mer detaljerade drag hur han betett sig? Inte bara otrohet och ljugit utan mer en hel händelse.
Citera
2021-08-21, 12:06
Medlem
Är det ingen annan som sett och läst Pernillas inlägg på Instagram från i förrgår? Hon var på väg på någon tjejträff med bl a Sofia W på en restaurang med mängder av champagne och delikatesser.

På fotot sitter Pernilla förmodligen i en taxi och texten hon skrivit är:
"Den här dagen blir bara bättre och bättre....! samt emojis jublande händer, hjärtan och slängkyss.

En kvinna kommenterar och frågar: "Har han friat"
Pernilla svarar: "Jaaaa!!! samt tre röda hjärtan

Om det stämmer att CB friat, Attefallshuset han hyr ligger ute på Blocket, kan man verkligen säga att här går det undan, det gäller att smida medan järnet är varmt! Redan sambo med PW och om ett år när det fabulösa och fantastiska husbygget på Lidingö står färdigt flyttar han givetvis in där.

Blir det månne ett sagolikt vinterbröllop eller ett överdådigt bröllop på ett slott i Frankrike som före detta svägerskan Charlotte P hade med hela kändiseliten inbjuden?! Eller nej, i så fall på ett slott i Marbella i Spanien förstås! Och lyx, lyx, lyx...!
Citera
2021-08-21, 12:18
Medlem
rex144s avatar
Hennes son verkar fjollig, tar han den i tvåan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in