Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Jag tror det talar för sig självt. Man förstår om man vill förstå. Men envisas man med att hitta vinklingar som ska sätta en i bättre dager så…
Jag tror ni hittar på lite....Jag själv lämnar tråden åt er Krösamajor, har ett eget liv liksom!
Citera
2022-01-04, 22:27
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag tror ni hittar på lite....Jag själv lämnar tråden åt er Krösamajor, har ett eget liv liksom!

Hoppas verkligen du har ett liv Juttis.
Annars kanske det blir snickerboa för dig.
Hujeda mig!
Citera
2022-01-05, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Som vanligt, då du inte har svar på tal Juttis 😅 Antar att du är tillbaka inom en snar framtid…
Citera
2022-01-05, 13:24
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Bodde han inte i en husvagn på nån camping?
Han hyrde ett Attrfallshus i Svinninge efter sista separationen fr Iranskan i Solna.
Han har aldrig ägt eget boende, varit sambo typ sex gånger. Bara att titta på rasit så ser man det.
Konstigt nog så står han skriven på attefallshuset fast det är uthyrt till någon annan person och han bor ju hos PW nu.
Ringa och tipsa Skatteverket kanske.
Citera
2022-01-05, 13:28
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han hyrde ett Attrfallshus i Svinninge efter sista separationen fr Iranskan i Solna.
Han har aldrig ägt eget boende, varit sambo typ sex gånger. Bara att titta på rasit så ser man det.
Konstigt nog så står han skriven på attefallshuset fast det är uthyrt till någon annan person och han bor ju hos PW nu.
Ringa och tipsa Skatteverket kanske.

Jag vet ingenting om dessa människor. Vad jag däremot vet är att det är ett klassiskt varningstecken med någon som aldrig har eget boende utan sätter i system att flytta in hos sina nya partners.
Citera
2022-01-05, 13:30
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Han har aldrig haft några nära relationer med vänner. Lite på ytan kanske. Han går från förhållande till förhållande för att ska ha någonstans att bo. Att inte kunna betala underhåll till sitt barn säger en hel del tycker jag. Undrar var prioriteringen är/var. Bara att han tatuerade sig med datum borde vara röd flagg.
Men som sagt. Hon kommer att bli varse vad tiden lider.
Nära relationer är inte hans grej. Utan då om det gynnar honom som nu ekonomiskt m PW.
Men eftersom han inte betalat underhåll så betyder det ju att han har anmärkningar på sig och inte kan låna pengar. Så han betalar nog genom att städa, laga mat, klippa gräs mm mm till PW. När man kollar på hennes instagram så är det ju det enda han gör…😂
Citera
2022-01-05, 16:12
Medlem
Nu poppade det ju upp en "vän" på Instagram.

Det luktar "nu måste vi vaska fram en hantverkare som kan ställa upp som vän, så gör vi reklam för hans firma!". 🤣🤣🤣

Så j-a trött på hans nuna: stendöda ögon och tandkrämsleende. 🤮
Citera
2022-01-05, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nu poppade det ju upp en "vän" på Instagram.

Det luktar "nu måste vi vaska fram en hantverkare som kan ställa upp som vän, så gör vi reklam för hans firma!". 🤣🤣🤣

Så j-a trött på hans nuna: stendöda ögon och tandkrämsleende. 🤮

Ja 😂, vet inte om man ska skratta eller gråta. Passande timing att denna ”vän” dök upp.
Upp som en sol och ner som en pannkaka.
Citera
2022-01-05, 18:54
Medlem
Det där företaget finns inte på AllaBolags-sida eller ratsit.
Varför ens fixa till det när man snart ska flytta? De nya ägarna vill kanske inte ens ha det kvar.
Det där företaget känns lika seriöst som Bauer själv (ironi)
Citera
2022-01-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Jag vet ingenting om dessa människor. Vad jag däremot vet är att det är ett klassiskt varningstecken med någon som aldrig har eget boende utan sätter i system att flytta in hos sina nya partners.

Håller med! Jag visste att han var slug redan innan han jagade fatt P, men hade ingen aning att han betett sig så ruttet mot sina tidigare partners.

C verkar ha en central roll i kommande WV. De har redan inspirerats av ”Sex and the city” med resan till Paris. Varför inte inspireras av ”Sann kärlek” för att ta reda på vem som egentligen sover med fienden.
Citera
2022-01-05, 19:29
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Håller med! Jag visste att han var slug redan innan han jagade fatt P, men hade ingen aning att han betett sig så ruttet mot sina tidigare partners.

C verkar ha en central roll i kommande WV. De har redan inspirerats av ”Sex and the city” med resan till Paris. Varför inte inspireras av ”Sann kärlek” för att ta reda på vem som egentligen sover med fienden.

Tänkte också på det. Hon beskriver honom som mr Big. Och resan till Paris? Hon tar på sig en basker och tror att hon klär sig som en fransyska. Kvinnan är 50 + och tror på riktigt att hon lever i en romantisk film.
Och herr Bauer axlar gärna rollen som prinsen på vit häst.
Citera
2022-01-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Tänkte också på det. Hon beskriver honom som mr Big. Och resan till Paris? Hon tar på sig en basker och tror att hon klär sig som en fransyska. Kvinnan är 50 + och tror på riktigt att hon lever i en romantisk film.
Och herr Bauer axlar gärna rollen som prinsen på vit häst.

Oh ja! Hon tycker säkert synd om hennes ”kap” som får utstå ”skitsnack” och tar an en överbeskyddande roll. Mannen är dock 55+ och har givetvis varit med om ett och annat innan deras relation och borde vara fullt kapabel att stå för sina handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in