Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-20, 13:47
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Hur töntigt!!

Nytt inlägg på bloggen igår om antingen CB själv eller en liknande "parasit"...

Har tagit skärmdump om den tas bort.
Kan du lägga upp dumpen här? 🙏
Citera
2021-08-20, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Kan du lägga upp dumpen här? 🙏

Kan inte men här kommer länk till bloggen - kommentaren är kvar:

https://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/stolt-mamma-tillbaka-fran-lang-bloggpaus.html/comment-page-3#comments
Citera
2021-08-20, 14:24
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Kan inte men här kommer länk till bloggen - kommentaren är kvar:

https://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/stolt-mamma-tillbaka-fran-lang-bloggpaus.html/comment-page-3#comments
Tack så jättemycket 👍
Citera
2021-08-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Samma med de tre bröderna. N verkar skärpt, likaså lillebror L.

Vad säger man till sin syster liksom..?

Ledsen att krossa din illusion- Nicklas W. är ett barn i en mans kropp. 'Skärpt' är nog inget epitet NÅGON skulle sätta på honom. Linus verkar trevlig och snäll, men hur 'skärpt' han är vågar jag inte uttala mig om. Båda de bröderna har heller icke någon historik av lyckade förhållanden så de är knappast lämpade att råda P i hennes situation.
Ponera dessutom att P kanske känner till allt om CBs tidigare relationer samt hans relationer med sina döttrar. Det folk skriver här kanske inte alls är en nyhet för henne....
Citera
2021-08-20, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ledsen att krossa din illusion- Nicklas W. är ett barn i en mans kropp. 'Skärpt' är nog inget epitet NÅGON skulle sätta på honom. Linus verkar trevlig och snäll, men hur 'skärpt' han är vågar jag inte uttala mig om. Båda de bröderna har heller icke någon historik av lyckade förhållanden så de är knappast lämpade att råda P i hennes situation.
Ponera dessutom att P kanske känner till allt om CBs tidigare relationer samt hans relationer med sina döttrar. Det folk skriver här kanske inte alls är en nyhet för henne....

Jag tror också han gjort en "damage control" i förväg, sas, så att PW inte ska tro på det som sägs. Han har garanterat lagt fram en rimlig snyfthistoria som förklarar det som kommit fram här.

Det som stör mig mest är att för att vara en sådan hyvens kille så här han inte gillat något av sin dotters profilbilder på Facebook - flera år tillbaka. Finns man inte där för sitt barn spelar det ingen roll hur hyvens man är i vuxenkretsar.

Det kan man lätt skylla ett ex för, iofs: "Jag får inte ta kontakt med Y för då blir X skogstokig - buhu!!! 😭".

Tror inte heller PWs brorsor ger sig in i detta men det man kan ana på IG är att LW lite smått ignorerar CB medans NW och CB kallar varandra "broder" med efterföljande ❤ förstås.
Citera
2021-08-20, 15:32
Medlem
Citat:
Jag tror också han gjort en "damage control" i förväg, sas, så att PW inte ska tro på det som sägs. Han har garanterat lagt fram en rimlig snyfthistoria som förklarar det som kommit fram här.

Det som stör mig mest är att för att vara en sådan hyvens kille så här han inte gillat något av sin dotters profilbilder på Facebook - flera år tillbaka. Finns man inte där för sitt barn spelar det ingen roll hur hyvens man är i vuxenkretsar.

Det kan man lätt skylla ett ex för, iofs: "Jag får inte ta kontakt med Y för då blir X skogstokig - buhu!!! 😭".

Tror inte heller PWs brorsor ger sig in i detta men det man kan ana på IG är att LW lite smått ignorerar CB medans NW och CB kallar varandra "broder" med efterföljande ❤ förstås.

🙈… har inte sett deras ”broder ❤️” kommentarer, tack och lov. Fick en iskall rysning genom hela kroppen.
Citera
2021-08-20, 15:34
Medlem
Citat:

Bra skrivet. Prioriterar man inte sina barn utan fokuserar på att spela allan, ragga brudar på fel plats, se till att fixa förbjuden sex under arbetstid så är man fasiken inte en hyvens man!
Citera
2021-08-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Okey, ja du kanske har koll.
Citera
2021-08-20, 17:02
Medlem
Citat:
Okey, ja du kanske har koll.
N är mycket men inte skärpt.
Citera
2021-08-20, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Men kanske något mer än P iaf lr?
Citera
2021-08-20, 17:07
Medlem
Citat:
Men kanske något mer än P iaf lr?
Jag tror inte det faktiskt…..sorry!
Citera
2021-08-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Nyligen sa N i radion att mormorsrutor är ett bakverk så full koll på tillvaron har han inte (har svårt att tro att han ätit virkade rutor).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in