Citat:
Ursprungligen postat av
gJg.Bania
Ledsen att krossa din illusion- Nicklas W. är ett barn i en mans kropp. 'Skärpt' är nog inget epitet NÅGON skulle sätta på honom. Linus verkar trevlig och snäll, men hur 'skärpt' han är vågar jag inte uttala mig om. Båda de bröderna har heller icke någon historik av lyckade förhållanden så de är knappast lämpade att råda P i hennes situation.
Ponera dessutom att P kanske känner till allt om CBs tidigare relationer samt hans relationer med sina döttrar. Det folk skriver här kanske inte alls är en nyhet för henne....
Jag tror också han gjort en "damage control" i förväg, sas, så att PW inte ska tro på det som sägs. Han har garanterat lagt fram en rimlig snyfthistoria som förklarar det som kommit fram här.
Det som stör mig mest är att för att vara en sådan hyvens kille så här han inte gillat något av sin dotters profilbilder på Facebook - flera år tillbaka. Finns man inte där för sitt barn spelar det ingen roll hur hyvens man är i vuxenkretsar.
Det kan man lätt skylla ett ex för, iofs: "Jag får inte ta kontakt med Y för då blir X skogstokig - buhu!!! 😭".
Tror inte heller PWs brorsor ger sig in i detta men det man kan ana på IG är att LW lite smått ignorerar CB medans NW och CB kallar varandra "broder" med efterföljande ❤ förstås.