Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Att bygga en ny villa på Lidingö är ju rätt dyrt....tippar på att nya landar på ca 20-30. Hon måste ju ha lån upp över öronen vid det här laget.

Pernilla har tjänat många miljoner på Wahlgrens värld, sedan har hon ett samarbete med gekås. Hon designar kläder som enbart säljs där, även div. samarbeten med olika företag. Pernilla klarar sig bra.

Hennes liv pikar nog nu när ekonomin rullar på och hon även träffat en man efter ca 10år som singel
Citera
2021-07-13, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vem är namste iklädd hjälm ? 😅

Emilia. Hon är gift med Lasse som är manager och konsertproducent. Bl.a då till PW's shower.
Dom har åtminstone ett barn (kanske två) .
En kille i Theos ålder. Dom spelar fotboll tillsammans tror jag.
Det har visats i serien. Bor på Lidingö.
Jag har träffat Emilia en gång för flera år sen i ett annat sammanhang.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om henne. Typisk Lidingö-brud kanske. Säkert jättesnäll, men inte helt pålitlig skulle det visa sig. Fast det kanske inte var helt hennes fel dock.
Lite ego och är nog gärna lite känd om hon får möjlighet.
Citera
2021-07-13, 20:14
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Emilia. Hon är gift med Lasse som är manager och konsertproducent. Bl.a då till PW's shower.
Dom har åtminstone ett barn (kanske två) .
En kille i Theos ålder. Dom spelar fotboll tillsammans tror jag.
Det har visats i serien. Bor på Lidingö.
Jag har träffat Emilia en gång för flera år sen i ett annat sammanhang.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om henne. Typisk Lidingö-brud kanske. Säkert jättesnäll, men inte helt pålitlig skulle det visa sig. Fast det kanske inte var helt hennes fel dock.
Lite ego och är nog gärna lite känd om hon får möjlighet.

Intressant, berätta gärna mer om det går utan att outa dig. Bilden jag fått av henne (genom programmet) är att hon verkar lite naiv och flamsig. Har hon omedvetet varit opålitlig? Men säkert jättesnäll. Flummig och håller på med lite new age-grejer, känns som det skiljer sig från en typisk Lidingöbrud. Nu känner jag henne inte alls utan baserar hennes beteende efter det jag sett på TV och läst i hennes blogg.

Har en äldre dotter också som synts i ett program när hon skulle praoa hos Pernilla.
Citera
2021-07-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Intressant, berätta gärna mer om det går utan att outa dig. Bilden jag fått av henne (genom programmet) är att hon verkar lite naiv och flamsig. Har hon omedvetet varit opålitlig? Men säkert jättesnäll. Flummig och håller på med lite new age-grejer, känns som det skiljer sig från en typisk Lidingöbrud. Nu känner jag henne inte alls utan baserar hennes beteende efter det jag sett på TV och läst i hennes blogg.

Har en äldre dotter också som synts i ett program när hon skulle praoa hos Pernilla.

Ska inte påstå att jag känner henne så väl att jag kan uttala mig om hur hon är.
Hon lovade lite mer än vad hon kunde hålla. Så kan man väl säga. Men jag kan inte alla detaljer så jag kan inte vara säker på att det bara berodde på henne.
Tror inte att hon minns mig direkt, men jag vill inte riktigt outa mer av andra skäl.
Jag har nog fått ungefär samma bild som du genom programmet.
Senast redigerad av MrsGossip 2021-07-13 kl. 20:23.
Citera
2021-07-13, 23:22
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Ska inte påstå att jag känner henne så väl att jag kan uttala mig om hur hon är.
Hon lovade lite mer än vad hon kunde hålla. Så kan man väl säga. Men jag kan inte alla detaljer så jag kan inte vara säker på att det bara berodde på henne.
Tror inte att hon minns mig direkt, men jag vill inte riktigt outa mer av andra skäl.
Jag har nog fått ungefär samma bild som du genom programmet.

Tack för svar! Låter lite som något hon skulle kunna göra faktiskt.
Citera
2021-07-14, 17:02
Medlem
nickomyras avatar
Har dom inte träffats sedan midsommar nu ? Eller ligger hon lite lågt med kärleken offentligt bara ?
Citera
2021-07-14, 18:27
Medlem
Känns som att det är genomtänkt för att slippa allas varnande kommentarer. Lite strutsbeteende. Problemen försvinner liksom inte av sig självt.
Citera
2021-07-14, 20:11
Medlem
Citat:
Har dom inte träffats sedan midsommar nu ? Eller ligger hon lite lågt med kärleken offentligt bara ?

Hoppas de ligger lågt med förhållandet och inte är så offentliga med vad de gör. Är nog bästa sättet att få det att hålla i längden
Citera
2021-07-14, 20:33
Medlem
Citat:

Han är hos henne i Spanien nu.
Syns på hennes instagram stories.
Citera
2021-07-14, 22:59
Medlem
För 5 dagar sedan poserade Pernilla mycket stolt och glatt med peddot Stefano Catenacho-chips. Han har ju varit tvungen att fly landet och har nu öppnat en ny restaurang i Marbella som Pernilla mer än gärna promotar och supportar. Men hon verkar fatta att det finns en och annan invändning mot detta samarbete så kommentarerna är avstängd på det inlägget. Undra om det är värt det? En medelmåttig middag på hans nya krog för en upcoming hatstorm. Let’s see...
Senast redigerad av Houyoinvvvvv 2021-07-14 kl. 23:03.
Citera
2021-07-18, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Hoppas de ligger lågt med förhållandet och inte är så offentliga med vad de gör. Är nog bästa sättet att få det att hålla i längden

Kikade på hennes IG precis och får tyvärr ont i magen... Herr CB beter sig som mitt ex. Kommer in som en charmig virvelvind och tar en under sina vingar: fixar, styr upp och ska "rädda" slarvan som inte riktigt "har koll". Ler och skrattar och "smälter in" på direkten.

Känner ingen av dem men BETEENDET stör mig och efter 15 år 🙈 med en narcissist så går mina varningsklockor igång big time.
Citera
2021-07-18, 15:40
Medlem
Gud vad Pernilla har sjunkit i mina ögon denna vecka. Först supporta det där äcklet Stefano på instagram och sen när hon ska förklara sig i podden idag blir det bara ännu värre. + att hon passar på kasta ur sig en massa annat problematiskt. Det blir bara trassligare och trassligare...

Dock verkar gammelmedia lysa med sin frånvaro, bara nyheter 24 som verkat nappa. Hur kommer det sig tro? Tror det skulle kunna bli en ganska läst nyhet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in