Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-17, 07:36
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ett öppet och ärligt inlägg på bloggen, om hur en narcissist jobbar, är borttaget. Sedan om det handlade om honom eller inte vet man ju inte.

Jag tänker att PW måste lyssna nu och jag hoppas att hon inte bara går på känslorna för honom - för det kommer han att använda mot henne OM hon vill pausa eller göra slut.

Man kan tycka att CB bör få en chans men han verkar ju vara en douche bag.
I kommentarsfältet eller?
Citera
2021-08-17, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
I kommentarsfältet eller?

Ja, jag hann se det igår och nu verkar det vara borttaget. En kvinna hade skrivit att Pernilla skulle vara rädd om sig då kvinnan levt med en narcissist och hon berättade hur illa det gått för henne. Kommentaren var fint skrivet och kändes omtänksamt så det känns inte ok att den raderats.
Citera
2021-08-17, 08:08
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ja, jag hann se det igår och nu verkar det vara borttaget. En kvinna hade skrivit att Pernilla skulle vara rädd om sig då kvinnan levt med en narcissist och hon berättade hur illa det gått för henne. Kommentaren var fint skrivet och kändes omtänksamt så det känns inte ok att den raderats.
Kan förstå på det på sätt och vis. Hade också tagit bort.

Hon är i BUBBLAN.
Citera
2021-08-17, 09:28
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Han har haft mycket brudar verkar det som och tröttnat relativt fort lr har damerna gjort slut med honom?
Ja flera av kvinnorna har lämnat pga av otrohet eller/och hans sätt att behandla dem eller deras barn på.
Citera
2021-08-17, 09:48
Medlem
spacesubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kan du länka ?

https://twitter.com/mmm7914/status/1425205998688555014?s=21
Citera
2021-08-17, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1

Från bloggen (tog en skärmdump):

"Pernilla! Var rädd om dig. Gått på samma nlt. Jag blev utblottad och låg i fosterställning i två år. Har fortfarande inte fått tillbaka mina ägodelar. Efter sex år har han haft 9 "aldrig varit så här kär", vi flyttar ihop direkt och gift dig med mig! Jag har gått i terapi och rensat min ekonomi. I all välmening ... lyssna på hans ex. Läs på om Narcissister. Du är bäst kram".

Skrivet av "Anna" den 16 augusti 2021 kl. 21:31. Nu borttaget.
Citera
2021-08-17, 10:33
Medlem
Citat:

"Pernilla! Var rädd om dig. Gått på samma nlt. Jag blev utblottad och låg i fosterställning i två år. Har fortfarande inte fått tillbaka mina ägodelar. Efter sex år har han haft 9 "aldrig varit så här kär", vi flyttar ihop direkt och gift dig med mig! Jag har gått i terapi och rensat min ekonomi. I all välmening ... lyssna på hans ex. Läs på om Narcissister. Du är bäst kram".

Så bra skrivet ändå.
Men ”lyssna på hans ex” tänker att de skulle inte våga säga något pga av rädsla.
Kanske om P själv tog kontakt kanske.
Undrar om hon talat med mammorna till hans barn eller i allafall till den yngsta.
Hon måste ju undra varför den yngsta inte bott hos C. Skulle jag iallafall gjort om jag träffat en man som inte har bra kontakt m barn. Jag skulle ha undrat varför det är en dålig relation som blivit bättre endast sista året.
Citera
2021-08-17, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Så bra skrivet ändå.
Men ”lyssna på hans ex” tänker att de skulle inte våga säga något pga av rädsla.
Kanske om P själv tog kontakt kanske.
Undrar om hon talat med mammorna till hans barn eller i allafall till den yngsta.
Hon måste ju undra varför den yngsta inte bott hos C. Skulle jag iallafall gjort om jag träffat en man som inte har bra kontakt m barn. Jag skulle ha undrat varför det är en dålig relation som blivit bättre endast sista året.

Eller hur!! En sund person undrar ju varför det uppstått konflikter efter en skilsmässa, mm, och allra helst om relationen till barnen verkar skum. Nu bor han hos henne och PW bör ju ana att hans och dotterns relation är knas; det känner man av ganska snabbt.

Klart som f-n att man också undrar - varför har du lämnat efter dig så många svartsjuka partners isf...?! Någon borde du väl klickat med och levt med om du nu är så FANTASTISK? Varför är du inte kvar på dina jobb?! Är ALLA arbetsgivare knäppa?

Är han ett missförstått geni eller en mama's boys som har rätt till det goda livet utan att anstränga sig själv?

Alltså, hans språk är ju också så cheesy att man baxnar... Inte ens efter 10 års bekantskap skulle jag känna mig bekväm med alla ❤, kärleksövertygelser och myyyyyyysiga stunder. Grav fjortisvarning...
Citera
2021-08-17, 10:53
Medlem
Citat:
Eller hur!! En sund person undrar ju varför det uppstått konflikter efter en skilsmässa, mm, och allra helst om relationen till barnen verkar skum. Nu bor han hos henne och PW bör ju ana att hans och dotterns relation är knas; det känner man av ganska snabbt.

Klart som f-n att man också undrar - varför har du lämnat efter dig så många svartsjuka partners isf...?! Någon borde du väl klickat med och levt med om du nu är så FANTASTISK? Varför är du inte kvar på dina jobb?! Är ALLA arbetsgivare knäppa?

Är han ett missförstått geni eller en mama's boys som har rätt till det goda livet utan att anstränga sig själv?

Alltså, hans språk är ju också så cheesy att man baxnar... Inte ens efter 10 års bekantskap skulle jag känna mig bekväm med alla ❤, kärleksövertygelser och myyyyyyysiga stunder. Grav fjortisvarning...
Tänker att P borde mer än ana att relationen till hans barn är knas.
Yngsta dottern är ju endast med när det är gratis middagar på stan och något annat gratis evenemang. Ingen vardag där inte.

Jag hoppas att P är som många andra kvinnor är. Undrar vad som är grundfel när relationen till barn inte är som de ska.
Citera
2021-08-17, 12:42
Medlem
Citat:

Precis, såg den! Tyckte det var en omtänksam och bra text. Synd att PW valde att ta bort den.

Börjar bli ”mörkrädd” om hon inte tar till sig av vad som sägs och skrivs. Förstår att hon inte hunnit se dessa sidor av C än, men att ignorera vad flera oberoende människor skriver är ju skrämmande. Har hon känt honom i 6 månader? Han är ju uppenbarligen bra på att manipulera.

Jag tycker att hans beteende på tidigare arbetsplats var tillräcklig och om vi sedan adderar på allt han gjort därefter så är det riktigt illa.

Nä PW, vakna upp du förtjänar något betydligt bättre än det här.
Citera
2021-08-17, 16:36
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Han är nog trots allt bara jättekåt. Det har ju Pernilla redan vetskap om.

Att det inte betyder kärlek borde hon veta. Att hon som ”tant” blir utbytt borde hon veta.

Varför måste hon köpa en sexmissbrukare?
Citera
2021-08-17, 17:52
Medlem
Mitt ex gick in på min mobil och läste på min F.B -sida och kollade även google på vad jag gjort för sökningar. Jag lade min mobil, där han var, utan att tänka på det, när jag tex duschade. Kan det vara så att C.B går in på hennes blogg, I.G mm för att radera en del obekväma inlägg som rör honom? Eller är det helt uteslutet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in