Citat:
Ursprungligen postat av
Hotandsecretsanta
Så bra skrivet ändå.
Men ”lyssna på hans ex” tänker att de skulle inte våga säga något pga av rädsla.
Kanske om P själv tog kontakt kanske.
Undrar om hon talat med mammorna till hans barn eller i allafall till den yngsta.
Hon måste ju undra varför den yngsta inte bott hos C. Skulle jag iallafall gjort om jag träffat en man som inte har bra kontakt m barn. Jag skulle ha undrat varför det är en dålig relation som blivit bättre endast sista året.
Eller hur!! En sund person undrar ju varför det uppstått konflikter efter en skilsmässa, mm, och allra helst om relationen till barnen verkar skum. Nu bor han hos henne och PW bör ju ana att hans och dotterns relation är knas; det känner man av ganska snabbt.
Klart som f-n att man också undrar - varför har du lämnat efter dig så många svartsjuka partners isf...?! Någon borde du väl klickat med och levt med om du nu är så FANTASTISK? Varför är du inte kvar på dina jobb?! Är ALLA arbetsgivare knäppa?
Är han ett missförstått geni eller en mama's boys som har rätt till det goda livet utan att anstränga sig själv?
Alltså, hans språk är ju också så cheesy att man baxnar... Inte ens efter 10 års bekantskap skulle jag känna mig bekväm med alla ❤, kärleksövertygelser och myyyyyyysiga stunder. Grav fjortisvarning...