Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-05, 10:23
Medlem
Pernilla tolkar allt sex som en kärleksförklaring. CB gör henne beroende av sexet för det är den enda formen av äkta intimitet hon kommer att få på sikt.

Många tycker nog att det upp till henne att skryta om den ena och den andra sexakten men med en narcissist - som jag tror CB är - så kan det bli förödande.

När det omedelbara börjar lägga sig för PW så kommer CB att kräva sexet och långa frukostar och då kanske det inte är lika roligt längre eller ens möjligt pga jobb. Det kan ta lång tid men förälskelsen kommer att lägga sig. Har man då som par inget annat att "falla tillbaka på" så blir det svårt.

Å, då sitter hon där med alla pinsamma uttalanden och framstår som mer "K*t, glad och tacksam"... Han kommer att flyga vidare till någon av alla PW introducerat honom för alt. alla random kvinnor på IG som garanterat sitter och trånar efter honom.

Kikade på IG precis och hans extremt töntiga showande inför kameran med barnbarnet - HUR tillgjort?!

Olivers blick också, säger en hel del. Hon driver barnen närmare och närmare Emilio och Åsa.
Citera
2021-09-05, 11:18
Medlem
Många uttrycker här sina kritiska åsikter om Pernilla och hennes familj. Men varför tittar ni då på SMÖRJAN Wv? Detta ”nyfikentittande” ger höga tittarsiffror, pengarna strömmar in och eländet fortsätter.
Citera
2021-09-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prof8
Många uttrycker här sina kritiska åsikter om Pernilla och hennes familj. Men varför tittar ni då på SMÖRJAN Wv? Detta ”nyfikentittande” ger höga tittarsiffror, pengarna strömmar in och eländet fortsätter.
Har följt det sporadiskt, mest när det gått i repris. Nya omgången har jag inte hunnit med och det känns inte så intressant att se en 53 årig kvinna flamsa runt faktiskt. Än mindre när kvinnan ifråga är besatt av snusk som verkar ha eskalerat i o m den sk *gubbhunken*.
Citera
2021-09-05, 13:36
Det är lite svårt att undvika familjen W med tanke på att dom är precis överallt. Hade det bara varit WV skulle det vara lätt att undvika. Men alla sagor har ett slut.
Citera
2021-09-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Pernilla tolkar allt sex som en kärleksförklaring. CB gör henne beroende av sexet för det är den enda formen av äkta intimitet hon kommer att få på sikt.

Många tycker nog att det upp till henne att skryta om den ena och den andra sexakten men med en narcissist - som jag tror CB är - så kan det bli förödande.

När det omedelbara börjar lägga sig för PW så kommer CB att kräva sexet och långa frukostar och då kanske det inte är lika roligt längre eller ens möjligt pga jobb. Det kan ta lång tid men förälskelsen kommer att lägga sig. Har man då som par inget annat att "falla tillbaka på" så blir det svårt.

Å, då sitter hon där med alla pinsamma uttalanden och framstår som mer "K*t, glad och tacksam"... Han kommer att flyga vidare till någon av alla PW introducerat honom för alt. alla random kvinnor på IG som garanterat sitter och trånar efter honom.

Kikade på IG precis och hans extremt töntiga showande inför kameran med barnbarnet - HUR tillgjort?!

Olivers blick också, säger en hel del. Hon driver barnen närmare och närmare Emilio och Åsa.

Jag tänkte exakt samma när han försökte leka roliga morfar inför kameran. Allt är bara lite för mycket. På tal om det så verkar han ha slutat skriva som Eric på bloggen nu. Började det inte braka loss när de offentliga handlingarna kom på tal?
Citera
2021-09-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Jag tänkte exakt samma när han försökte leka roliga morfar inför kameran. Allt är bara lite för mycket. På tal om det så verkar han ha slutat skriva som Eric på bloggen nu. Började det inte braka loss när de offentliga handlingarna kom på tal?
Stämmer att det var då han började gå loss i hennes kommentarsfält. Offentliga handlingar var en väldigt öm tå.
Citera
2021-09-05, 21:13
Medlem
Citat:

Japp det var då! Sedan har Pernilla ivrigt tagit bort kommentarer som tydliggör att det inte bara är att kolla Lexbase på folk för att veta om de är "clean".
Senast redigerad av minnie.e.nord 2021-09-05 kl. 21:17.
Citera
2021-09-05, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Japp det var då! Sedan har Pernilla ivrigt tagit bort kommentarer som tydliggör att det inte bara är att kolla Lexbase på folk för att veta om de är "clean".

Det är så uppenbart!
Här har skvallerpressen något att bita i, utan att någon ska behöva yppa något för att sedan bli tystad.
Citera
2021-09-05, 21:31
Medlem
Nu på IG gör hon reklam för ytterligare någon värdelös produkt, serum för ögonfransar….där hon skriver ”använd min kåd”……!
Citera
2021-09-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nu på IG gör hon reklam för ytterligare någon värdelös produkt, serum för ögonfransar….där hon skriver ”använd min kåd”……!

Det roliga är att Pernilla säger ”den här produkten gillar jag verkligen ”. Ogillar hon de övriga produkter hon gör reklam för? Så som sköljmedel och tandblekning tex 🤣
Citera
2021-09-05, 22:13
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Det är så uppenbart!
Här har skvallerpressen något att bita i, utan att någon ska behöva yppa något för att sedan bli tystad.
Undrar om skvallerpressen har varit kontakt med CBs olika ex.
Annars ett hett tips ju ☺️
Det är ju flera som råkat illa ut så hoppas de vågar i allafall anonymt berätta.

Sen vad vi har fattat det som så är det så att han varit aktuell på Soc flera år.
Citera
2021-09-05, 22:23
Medlem
StigAllans avatar
Kollade upp trådämnet när hon verkar vara så intressant på forumet.
Hon har alltid varit en ful bredkäftad idiot med stora tänder och vad som framkommit i tråden det jag läst så är intelligensnivån i klass med BOOKens.

Konstigt egentligen att det går så enkelt att tralla fram och sjunga låtar som andra har tillverkat och bli något slags värdelös kändis?
Men trådämnet har kändisar som föräldrar!
Klart med idioter som majoriteten av den svenska befolkningen är så krävs inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in