Citat:
För att vara någon som påstår sig att känna familjen vet du otroligt lite, och i mina ögon är du ett troll i den innersta familjen Liedholm-Ahlin som försöker dig på lite kapitalmisslyckad damage control. (Är ingen slump att ditt konto registrerades direkt i anslutning till misshandeln på Pantarholmskajen härom året) Lägg bara ner dina spekulationer, amatör !!!
Stämmer att jag gjorde, ville inte kommentera från mitt vanliga konto för då avslöjar jag att jag är från Karlskrona. Precis som jag skrev då. Dina 895 inlägg och tidigare inlägg om M.L och händelser på Trossö visar på att du förmodligen har samma strategi som jag. Så lägg ner. Det verkar dessutom som att du känner paret om man kollar dina gamla inlägg. Kanske kan du fylla i i hålen istället.
Känner inte familjen det minsta aldrig träffat människorna. Har en vän som av någon konstig anledning gillar att umgås med dom men han hade inte vidare mycket till info denna gången. Mer än att M.L inte skulle varit hemma när polisen kom. Kanske ringdes han dit i efterhand, vad vet jag. Jävligt många hål i historien iaf och polisens utskick kan man ju inte lita på heller. Lite märkligt att skicka pressmeddelande om en sån här händelse om man inte vill skydda någon inom polisen. Sanningen lär ju komma fram så småningom.
Förr tyckte jag lite synd om dom när de hängdes ut i samband med misshandeln men efter åren har man insett att de får skylla sig själva. Mannen verkar gå i gång på att klä kvinnor i slöja och frugan börja lipa för att Sölvesborg slutar flagga med hennes älskade flagga. Det fattas bara snart att paret startar you tube och gråter ut över allt hat de får som alla andra b-kändisar.