2022-02-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjillinggnaget
Jag har inte försvarat M.L. Känner honom inte, han är inte härifrån. Har bara återgett vad jag sett på övervakningsfilmerna. Känner S.A och M.W (polisen) däremot och vänder mig mot att ett sådant kräk som M.W som begått övergrepp mot flera kvinnor ska få komma undan och sen smutskasta sina offer. Ni köper vad han skriver i sin rapport rakt av och spär på smutskastningen här på Flashback. DET var anledningen till att jag skapade kontot. Nån behövde berätta sanningen för S.A tiger ju som en mus och därmed får M.W fortsätta så att fler kvinnor blir offer för hans maktspel.
M.L hade bara otur att han var hemma just den kvällen. Om man tittar på filmen så plockar de honom direkt när han kommer ut från huset. M.W säger till M.L att han är onykter och ska in för LOB. Helt sjukt att polisen kan ha sån makt och sen komma undan med det. Hur ska kvinnor få förtroende för polismyndigheten när de största kräken finns inom organisationen? Plocka brickan en gång för alla. Ska sluta skriva här nu. Gör ju ändå ingen skillnad.
Grannarna klagade ju för det var ett jävla hålligång och knullande på adressen,hur gamla är ni egentligen..så höll man på i tonåren-väx upp!
Citera
2022-05-31, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
En berusad HBTQ person gjorde motstånd vid ett polisingripande mot en högljudd fest och påstår sig blivit sexuellt ofredande av polisen under ingripandet. Detta under Karlskronas Pride vecka. Låter lite för osannolikt för att vara sant men verkligheten överträffar ju dikten bruka man säga. Någon som har ytterligare information 😎
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/efter-polisbrak-prideveckans-batparad-stalls-in

Är någon förvånad att en svensk polis antastar en hbtq-person?? Det är väl lite samma skrot och korn! Det som är förvånande är väl att anmälande inte uppskattade inviten från en likasinnad.
Citera
2022-05-31, 20:36
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Är någon förvånad att en svensk polis antastar en hbtq-person?? Det är väl lite samma skrot och korn! Det som är förvånande är väl att anmälande inte uppskattade inviten från en likasinnad.

Fast nu var det ju inte riktigt det som hände om du läser inläggen?
Citera
2022-05-31, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Fast nu var det ju inte riktigt det som hände om du läser inläggen?

Har ingen större iver att fördjupa mig i fallet. Nöjer mig med att konstatera att två ”fröknar” har lite gnabb att reda ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in