2021-08-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Det är ju dessutom helt sjukt att man falskeligen anklagar dessa tre poliser på sin facebooksida(Karlskrona Pride) och samtidigt tar bort alla ifrågasättande kommentarer och inlägg och dessutom blockerar personer från att kommentera vad som uppenbarligen är osanning. Rena sovjet-metoder från dessa patetiska regnbågs-muppar.
Jag ser inte inlägget längre, har dom tagit bort ?
Citera
2021-08-14, 11:27
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Jag ser inte inlägget längre, har dom tagit bort ?

Ser det inte heller nu, så de måste väl ha tagit bort det precis. Blev väl inte hållbart att ha det kvar.
Citera
2021-08-14, 13:08
Medlem
4608s avatar
Ser ju ut att vara ett stabilt par. Maken vill packa bajs och frun vill rädda bajspackaren. Synd, för Sophia ser ut som ett riktigt sprutluder.
Citera
2021-08-14, 16:32
Medlem
Det här är ju sinnessjukt, Sophia Ahlin agerar helt i eget intresse då det var hemma hos henne det hela skedde, när hon borde agera i föreningens och sitt partis intresse. En moderat som stöder och kommer med falska anklagelser mot polisen, galet, förhoppningsvis tar någon henne i örat och tvingar henne lämna alla uppdrag. Hon och hennes familj har dragit nog skam och vanära över moderaterna i Blekinge nu.

”Personen som skulle leda helgens båtparad anklagar polisen för sexuellt ofredande efter en händelse på en privat fest.
Karlskrona Prides ordförande Sophia Ahlin säger till Sydöstran att föreningen ställer sig bakom anmälan.
– Vi har haft en kommunikation om det i styrelsen.”

https://www.sydostran.se/ronneby/pride-ordforande-om-skarpa-anklagelsen-vi-staller-oss-bakom-polisanmalan-e20a25ae/
Citera
2021-08-14, 16:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Det här är ju sinnessjukt, Sophia Ahlin agerar helt i eget intresse då det var hemma hos henne det hela skedde, när hon borde agera i föreningens och sitt partis intresse. En moderat som stöder och kommer med falska anklagelser mot polisen, galet, förhoppningsvis tar någon henne i örat och tvingar henne lämna alla uppdrag. Hon och hennes familj har dragit nog skam och vanära över moderaterna i Blekinge nu.

”Personen som skulle leda helgens båtparad anklagar polisen för sexuellt ofredande efter en händelse på en privat fest.
Karlskrona Prides ordförande Sophia Ahlin säger till Sydöstran att föreningen ställer sig bakom anmälan.
– Vi har haft en kommunikation om det i styrelsen.”

https://www.sydostran.se/ronneby/pride-ordforande-om-skarpa-anklagelsen-vi-staller-oss-bakom-polisanmalan-e20a25ae/

Nu vet man väl egentligen inte hur pass bra uppslutningen är men hur som helst, ska man försöka få sekten med sig så gäller det att vinkla det rätt, går liksom inte att bara skylla på en snedfylla.
Citera
2021-08-14, 17:40
Medlem
ML har ju kört de mest fantasifulla historier förr, i tingsrätten. Paret verkar använda ideella rörelser för att framhäva sig själva och har gjort det i många år.
Fantasifullt att använda HBTQI+, som det heter numera. I står för "identifiera sig som" och det är vad han gör, försöker få det till hatbrott på det sättet, när det bara var en vanlig fylla modell värre, LOB i sitt eget hem!
Styrelsen är väl helt dominerad av familjen?

Se: (FB) Aktiv moderat man nedslagen av invandrare (Karlskrona, 2018-07-29)
Citera
2021-08-14, 19:07
Medlem
Hegamons avatar
Jag tror jag träffat denna personen men är inte säker. Denne var långt i från trevlig. Jag misstänker att folk från denna socialgrupp kör på fyllan. Mycket riktigt verkar företagandet vara att slå mynt av diverse organisationer som hjälper minoriteter.

Det ser också ut som att personen beskyller polisen för övergrepp enbart för att "den andre parten får ta problemet". Självfallet har denna individ inte blivit utsatt för ett övergrepp.

Jag har läst mycket om den här personen och upplever denne som helt vrickad. Hur mycket når ej offentlighetens ljus?
Citera
2021-08-14, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Jag tänker mig att eftersom Pride styrs av kanska högt uppsatta lokala politiker, från olika partier, så är det någon som var hög på sin egen makt och ställning i samhället som inte kunde acceptera att sägas till av polisen under Pride som är deras högtid under året. Men hoppas på mer information.
Detta är ett av de tillfällen då jag vill sätta in militären, utan restriktioner. Man måste rensa bland ohyran.
Citera
2021-08-15, 12:49
Medlem
Haha, det här var ju kul läsning. Var tvungen att kolla med min gemensamma vän med paret. Tyvärr verkar det inte varit M.L denna gången. Han ska tydligen inte varit på platsen när polisen kom. Googlade lite och såg att han arbetar på annan ort.
Hans fru ska ha varit på plats dock och utsatts för någon form av våldtäkt eller ofredande av något slag. Kanske har de separerat och hans fru äntligen fått det hon förtjänar? En stor regnbågsfärgad dildo upp i röven.
Citera
2021-08-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Haha, det här var ju kul läsning. Var tvungen att kolla med min gemensamma vän med paret. Tyvärr verkar det inte varit M.L denna gången. Han ska tydligen inte varit på platsen när polisen kom. Googlade lite och såg att han arbetar på annan ort.
Hans fru ska ha varit på plats dock och utsatts för någon form av våldtäkt eller ofredande av något slag. Kanske har de separerat och hans fru äntligen fått det hon förtjänar? En stor regnbågsfärgad dildo upp i röven.
Var han inte hemma ?
Kvalificerat skitsnack
Citera
2021-08-15, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Var han inte hemma ?
Kvalificerat skitsnack

Min källa säger han bor i Norrköping. Hans fru (eller fd fru) är väl HBTQ och har väl ett helt harem av partners? Dessutom står det 50-årig man. Är M.L så gammal?
Sen undrar man ju varför hans fru skulle ställa in paraden när det är hon som håller i den och inte M.L. Kanske fick hon skavsår efter den stora dildon och ställde in. Skyller på ofredande för att slippa erkänna vad hon själv går igång på.
Enligt min källa ska polisen kommit tillbaka till platsen några timmar efter att pridefesten var över och då tagit med personen? Kan man hitta det någonstans? Borde ju finnas fler händelserapporter hos polisen isåfall. Mycket lösa trådar här.
Citera
2021-08-15, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Min källa säger han bor i Norrköping. Hans fru (eller fd fru) är väl HBTQ och har väl ett helt harem av partners? Dessutom står det 50-årig man. Är M.L så gammal?
Sen undrar man ju varför hans fru skulle ställa in paraden när det är hon som håller i den och inte M.L. Kanske fick hon skavsår efter den stora dildon och ställde in. Skyller på ofredande för att slippa erkänna vad hon själv går igång på.
Enligt min källa ska polisen kommit tillbaka till platsen några timmar efter att pridefesten var över och då tagit med personen? Kan man hitta det någonstans? Borde ju finnas fler händelserapporter hos polisen isåfall. Mycket lösa trådar här.

Som du mycket väl vet är Liedholm 50 år gammal och folkbokförd på Hästkvarnsgatan 3. Har du hört talas om jobbpendling, distansarbete och semester? Det framgår tydligt att det är en man som omhändertagits och under vilka omständigheter om man läser på polisens hemsida. Det här paret är i behov av hjälp då de inte kan hantera vare sig alkohol eller grannrelationer på ett moget sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in