2021-08-17, 12:31
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp
Du lägger till saker som inte finns publicerat. Var du där?

Allt jag skrivit finns publicerat, läs i BLT, Sydöstran, SVT Blekinge och på polisens hemsida under ” Nyheter och händelser”. Det är bara att läsa själv.
Citera
2021-08-17, 13:21
Medlem
Är det här det hände ? https://www.hemnet.se/bostad/villa-12rum-trosso-karlskrona-kommun-hastkvarnsgatan-3-17218435
Citera
2021-08-17, 13:32
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UUrfer
Är det här det hände ? https://www.hemnet.se/bostad/villa-12rum-trosso-karlskrona-kommun-hastkvarnsgatan-3-17218435

Japp, både bubbelpool och bag-in-box?! syns
Citera
2021-08-17, 19:29
Medlem
Citat:
Det kan inte ha varit ML polisen plockade. Enligt polisens info gjorde man en LOB, vilket är olagligt om personen befinner sig i eller i närheten av sitt hem.
Så vem var det polisen plockade?
Jag tror att du vet att det var ML som polisen plockade och varför har du redan sett i tråden.
Hade varit intressant att veta vad som hänt i och utanför hemmet istället för att bara läsa om alla anmälda inlägg på både Facebook och Flashback
Citera
2021-08-18, 07:37
Medlem
Jag var i en grannfastighet den kvällen, men hade gått innan ingripandet.

Partyt började tidigt med hög, technoliknande musik. Det gick inte att titta på film där jag var, trots stängda fönster. Säkert uppskattat av alla grannar som skulle jobba på fredagen.

Runt 22 står vi på balkongen pga allt oljud från festen. För oinvigda så är partyt i kvarterets enda villa och resten är höghus. Festen från villan har discoljus, som de låter gå över grannfastigheterna, så ljus i alla färger sveper över grannarnas fönster. Volymen har ökat en hel del sen jag kom dit.

Plötsligt sänks volymen och en kvinna från gården (uppenbart vem) skriker högt: "Denna vill jag att grannarna ska höra!" och sen börjar en ny låt, på ännu högre volym.

Det är synd att det ska gå ut över Pride, när två narcissistiska vuxenfjortisar, lever rövare. Pride Karlskrona borde avpollettera det här paret.

För er som vill fördjupa er så rekommenderar jag de andra trådarna om Mattias Liedholm. Förklaringen vid fortkörningen säger en del. 😂
Senast redigerad av ImYou 2021-08-18 kl. 07:40.
Citera
2021-08-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImYou

Såg du orgien?
Citera
2021-08-18, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Jag tror att du vet att det var ML som polisen plockade och varför har du redan sett i tråden.
Hade varit intressant att veta vad som hänt i och utanför hemmet istället för att bara läsa om alla anmälda inlägg på både Facebook och Flashback

Nope, wished I did…

Du verkar ju annars vara en vettig person med bra kontaktnät i staun (till skillnad från några andra aktiva i denna tråd som bara försöker sprida skit för att skada sina politiska motståndare inom sitt eget ”block”).
Du menade tidigare att jag hade fel att polyföreningen stod för dagens aktiviteter, men enligt min källa så sändes deras föreläsning från fastigheten innan festen.
Citera
2021-08-18, 10:04
Avslutad
Vi kan väl konstatera att konstapeln gjort sig skyldig till hets mot folkgrupp när han avvisade den glada HBTQ-personens härliga avanser. Vi har ju lärt oss att dessa våra bättre jämlikar är skyddsvärda bortom all rimlighet. Naturligtvis borde därför konstapeln tagit med sig HBTQ-henen i bilen till närmsta parkeringshus och sedan halat ner uniformsbyxorna och tagit emot den förfriskade Prideparadören i stolgången. Tänk på regnbågsflaggan och bit i batongen.

Nu valde konstapeln annorlunda och lär därför inte bara få sparken utan dessutom få se fängelsevärlden från insidan. Hets mot folkgrupp är ett allvarligt brott. En gång fick den riksbekante Björn Björkqvist sitta flera månader i fängelse för just hets mot folkgrupp för att han hade några pins på sin jacka. Tänk då att tacka nej till homosexuella avanser. Det lär bli stympning, minst.
Citera
2021-08-18, 11:20
Medlem
Citat:
Nope, wished I did…

Du verkar ju annars vara en vettig person med bra kontaktnät i staun (till skillnad från några andra aktiva i denna tråd som bara försöker sprida skit för att skada sina politiska motståndare inom sitt eget ”block”).
Du menade tidigare att jag hade fel att polyföreningen stod för dagens aktiviteter, men enligt min källa så sändes deras föreläsning från fastigheten innan festen.
Jag vet att jag svarade nåt men det är bortplockat gissar jag
Citera
2021-08-18, 12:48
Medlem
Citat:
Såg du orgien?

Nej. Då hade det garanterat varit med i min berättelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Vi kan väl konstatera att konstapeln gjort sig skyldig till hets mot folkgrupp när han avvisade den glada HBTQ-personens härliga avanser. Vi har ju lärt oss att dessa våra bättre jämlikar är skyddsvärda bortom all rimlighet. Naturligtvis borde därför konstapeln tagit med sig HBTQ-henen i bilen till närmsta parkeringshus och sedan halat ner uniformsbyxorna och tagit emot den förfriskade Prideparadören i stolgången. Tänk på regnbågsflaggan och bit i batongen.

Nu förstår jag att du bara skriver en massa onödigt skräp som inte har med saken att göra, men eftersom det spekulerats tidigare i tråden så tänker jag bara skriva att ML ger inga tecken som på att vara homo eller liknande. Hans son är det däremot.
Citera
2021-08-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImYou

Partyt började tidigt med hög, technoliknande musik. Det gick inte att titta på film där jag var, trots stängda fönster. Säkert uppskattat av alla grannar som skulle jobba på fredagen.

Runt 22 står vi på balkongen pga allt oljud från festen. För oinvigda så är partyt i kvarterets enda villa och resten är höghus. Festen från villan har discoljus, som de låter gå över grannfastigheterna, så ljus i alla färger sveper över grannarnas fönster. Volymen har ökat en hel del sen jag kom dit.

Plötsligt sänks volymen och en kvinna från gården (uppenbart vem) skriker högt: "Denna vill jag att grannarna ska höra!" och sen börjar en ny låt, på ännu högre volym.

Det är synd att det ska gå ut över Pride, när två narcissistiska vuxenfjortisar, lever rövare. Pride Karlskrona borde avpollettera det här paret.

För er som vill fördjupa er så rekommenderar jag de andra trådarna om Mattias Liedholm. Förklaringen vid fortkörningen säger en del. 😂
Var det någon som filmade ?
Läste på Karlskrona Prides Facebook att händelsen spelats in, isåfall borde det vara ute snart
Citera
2021-08-18, 19:55
Medlem
Nikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Var det någon som filmade ?
Läste på Karlskrona Prides Facebook att händelsen spelats in, isåfall borde det vara ute snart

Jag tror inte att någon film kommer ut. Filmen kommer att förstöras av Pride-organisationen eller av moderaterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in