Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
■ 1: ) Nu har du dessutom plötsligt uppfunnit ett vittne som nära nog var på brottsplatsen.
■ 2: ) Kanske var det till och med du själv?
■ 1: ) I L*na Wesstr*m-tråden, har du @Zilvereko, vid ett flertal tidigare tillfällen bett mig att berätta om vad jag vet och känner till utanför själva förundersökningsprotokollet beträffande det tidigare mordet på L*na Wesstr*m, samt om personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära.
■ Under gårdagen, samt i L*na Wesstr*m-tråden framförde jag något nytt beträffande om en person, som under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 hade observerat en person vid en speciell tidpunkt och som vid det aktuella tillfället var gåendes någonstans mellan Rättar*vägen 11 till och med nummer 35.
Till ovan skrivet: Det första du gör, är att placera dig på den polemiska piedestalen för att sålunda skriftligt vilja strida istället för att diskutera ... jag menar, att du söker skriftlig strid [ skriftligt stridslysten ] istället för att vilja föra en normal diskussion kring detta.
■ I gårdagens inlägg skrev jag aldrig, att personen, som vid det aktuella tillfället och under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 observerades, skulle ha varit iakttagen nära angränsande till mordplatsen, jag skrev endast, att personen blev observerad någonstans mellan Rättar*vägen 11 till nummer 35.
■ Gångsträckan från Rättar*vägen nummer 35 och fram till Rättar*vägen nummer 11, är ganska lång.
■ 2: ) Du @Zilvereko har din fulla rätt att tro på, att jag @JokerMannen, var den personen som under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 observerade den personen som vid det aktuella tillfället var gåendes någonstans mellan Rättar*vägen 11 och Rättar*vägen 35.
■ Du har också din fulla rätt att tro på, att det var jag, @JokerMannen, som var den personen som vid det aktuella tillfället var gåendes någonstans mellan Rättar*vägen 11 och Rättar*vägen nummer 35.
■ Vill du sedan därutöver ovan skrivet tro, att jag @JokerMannen, på ett eller annat sätt var behjälplig att under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 bringa livet om L*na Wesstr*m bakom bullerplanket, så får du tro sålunda.
Mvh/JM.