Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
@Hans66, ditt tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, var inte❗skrivet till mig, det var skrivet, och som svar, till medlemmen @develi ... Sagt med anledning av att jag finner ditt tidigare skrivna inlägg intressant, så har jag här nedan sett, lämnat ett svar.
■ Först och främst beträffande medlemmen
@develi, så vill jag ha sagt följande.
■ Medlemmen @develi, är❗L*na Wesstr*m-tråden:s mest bevandrade person gällande det tidigare begångna mordet på L*na Wesstr*m 2018, inkluderat omständigheter samt därtill personer som stod St*fan Davidss*n mycket nära.
■ Medlemmen @develi har stenkoll på vad som gäller den Yodánske Riddaren SD:s lilla älskling, det vill säga, Yodinnan [ HD ]
■ Det har skriftligen emanerat en hel del ovårdat språkbruk ifrån dig @Hans66 i L*na Wesstr*m-tråden, detta under en längre tid, jag @JokerMannen, har lite svårt för att förstå vad det egentligen beror på, det vill säga, att så fort som Yodinnan [ HD ] diskuteras i tråden, så reagerar du aggressivt och emotionellt.
■ Yodinnan [ HD ] har sedan länge komprometterat sig själv, det vill säga, Yodinnan [ HD ] har ställt sig själv i dålig dager.
■ Enligt ovan skrivet, så beror detta dels på Yodinnan [ HD:s ] mycket märkliga och säregna beteenden, detta, både före det, att L*na Wesstr*m blev bragt om livet, så och även, efter det begångna mordet på L*na Wesstr*m.
■ Tillägg till ovan skrivet: Yodinnan [ HD ] har också, ställt sig själv i dålig dager, genom att i tidigare gjorda polisförhör, ha betett sig trotsigt och varit trilsken, detta i största utsträckning genom sina envetna förtigelser.
■ Yodinnan [ HD ] har vidare sagt, beskyddat sin Yodánske Riddare SD och detta, trots att St*fan Davidss*n hade haft en mycket långvarig otrohetsaffär med L*na Wesstr*m.
■ Yodinnan [ HD ], en mycket märklig och säregen individ.
Mvh/JM.
Jag kan bara hålla med.
Nu har iallafall jag en önskan om att inte stå och stampa på samma ställe.
Jag ska försöka att ignorera skribenter som endast vill sprida lögner, eller försöka fria Stefan från skuld.. det är utrett.
Frågan nu iallafall för min del, är att hitta och följa de spår som kan få en MGM eller anstiftare samt även de som bör dömas för skyddande av brottsling, dömda.
Varför är det sånt hysch-hysch om Stefans död? Kan inte förstå det?
Varför sånt hemlighetsmakeri?
Det blir löjligt, iom den bevakning av fallet under flera års tid.. inte ens NA, so belönades för sitt fantastiska jobb med att bevaka fallet..
Är det så att han klippte av k*ken med sekatör, varför hemlighålla? Barnen vet, det vore ärligare och rakare att gå ut med vad som hände, istället för att tro att det glöms bort.