Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
■ 1: ) Jag måste få säga att jag beundrar ditt tålamod med Jokermannen, Själv så vill jag kasta ut datorn genom köksfönstret varje gång hen skriver.
■ 2: ) Man kan säga mycket om SD men dum i huvudet var han inte.
■ 3: Han var en mycket försiktig och noga människa.
■ 2: ) Samt ■ 3: ) Jag har för mig, att det finns någonting som kallas för abundant gallimatias, det vill säga, om det nu verkligen hade varit sålunda att St*fan Davidss*n inte skulle ha varit dum innanför sitt pannben och tillika därtill sagt, att St*fan Davidss*n skulle ha varit en mycket försiktig och noga människa.
Enligt ovan skrivet, Om St*fan Davidss*n verkligen ! hade varit klok innanför sitt pannben och sålunda varit försiktig och noga, så skulle St*fan Davidss*n aldrig ! ha lämnat sin sperma på L*na Wesstr*m:s kjol, ej heller skulle St*fan Davidss*n ha lämnat sitt DNA på den blanka ovansidan på L*na Wesstr*m:s ring.
St*fan Davidss*n skulle inte haft blod i själva plösen av sin sko.
St*fan Davidss*n skulle aldrig ha pratat bredvid mun och sålunda gjort sina efterforskningar beträffande L*na Wesstr*m under början av Tisdagen den 15 Maj 2018.
St*fan Davidss*n skulle inte ha planterat ut vilseledande påståenden till sina vänner och bekanta samt att för att sålunda försvåra polisens utredningsarbeten.
Om St*fan Davidss*n verkligen ! hade varit en människa som hade haft någonting bakom sitt pannben och sålunda varit försiktig och noga, då skulle St*fan Davidss*n aldrig ha blivit dömd för mordet på L*na Wesstr*m, det vill säga, att i dagsläget, hade St*fan Davidss*n varit en fri man med högst troligen ett utbetalt skadestånd samt att polisen fortfarande, än i dag, inte hade fått fast L*na Wesstr*m:s gärningsperson.
St*fan Davidss*n var en människa som var otroligt dum bakom sitt pannben och sålunda var han oförsiktig och icke noggrann med sina förehavanden, som till exempel, när St*fan Davidss*n imaginärt skapade sina tre stycken Mållgor och sålunda trodde att han kunde leda polisen på ett villospår.
■ 1: ) Själv skulle jag aldrig kasta ut min dator genom köksfönstret efter att ha läst något av dina skriva inlägg, inte ens om St*fan Davidss*n:s kamrat JG plötsligt skulle ringa på min ytterdörr, inte heller beträffande om Yodinnan [ HD ] skulle göra det.
Mvh/JM.