Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-14, 17:51
Medlem
Gold94s avatar
CB kan väl omöjligt ha råd att köpa in sig i Pernillas nya drömhus?
Undrar hur det kommer att gå med flytten dit, CB kommer kanske köra på att han också vill känna sig "hemma" i nya huset..
Hoppas vid Gud att dom inte gifter sig nu när Pernilla fortfarande springer omkring på rosa moln. 😖
Citera
2021-08-14, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
CB kan väl omöjligt ha råd att köpa in sig i Pernillas nya drömhus?
Undrar hur det kommer att gå med flytten dit, CB kommer kanske köra på att han också vill känna sig "hemma" i nya huset..
Hoppas vid Gud att dom inte gifter sig nu när Pernilla fortfarande springer omkring på rosa moln. 😖

Må skrive en sambo-kontrakt asap!
Citera
2021-08-14, 18:11
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Må skrive en sambo-kontrakt asap!
Ja det hoppas jag verkligen om det blir så. 🙏
Citera
2021-08-14, 18:11
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Jag skulle snarare gissa att han inte alls är sur. CB, är vana trogen, mycket charmerande i detta stadie av relationen. Att han går före om hon pratar med någon annan, och kanske han så även han, behöver för mig i sig inte vara konstigt.

Som sagt; han är farligt manipulativ. Patologisk lögnare på det. Gällande Pernilla kommer han hålla fasaden uppe ett bra tag. Sannolikt märker hon inte något förrän en bra bit in i relationen.
För att upptäcka en sådan här person måste man även vara mottaglig. Relationen kommer således rulla på...

Ger någon ovanligt mycket kärlek omedelbart. Tycker någon att man ska sammanfläta sina liv väl fort trots att barn finns inblandat, har partnern alltid lämpliga förklaringar på alla ev. frågetecken mm mm. Se upp.
Men lättare sagt än gjort - de flesta faller för personen som öser kärlek - PW är CBs perfekta måltavla.
Precis så känner jag C och så otrohet, och farliga raseriutfall på det.
Men det kommer iallafall ta året innan han visar sitt rätta jag eller att han börjar dricka igen som han gjorde när han arbetade på ett stort spritbolag.
Citera
2021-08-14, 18:26
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Hon ska till Italien och spela in matlagningsprogram, om jag inte minns fel.
Jaha, hon fortsätter med det. Hon var ju med tidigare i serien Yes Chef!
Citera
2021-08-14, 18:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Men det kommer iallafall ta året innan han visar sitt rätta jag eller att han börjar dricka igen som han gjorde när han arbetade på ett stort spritbolag.
Med herregud! Det blir bara värre och värre det här. Finns det inte något gott att säga om honom.
Citera
2021-08-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta

Handen på hjärtat så är det ganska mycket drickande redan.

Ja, det tar nog tid detta med tanke på vinsten.

Hoppas by God bara att de inte gifter sig och att hon "glömmer" äktenskapsförord.
Citera
2021-08-14, 18:36
Medlem
Jag undrar om inte B.I ser igenom detta, fått uppfattningen att hon är ganska skärpt ändå.
Men P.W skulle väl inte lyssna på henne nu.
Citera
2021-08-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Jag undrar om inte B.I ser igenom detta, fått uppfattningen att hon är ganska skärpt ändå.
Men P.W skulle väl inte lyssna på henne nu.

Hun hører nok mer på Oliver. Men, har ikke Pernilla noen venninner som kan si fra til henne?
Sofia, Emilia, Susann osv....noen av de må vel se hva som skjer?
CB må stoppes før det er for sent, hvis alle ryktene stemmer.
Citera
2021-08-14, 19:35
Medlem
Citat:
Hun hører nok mer på Oliver. Men, har ikke Pernilla noen venninner som kan si fra til henne?

Ja, om någon väninna vågar, de kanske är rädda att förstöra vänskapen. Men vi får hoppas att någon når fram. Känner så väl igen detta beteendet, har själv haft en sån relation tyvärr.
Citera
2021-08-14, 19:39
Medlem
Citat:
Oliver är ju den äldsta och hon kanske lyssnar men om det är som många säger om herr Bauer så är hon inte mottaglig nu ändå.
Hoppas hon får ha sitt nya hus ifred och att hon inte flyttar ihop med honom det första hon gör.
Bättre vänta ett par år då.
Citera
2021-08-14, 19:50
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Handen på hjärtat så är det ganska mycket drickande redan.

Ja, det tar nog tid detta med tanke på vinsten.

Hoppas by God bara att de inte gifter sig och att hon "glömmer" äktenskapsförord.
Pernilla träffade det norska mediet Ann-Christine 2109 för att få info om hennes framtida kärleksliv. Hon sa att Pernilla kommer att träffa en lång, snäll äldre man och att hon kommer att gifta sig.

Det kanske blir ett bröllop för Pernilla och Christian....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in