Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Jo för att då kan ingen jävel komma o säga att Glantz inte varit på brottsplatsen o påstå att karln ljuger för att få uppmärksamhet...
Nu lämnar inte Engström vittnesmål så folk kan ju påstå att han är GM istället...!! Nu hade det väl varit ganska bra om 5st vänner plus något vittne kommer fram o säger : Lägg ner detta jävla tugg om att SE kan vara GM för han stod med oss o sen åkte vi o tog en öl...

Det var precis det jag skrev tidigare också. Vissa bekräftas av sina kamrater, eller syskon. Men inte av andra. Men sedan har vi de som även bekräftas av andra. Däribland Glantz som folk såg utföra livräddande åtgärder. Förstår att du tar det dåliga exemplet.
Bengt Palm som också är en ensam man bekräftas inte av någon alls. Och som jag skrev Per Vallin som också sprang, bekräftas inte av någon annan än han syster.
Konstigt eller hur?!
"Nu lämnade inte Engström vittnesmål" då börjar vi då komma till den frågan jag och andra diskuterat.
Det var bara det att polisen inte ville ha hans namn.
Vilket alltså stämmer väl överens med hur polisen betedde sig mot andra vittnen.
Vad jag såg så handlade det om din och andras fäbless att beskylla Stig för alla lögner som går.