2021-08-10, 23:24
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Jag skriver det även här. Det är sinnesjukt att se Lewicki sparka boll och sen inse att en sån som Gustav Svensson alltid gått före i landslaget.

Det är ett fullständigt hån. Totalt jävla häpnadsväckande.
Citera
2021-08-10, 23:28
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jag skriver det även här. Det är sinnesjukt att se Lewicki sparka boll och sen inse att en sån som Gustav Svensson alltid gått före i landslaget.

Han var väl hyfsat ordninarie under en kortare period, var det under Hamrén?
Citera
2021-08-11, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Han var väl hyfsat ordninarie under en kortare period, var det under Hamrén?

Runt hösten 2015 till hösten 2016 var han uttagen som ordinarie i truppen. Han var med alldeles i slutet av Hamréns era och i början av Jannes.
Citera
2021-08-11, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

De känns som de ligger nåt mer bakom att han inte kallas in..
Citera
2021-08-11, 01:59
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
De känns som de ligger nåt mer bakom att han inte kallas in..

Till exempel att Lewicki valt att tacka nej, bland annat för att han hellre vill vara med familjen. Svårt att idiotförklara förbundskaptenen när spelaren själv inte vill vara med.
Citera
2021-08-11, 02:03
Medlem
Lundbondens avatar
Glömmer aldrig Lewickis insats i playoffmatcherna mot Danmark. Senast man såg någon på den nivån i Landslaget var Jonas Thern...
Citera
2021-08-11, 02:51
Medlem
Lundbondens avatar
Den där snubben i den här tråden som tjatade om Moberg Karlsson verkade ha rätt. Så jag får be om ursäkt där. Moberg Karlsson har varit strålande i CL-kvalet...imponerande även mot ett mycket bra lag som Monaco.

Han är väl flexibal, kan spela både mittfältare och Anfallare. Bör gå före Sema/Jordan
Citera
2021-08-11, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Den där snubben i den här tråden som tjatade om Moberg Karlsson verkade ha rätt. Så jag får be om ursäkt där. Moberg Karlsson har varit strålande i CL-kvalet...imponerande även mot ett mycket bra lag som Monaco.

Han är väl flexibal, kan spela både mittfältare och Anfallare. Bör gå före Sema/Jordan
Jordan är en bättre anfallare än DMK. Kortsiktigt tänk att vilja byte ut dem så.

Såg du matchen? SÅg att han nätade och är i poängform men vet inte om han var bra spelmässigt ikv då jag inte såg matchen. En RW vore ju fint om Kulu ska ta en FW spot.

Vad gäller folk ovan som pratar om Lewicki.. är väl av flera anledningar har jag för mig. Skadeperioder, tackat nej, inte alltid varit i direkt toppform osv. Trist dock att Lewicki aldrig tog rätt steg i sitt karriär efter Malmö. Hans potential var högre än allsvenskan.
Citera
2021-08-11, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden

Hur kan du säga att DMK ska gå före Jordan, ibland undrar jag om vissa kan fotboll eller bara skriver för att dumma sig...
Citera
2021-08-11, 10:19
Medlem
Victor Nilsson Lindelöf utsedd till den nya lagkapten.
Citera
2021-08-11, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Victor Nilsson Lindelöf utsedd till den nya lagkapten.
Hade hoppats på Foppa
Citera
2021-08-11, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hade hoppats på Foppa

Foppa känns inte som en ledare direkt, men förstår din åsikt. Lindelöf agerar mycket som en ledare tillsammans med Maguire i United. Men Lindelöf har en del haters som troligtvis ”skadade” benet och därmed inte fick den fotbollskarriär de skulle ha trots att de ”var” en av de bästa i sin ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in