Citat:
Ursprungligen postat av
patrixx
Du får som sagt gärna debattera med oss i ett avsnitt men då du konsekvent visar din okunskap, exempelvis om vad bekräftat innebär inom vetenskapen eller vad Terrängteorin säger så ser jag det inte meningsfullt att göra det "per korrespondens".
I verkligheten är det betydligt klarare för tankeutbyte att göra det skriftligt. Om inte så märks det på tankeoredan hos era sändningar; eftersom det bara regnar sitter jag inne och lyssnar på er John Blaid sändning; just det faktum att ni hela tiden stapplar, fumlar, ööhhhh-ar, och hänvisar till böcker som ni inte har titeln till visar hur oprofessionella ni är. Ingen på Sveriges radio skulle göra på det sättet.
Har faktiskt funderat på att dyka upp på Cui Bono, men inte utan kristallklar agenda, full manual, färdiga mallar, ordnat schema, där alla ämnen är klart avgränsade och definierade. Man kan tex ha övergripande tema om Cui Bonos vetenskapliga misstag och kriterier på pseudovetenskap samt två till tre ämnen som man går igenom. Exempel på ämnen kan vara månlandning, vaccin ,,,,,, och nåt mer.
Vill gärna tillägga att det krävs en del för att provocera mig, men när jag hörde idioten John Blaid i eftermiddag sitta och säga till förändrar som förlorat sjuka barn, till människor som förlorat anhöriga, till sjuka människor som lider och plågas, som förlorat kontakten med sina familjer och vänner att "det finns ingen sjukdom", "det finns inget problem nånstans" å de enda man behöver göra är att hälla lite mer D-vitamin i den ekologiska gröten för att aldrig få en sk sjukdom!!!
Skulle vara kul att presentera herr Blaid för nån som just förlorat sitt barn i mässlingen och säga dem det rätt upp i ansiktet!
Hoppas den fan får en gedigen bakterie som gör hans han fejs knottrigt.