2021-04-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Länge sedan man såg till den där filuren.

Vad gör en sådan misslyckad människa nuförtiden?

Tydligen detta ..
https://www.allabolag.se/5566328844/...tertainment-ab
Citera
2021-04-30, 12:06
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Länge sedan man såg till den där filuren.

Vad gör en sådan misslyckad människa nuförtiden?
Varför menar du att han är misslyckad?
Han är erkänt attraktiv, enligt mångas beskrivning är han snäll och ödmjuk, han tycks leva med fru och barn under ordnade förhållanden och försörjer sig själv. Svårt att se det livet som misslyckat. Men du kanske har info som jag saknar.
Citera
2021-08-08, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Han är erkänt attraktiv, enligt mångas beskrivning är han snäll och ödmjuk, han tycks leva med fru och barn under ordnade förhållanden och försörjer sig själv. Svårt att se det livet som misslyckat. Men du kanske har info som jag saknar.
Ja, utåt sett verkar det bra. Men han har nog börjat få komplex senaste tiden. Det är relativt tydligt att han plastikopererat sig kring ögonen, ser för jävligt ut. Tidigare gav hans rynkor ett vitalt intryck, nu ser det bara stelt och spänt ut.
Det börjar bli mer och mer så nu, att har du rynkor så blir du inte socialt accepterad inom överklassen.
Citera
2021-08-08, 23:34
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Ja, utåt sett verkar det bra. Men han har nog börjat få komplex senaste tiden. Det är relativt tydligt att han plastikopererat sig kring ögonen, ser för jävligt ut. Tidigare gav hans rynkor ett vitalt intryck, nu ser det bara stelt och spänt ut.
Det börjar bli mer och mer så nu, att har du rynkor så blir du inte socialt accepterad inom överklassen.

Så han är misslyckad, enligt dig, för…att han eventuellt plastikopererar sig för att se bätte ut och må bättre?
Citera
2021-08-09, 16:07
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2

Jag har lite nu och då haft kontakt med Peter Siepen. Skit samma var eller hur.
Det är en genuint snäll människa. Såna som det inte riktigt finns så många av. En glad gamäng som t o m skojade och bjöd upp när han körde buss. Jag vill inte ge honom något skit.
Dock, vilket också ligger i hans natur. Han behöver regelbundet space för sin inneboende apa. Det lilla ego som han vill spela ut.

Och det måste man bjussa på, då du får mycket tillbaka. Och pallar du inte bjuda på det.
Lägg ner och gå därifrån en stund.
Detta med apan bor så hårt i honom, vilket säkert alla har sett i val av kläder mm mm.
Men han är ett original. Inte ond.

Dessutom är han klok, allmänbildad och har gott om humor.
Men som sagt. Jag tror många dömer apan i honom för hårt. Synd.

Citera
2021-08-09, 17:01
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Det är en genuint snäll människa. Såna som det inte riktigt finns så många av. En glad gamäng som t o m skojade och bjöd upp när han körde buss. Jag vill inte ge honom något skit.
Dock, vilket också ligger i hans natur. Han behöver regelbundet space för sin inneboende apa. Det lilla ego som han vill spela ut.

Och det måste man bjussa på, då du får mycket tillbaka. Och pallar du inte bjuda på det.
Detta med apan bor så hårt i honom, vilket säkert alla har sett i val av kläder mm mm.

Fint skrivet!
Jag har samma uppfattning av han som person.
Han är ju en karaktär som ibland är väldigt spacead för att vara Sverige.
Inget fel i det.
Det är nog lite av den här jantelags grejen att man inte ska sticka ut här.
Tänk er han i New York, ingen hade höjt på ögonbrynen.
Citera
2021-08-09, 18:42
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Fint skrivet!
Jag har samma uppfattning av han som person.
Han är ju en karaktär som ibland är väldigt spacead för att vara Sverige.
Inget fel i det.
Det är nog lite av den här jantelags grejen att man inte ska sticka ut här.
Tänk er han i New York, ingen hade höjt på ögonbrynen.

Kul att du såg det positiva. Och dina kloka åsikter.
Vanligt är att man hakar upp sig, mot det som inte är svensk-laid-back-style. Oavsedd huruvida det är ont eller gott. Ang Peter Siepen. Han vill ju inget ont.

Citera
2021-10-08, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare

Fint skrivet!

Jag har aldrig ogillat honom men har tidigare tyckt att han är lite udda, framför allt i 20-årsåldern. Nu som 40-plussare så gillar jag honom skarpt! Han gör det han tycker är kul och vågar ha en udda stil som sticker ut, båda dessa saker är lite tabu i ett land där allt ska vara strömlinjeformat.

Sedan måste jag som en man som gillar att träna ge honom cred för hans sjukt snygga kropp, är jag ens hälften så vältränad när jag passerar 55 så är jag mer än nöjd!
Citera
2021-10-08, 11:13
Medlem
halaltarzans avatar
Jodå, visst är han attraktiv och trevlig men speciellt manlig är han dock inte, så det är väl bara att gratulera till att han fått tag på en kärring.
Citera
2021-10-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Så han är misslyckad, enligt dig, för…att han eventuellt plastikopererar sig för att se bätte ut och må bättre?
Jag har aldrig skrivit att han är misslyckad, det var någon annan. Tycker bara att det är trist att han ska plastikoperera sig. Hans personlighet försvinner faktiskt i det där åtstramade ansiktet.

Han är definitivt inte misslyckad, han verkar ha riktigt gott om stålar och har full fart, är kreativ. Men hur orkar han?
Citera
2021-10-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Fint skrivet!

Jag har aldrig ogillat honom men har tidigare tyckt att han är lite udda, framför allt i 20-årsåldern. Nu som 40-plussare så gillar jag honom skarpt! Han gör det han tycker är kul och vågar ha en udda stil som sticker ut, båda dessa saker är lite tabu i ett land där allt ska vara strömlinjeformat.

Sedan måste jag som en man som gillar att träna ge honom cred för hans sjukt snygga kropp, är jag ens hälften så vältränad när jag passerar 55 så är jag mer än nöjd!

Han fyller 60. Bara så att det är tydligt. Som sagt - udda men oförarglig.
Citera
2022-08-03, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Hur ser man att han har plastikopererat sig runt ögonen? Tycker att han ser åldrad ut på ett normalt sätt för sin ålder. Han är ju väldigt vältränad och smal med inget överflödigt fett över huvud taget och det kan ju få honom att se ut på ett speciellt sätt, med en stram hud. I hans ansikte tycker jag att det syns tydligt med den strama huden. Instagram:

https://www.instagram.com/reel/Cgv6X...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in