2006-08-27, 00:09
Medlem
StinaFias avatar
http://www.expressen.se/index.jsp?a=666401

Vore kul om denna person hängde här, skulle nog personligen ge honom en kram för ett väl uträttat jobb. Till saken, vem är han? Nån som känner honom?
Citera
2006-08-27, 00:19
Medlem
Lex Talioniss avatar
Ugh, jag såg den här fjollan i en tv-debatt för något år sedan. Den över fyrtio år gamla idioten klämde ur sig något i stil med "Jag får säkert fler tjejer än dig", som svar på någon fråga över män med smink, vilket argument!
Citera
2006-08-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia

Vore kul om denna person hängde här, skulle nog personligen ge honom en kram för ett väl uträttat jobb. Till saken, vem är han? Nån som känner honom?

Vem menar du?
Siepen eller hotell gästen?
Personligen skulle jag inte vilja krama någon av dem.
Citera
2006-08-27, 00:44
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpa Berra
Vem menar du?
Siepen eller hotell gästen?
Personligen skulle jag inte vilja krama någon av dem.

Givetvis gästen, att nita Siepen vore ju en en trevlig sysselsättning.
Citera
2006-08-27, 01:09
Medlem
Bastardos avatar
Från artikeln:

Citat:
Och att kalla mig för Stockholmsjävel killen bor ju själv på Södermalm i Stockholm

Någon som hade riktigt dåligt morgonhumör.
Citera
2006-08-27, 01:10
Medlem
Smockes avatar
Hahaha
Citera
2006-08-27, 01:54
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:

Vadå, väl uträttat jobb? Det är bara töntar som slår ner folk för att de inte gillar deras utseende eller kläder. Trodde att även töntar växte ifrån sånt efter 14årsåldern.

Så vitt jag vet så har han aldrig gjort en fluga förnär. Har man inget bättre för sig än att irritera sig på folk i rutan så kan man bara klicka på remoten.
Citera
2006-08-27, 05:02
Medlem
Oddballs avatar
Äh, vafan...jag gillar Peter Siepen och det är väl skönt att inte alla köper sina kläder på Dressman... Fram för flera med "egen" klädstil!!
Citera
2006-08-27, 19:19
Medlem
siwsans avatar
Citat:
Vore kul om denna person hängde här, skulle nog personligen ge honom en kram för ett väl uträttat jobb.

Men varför det? Siepen är ju en av få som lyckas vara cool och intakt under så pass många år i rad. Människors agg gentemot Siepen tror jag har att göra med den gamla klassiska avundsjukan. Speciellt från män i samma ålder som till skillnad från Siepen tappat hår, blivit bleka och försedda med hängbuk.
Citera
2006-08-27, 20:55
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Vadå, väl uträttat jobb? Det är bara töntar som slår ner folk för att de inte gillar deras utseende eller kläder. Trodde att även töntar växte ifrån sånt efter 14årsåldern.

Jag vill inte slå honom för hans löljiga klädsel, jag vill klå upp honom för hans självbelåtna flin samt för att han är en rikstönt. Men jag har vuxit upp, så jag gör inte sånt längre, MEN JAG VILL!!!

Förstår snubben från söder. Fan vakna upp i fjällen och sen kommer en förtiårig halvandrogyn med örhängen och cowboy-hatt och fyrar av ett homoflin åt ditt håll. Klart det smäller.
Citera
2006-08-27, 21:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

rätt åt den där jävla bögen
Citera
2006-08-27, 21:22
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo

Någon som hade riktigt dåligt morgonhumör.
Kom att tänka på den där reklamen "det är svårt att vara på gott humör när man har halsbränna"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in