2019-03-03, 02:06
Medlem
Feel-Posts avatar
Estrad
Peter Siepen (i blått hår) i Estrad på ZTV 19 juli 1995, gäst är Thomas di Leva:
https://www.youtube.com/watch?v=y6vYqQN8XLw
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
tyckte han var cool när jag var yngre o han hade estrad eftersom det var mkt gayprovokationer, han verkar vara trevlig, dock så borde han dra ner lite på moderiskerna nu när han kommit över 40 och beteendet är svårt att förklara med något annat än nåt komplex eller självhävdelsebehov, han klämmer sig nog kring midjan för att kolla deffen rätt många ggr dagligen.

Det här citatet visar rätt bra att det är mkt poserande bara, vad menar killen liksom, det blir svårt att både vara kändis o tänka på miljön på en gång, hur skall han ha de liksom, häftig kändis som åker taxi eller den där snälla originella secondhandkillen från söder som tänker på miljön

"Var i Stockholm är det minst chans att stöta på dig?
- I City, vid Stureplan eller i tunnelbanan. En riktig kändis åker taxi, jag försöker gå och cykla för att underhålla min egen och stans miljö."
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Han verkar hur skön som helst. Estrad är ett av de roligaste svenska tv- programmen någonsin, bara en sån sak som att han körde en tävling där gästerna skulle tävla i politisk korrekthet.

Vill honom tillbaks i rutan!
Citera
2019-03-03, 02:13
Medlem
Haha Juan med träbenet hade jag glömt. Vilken lirare. Fan vad man saknar ZTV.
Citera
2019-03-03, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Att känna "tusen brudar" och kunna få med sig ett helt okej ragg från krogen är inte samma sak som att träffa en person som man vill skaffa barn med. Att skaffa barn med någon och då förhoppningsvis även vilja leva sitt liv med denna person handlar om mer än utseende.

Han behöver en story som alla andra "kändisar". Alla "kändisar" jag känner lider av någon slags mental störning. Om man är så populär bland kvinnor. Varför behöver han åka till New York för att kunna kopiera andras klädstilar eller varför behöver han hämta en kvinna på internet om man nu är så "populär" böand kvinnor. Alla vet ju att de kvinnnor man hittar på internet är sådana som ingen normal vill ha och som blivit över. De sm har lite hjärna spelar inte plattor halvnakna för kåta och slitna kvinnor på platser ingen normal går till.
Citera
2019-03-03, 02:58
Medlem
Feel-Posts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskisMaximus
Haha Juan med träbenet hade jag glömt. Vilken lirare. Fan vad man saknar ZTV.
Juan med träbenet-inslagen kanske är det bästa Siepen någonsin gjort på tv, under 2000-talet har han i alla fall inte gjort något som är roligare. Intressant förresten att se vilka kändisar Siepen hade i Estrad på 90-talet: t.ex. Schyffert, Robban Aschberg, Alexander Bard, Leila K...
Här är Leila K i Estrad från mitten av 90-talet (kort klipp).
https://www.youtube.com/watch?v=f3XE2JscVdI
Citera
2019-03-03, 08:06
Medlem
grungewhores avatar
Träffade Siepen för ett tag sen, urtrevlig och rolig typ. Han är liksom uressensen av 90-talet, och verkar göra sin grej, och inte hänfalla åt tramset som övriga kändisar ur hans generation gjort med politisk korrekthet.
Citera
2019-03-03, 12:21
Medlem
Douche-chills avatar
Nu när man ser tillbaka på ett program som Estrad eller Jag Peter så skulle det ju funka galant på Kanal5 eller TV6 idag.
Citera
2019-09-02, 00:42
Medlem
Celticos avatar
Såg precis en dokumentären om Dogge och där dök Peter upp med provocerande 90-tals Stockholms attityd. Kolla hans Instagram ser inte klok ut 😂. Fan man saknar den här 90-tals Stockholms överklass svenne attityden.

https://youtu.be/ecdQ-Y5CI9w
Senast redigerad av Celtico 2019-09-02 kl. 00:46.
Citera
2020-09-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hur försörjer sig den där gamla gubben nuförtiden?
Han driver sitt egna företag Siepen Entertainment som omsätter 1500K årligen. Har DJ-spelningar både i Sverige och utomlands. Han och frun har en superlyxig lägenhet i Vasastan som upptar hela övervåningen med stor terrass, äger en blå Porsche Cayenne från 2019. Var nyligen värd på ett träningsevent tillsammans med Petter Stordalen. Skulle nog säga att hans affärer går suveränt!

Vad som är ytterst märkligt är, i ett instagraminlägg visade han en kort video med sonen, där lillkillen var i en klädaffär och ville ha en massa rosa kläder, rubriken var något i stil med "always going for the pink". En arm kommer då fram med andra kläder åt barnet. Lillkillen har alltid typ blå-gröna-grå-vita kläder på sig, aldrig rosa. Så mycket för den egna viljan och queer, som pappa Peter själv förespråkar.
Eller är han rädd för att människor ska tro att det är han som väljer rosa kläder åt lillkillen?

Hade några bekanta som var och är vänner med honom, de brukade nakenbada ihop på fredagar. Enligt dem var han den snällaste och trevligaste, det tror jag absolut på.

Men han sticker aldrig ut hakan i media när det gäller åsikter, aldrig några åsiktsstormar omkring honom.
Citera
2020-09-08, 23:52
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Såg precis en dokumentären om Dogge och där dök Peter upp med provocerande 90-tals Stockholms attityd. Kolla hans Instagram ser inte klok ut 😂. Fan man saknar den här 90-tals Stockholms överklass svenne attityden.

https://youtu.be/ecdQ-Y5CI9w

Jag håller med. Så får man inte se ut å prata. Han skulle haft vanliga jeans å kanske ett linne (fast bara kanske) vi svenskar SKA inte sticka ut: Han ska faan inte komma här å tro att han är något. Jantelag finns ännu å det är bra för jag själv vågar inte sticka ut. HEJA JANTELAGEN.
Citera
2020-09-09, 19:42
Medlem
efedrinkungens avatar
Legend ....
Citera
2021-04-29, 07:58
Medlem
Kändisarna i Busskrasch

**En nyhet från 2004 som borde lyftas fram ännu en gång ..
Peter Siepen drog skämt och underhöll de inbjudna kändisarna, samtidigt som han
körde bussen och plötsligt tappade han kontrollen över den tunga bussen.

Busskraschen inträffade när hela sällskapet på 45 personer var på väg tillbaka till hotellet
efter skotersafari och hundspann i Norrland (Luleå) Med på bussen fanns bland andra Camilla Henemark,
SVT:s programledare Jovan Radomir, skådespelarna Måns Nathanaelsson och Linus Wahlgren,
tjejerna Malin, Linda och Andrea i NG3, Anton Körberg och flera dokusåpakändisar från Big Brother
och Bachelor. Peter Siepen, då programledare i TV4:s populära reseprogram När&Fjärran, satt bakom
ratten. Minuterna efter olyckan var han märkbart tagen

""Enligt rykten så gick det hett till på Scandic Hotell i Luleå under denna vistelse ..

https://www.expressen.se/nyheter/kan...-i-busskrasch/
Citera
2021-04-29, 09:13
Medlem
OlleVieros avatar
Länge sedan man såg till den där filuren.

Vad gör en sådan misslyckad människa nuförtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in