2008-07-28, 15:01
Medlem
Undercasts avatar
skulle vilja skriva att jag inte gillar han alls. Men om ärligheten ska komma fram så är PS en mycket social, trevlig och artig grabb. Skakade hand med han i Stockholm för några år sen. "Tjena Linus, trevligt att träffas.." som öppningsreplik till mig och allt.

Låt grabben vara =P
Citera
2008-07-28, 15:32
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercast
skulle vilja skriva att jag inte gillar han alls. Men om ärligheten ska komma fram så är PS en mycket social, trevlig och artig grabb. Skakade hand med han i Stockholm för några år sen. "Tjena Linus, trevligt att träffas.." som öppningsreplik till mig och allt.

Låt grabben vara =P
Fenomenet med Peter Siepen är väl att han har varit en sån renlevnadsmänniska i alla år. I och med att han verkligen inte har tröttnat så har han visat sin rätta sida hela tiden, till skillnad från andra som försöker att surfa på någon sorts "innevåg" för att framstå på ett visst sätt. (Läs Anna Skipper m fl)

Cred till PS som har stått på sig genom åren utan att ge vika för vad andra tycker.
Mer sånt.
Citera
2008-07-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Inget fel på Siepen, han raggade på min tjej när han var gäst-DJ för en herrans massa år sedan så han måste ju ha god smak iallafall.
Ja,men hur gick det för honom då......??..Fick han något..??
Citera
2008-07-28, 17:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Ja,men hur gick det för honom då......??..Fick han något..??

Näe, min kära flicka sa nej vänligt men bestämt.

Sen gick hon hem till mig och skröt!
Citera
2008-07-28, 17:25
Vad jag hört om honom så har han ett enormt kön.. Min tjej festa med honom några år sen och han hade halat fram den och visat.
Citera
2008-07-28, 17:26
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booshduckdow
Vad jag hört om honom så har han ett enormt kön.. Min tjej festa med honom några år sen och han hade halat fram den och visat.
Men han är ju helnykterist. Menar du att han gjorde detta i helnyktert tillstånd?
Citera
2008-07-28, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Näe, min kära flicka sa nej vänligt men bestämt.

Sen gick hon hem till mig och skröt!
Skööönt....Alla kvinnor är icke fallna,håll ina....
Citera
2008-07-28, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Men han är ju helnykterist. Menar du att han gjorde detta i helnyktert tillstånd?
Det är det som gör honom "stor" han uppträder utan begränsningar...tar för sig...
Citera
2008-07-28, 20:04
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booshduckdow

Jag har jobbat ihop med honom på en fest på Kulturhuset för en massa år sedan och då bytte vi om tillsammans. Han har inte stor snopp i slappt läge, hur den ser ut med stånd vet jag däremot inte.
Citera
2008-07-28, 20:12
Medlem
Peter ska tydligen ha gjort bort sig i ljungby för 5-6 år sedan vid ett DJ-uppdrag där. Kallade tjejer för horor vilket bl a fick till resultat att det blev en del bråk. Någon tjej ska ha gett han en hård smäll. Hörde detta för något år sedan.
Citera
2008-07-28, 21:30
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolsjevik
Peter ska tydligen ha gjort bort sig i ljungby för 5-6 år sedan vid ett DJ-uppdrag där. Kallade tjejer för horor vilket bl a fick till resultat att det blev en del bråk. Någon tjej ska ha gett han en hård smäll. Hörde detta för något år sedan.

Det låter som ett vanligt Siepengig.
Citera
2008-07-30, 20:29
Medlem
Såg honom på tåget för en herrans massa år sedan, när han fortfarande var programledare på ZTV. Killen såg ovanligt normal ut på den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in