2021-08-08, 14:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Inte skäller väl du på AnnaTook som ÅKER till återvinningen FLERA ggr i vecka i gammel-bilen som säkert tankas med diesel ?
Det är mera det där att familjens lorttvätt ska hämtas i bil, köras till Sumpan, tvättas, strykas och köras tillbaka - i BIL.

Anna behöver dessutom inte tvätta så ofta som hon gör. Det är miljöbelastande och sliter ut kläderna i förtid. Men Anna skiter väl i sånt, hon köper nytt.
Citera
2021-08-08, 14:21
Medlem
I senaste inlägget på stories berättar hon i detalj om BR-föreningen i Torremolinos och talar om att man får bada 24/7 i poolen för "här kan folk BETE sig!". Vad säger BR-föreningen på Pomonagatan om hennes och familjens förmåga att bete sig tro? Fy satan vad fräck hon är
Citera
2021-08-08, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
I senaste inlägget på stories berättar hon i detalj om BR-föreningen i Torremolinos och talar om att man får bada 24/7 i poolen för "här kan folk BETE sig!". Vad säger BR-föreningen på Pomonagatan om hennes och familjens förmåga att bete sig tro? Fy satan vad fräck hon är
Jag funderade över det där, inte en kotte i poolen på kvällen, trots värmen?
Det sitter några förbudsskyltar på grinden, tror inte att det är ok att bada 24/7..
Citera
2021-08-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Man kan skymta havet lite senare i filmsnutten men det är svårt att avgöra avstånd och omöjligt att se hur det är med vägar och stigar dit.

15-20 minuters promenad eller 1,3 -1,5 km till stranden.
Men Anna går säkert på 5 minuter om hon inte stannar på Lidl och handlar.
Citera
2021-08-08, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag funderade över det där, inte en kotte i poolen på kvällen, trots värmen?
Det sitter några förbudsskyltar på grinden, tror inte att det är ok att bada 24/7..

Knappast-Antonio nämnde i någon live för ett par år sen att de fick både bada och spela hög musik i trädgården hela dygnet men han och mammacita har ju samma inställning till det där med att töja på sanningen. Hade familjen Took-Stolledano bott där permanent hade de varit vräkta därifrån med.
Citera
2021-08-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Var inte så naiv.
Tvättmaskinen har inte gått sönder. Detta är ett samarbete, exakt som det Maggan Graaf gjorde när hennes tvättmaskin också "gick sönder" och hon lade upp ett samarbete med samma företag.

Det underhållande här är ju att Annas hysteriska engagemang och överdrivna texter på stories får motsatt effekt så att ingen vill anlita företaget istället.

Det ÄR alla hennes irriterande VERSALER på fel ställen SOM tröttar UT folk FULLSTÄNDIGT.
Jaha, det visste jag inte. Så tråkigt och löjligt att ljuga. Har inte lärt mig henne helt ännu.
Citera
2021-08-08, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon är verkligen värdelös på att göra reklam . Det är för mycket text , bilder och onödigt mycket info . Men lite reklam får nog företagen ändå . Jag var in och kollade deras sida och såg att de har ok priser ,så blir nog en bokning av matt-tvätt genom dom . Det hade det inte blivit om jag inte hade retat upp mig på Annas jättekonstiga reklam , då hade jag inte haft koll på deras företag . Googlade efter nåt liknande för någon vecka sedan , men fick inte fram någon så bra deal då .

Kul för företaget att ett samarbete med booktoken kunde löna sig. Själv har jag använt mig av en annan, liknande tjänst, länge och kommer att fortsätta med det. Något säger mig att man gör rätt i att hålla sig långt borta från företag som tror att det är en vettig ide att förknippas med den där tokstollan.
Citera
2021-08-08, 15:26
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Kul för företaget att ett samarbete med booktoken kunde löna sig. Själv har jag använt mig av en annan, liknande tjänst, länge och kommer att fortsätta med det. Något säger mig att man gör rätt i att hålla sig långt borta från företag som tror att det är en vettig ide att förknippas med den där tokstollan.

Håller med till 100 %.

Avstår alltid företag som väljer att samarbeta med tveksamma flunsor (kan man ens kalla Booken influencer). Dessutom får namnet Quickwash mig att tänka på annan tvätt än bara kläder.
Citera
2021-08-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Sånt desperat behov att försöka få alla att tro att dom äger den sunkiga lägenheten i Spanien. Visar gamla bilder som åker upp och ner mellan förvaring och bokhylla mellan uthyrningarna. Och detta ständiga tjat om hur länge dom ’bott’ där och äääääälskar sitt ’andra hem’. Möjligen är det henne själv hon lurar. Andra VET hur det ligger till med farfars gamla lägenhet.

Kalla mig snobbig, men jag känner precis tvärtom. Hade inte velat förknippas med så dålig smak och låg standard.

Dessutom hade det väl varit bättre för henne att skryta om att hon har tillgång till en gratis lånelägenhet utan trista kostnader och allt ansvar ett ägande innebär (om de nu får låna den gratis? Vem vet, de kanske måste betala en liten hyra som alla andra hyresgäster för att få nyttja den?)

Förstår inte vad Anna tror att hon vinner på att ljuga och försöka upprätthålla den här falska fasaden. Det är ingen som blir imponerad för att hon ljuger om en sunkig uthyrningslägenhet. Men hon ser väl hur andra kändisar visar upp hur de köpt lyxiga fina boenden i Spanien och tror att hon är med i matchen. Det är något lika delar patetiskt och sorgligt över hennes löjliga livslögner.
Citera
2021-08-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Så smart och nytänkande av @..
På bilden med tvätthögen, ser tvättmaskinen dessutom ut att vara igång, men vad vet jag

Om man följer länken till Quickwask och skriver in Annas postnummer så står att de inte hämtar på Annas postnummer
https://www.quickwashsthlm.se/
Citera
2021-08-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakarin
Om man följer länken till Quickwask och skriver in Annas postnummer så står att de inte hämtar på Annas postnummer
De har väl inte haft tillräckligt viktiga kunder där innan.
Citera
2021-08-08, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakarin
Hämtar inte i Väsby heller....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in