Citat:
Ursprungligen postat av
Pythia
Saknas pojkvän?

Hehe, sent svar p g a inaktivitet. Jodå, pojkvän saknas om man nu kan kalla manliga personer med vilka man har en fysisk relation som det i min ålder. Det är ingen brist på intresse från motsatta könet i alla fall.
Nu ska jag berätta något som faktiskt är sant. Jag känner inte Lundell så att säga att jag hatar honom är helt obefogat och korkat. Däremot avskyr jag typen, d v s vad jag kan se självupptagen konstnär/musiker med narcissistiska drag och alkohol/drogproblem. Om han har politiska sympatier långt åt vänster är det än värre men det vet jag inte hur det är med Lundell.
Jag hade ingen tydlig bild av vilken sorts man jag ville ha för något decennium sen men Lundells typ var liksom skräckexemplet.
Så vad händer. Jag träffar någon som prickar in allt det jag inte vill ha. Han var iofs en mindre känd musiker men förstås med alkoholproblem och dessutom var han extremvänster. Och han visade sig vara min själsfrände. Men nu är han föga förvånade död på grund av det, ja inte de politiska åsikterna men alkoholen då.
Detta har ju inget med Lundell att göra men alla som är yngre kanske kan tänka till en gång innan de målar upp drömpartnern, man vet liksom inte i vilken form kärleken kan komma.
Men för att återknyta till ämnet tycker jag likafullt att Lundell var och är förskräcklig. Först är han en ung man med allt för mycket testosteron som sätter på allt som rör sig och har en vidrig kvinnosyn. Nu är han en tragisk självupptagen gammal gubbe. Alltså lägg ner nån gång. Alla kan öppna landskap, resten är snart glömt.