Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
SD behövde ingen hjälp för att få ut LW.
Hatet var ömsesidigt. LW hatade HD.
Svar Ja: St*fan Davidss*n var inte ensam den aktuella kvällen (Måndagen den 14 Maj 2018) då L*na Wesstr*m plötsligt mitt i sin då pågående paketinslagning, för sin yngste son Ar*n:s kommande bemärkelsedag, lämnade sin bostadsrätt på Byal*gsg*tan 4 Adam klockan 23:23:43.
Svar ja: Det fanns ytterligare en person utöver St*fan Davidss*n.
Jag har, under en längre tid, tittat över vissa speciella omständigheter, dessa, konnekterade till Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och därtill gjort flera jämförelser och sålunda lyckats med att kunna upptäcka vissa saker som inte överensstämmer med annat.
Det hela började med att St*fan Davidss*n under Måndagskvällen lämnade sin arbetsplats klockan 20:33:20, en stund före det, att St*fan Davidss*n hade lämnat sin arbetsplats, hade hans kamrat JG skickat ett meddelande till SD vilket ägde rum klockan 20:16:28.
Märkliga saker uppstod under den aktuella Måndagskvällen och en stund innan JG:s kamrat SD lämnade sin arbetsplats.
Kommunikationerna fortsatte mellan St*fan Davidss*n och hans kamrat JG.
St*fan Davidss*n skickade bland annat ett meddelande till sin kamrat JG klockan 20:27:58, St*fan Davidss*n transmitterade även klockan 20:28:26 till JG.
Sedan forsatte dessa kontakter mellan de tvenne, bland annat klockan 20:29:14.
Det märkliga i dessa tidigare gjorda kommunikationerna, var Google Drive.
Klockan 20:49:26 dök plötsligt en bild på en kladdkaka upp, men så fanns ju även Yodinnan, det vill säga, HD, den person som alla tror är ett helgon.
Under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 samt en kort tid före dödsmisshandeln påbörjades bakom bullerplanket, satt L*na Wesstr*m och deltog i en så kallad gruppchat, tillsammans med andra geocachers.
Klockan 22:57:02 till klockan sju minuter över tjugotre, det vill säga, 16 minuter och 43 sekunder före det att L*na Wesstr*m sedan lämnade sin bostadsrätt klockan 23:23:43.
St*fan Davidss*n besökte sin kamrat JG under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 för att därstädes, hos JG, inspektera dennes trappa.
Jag itererar min fråga till ovan skrivet, varför lämnade L*na Wesstr*m sin bostadsrätt klockan 23:23:43 på Måndagskvällen mitt i sin pågående paketinslagning samt sin då pågående förberedelse för sin yngste son Ar*n:s bemärkelsedag ? och hur kontaktades L*na Wesstr*m av någon, en stund före det, att hon sedan lämnade sin bostadsrätt ?
Äger du ett seriöst intresse för att vilja svara på dessa frågorna ?
Tillägg: Att HD enligt dig, skulle vara en person med serenitet i sitt samvete, är långt ifrån sant, det är vad du tror, och det är, vad du vill tro men inte vet.
Mvh/JM.