Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Var du med såg/hörde eller har fått det återberättat av SD? Det är annars en ganska rimlig spekulation att de tänkte ha lite "bus" innan båda skulle resa bort åt varsitt håll med andra partners.
Min spekulation är att HD hade gett SD muntliga ultimatum som inte framkommer i FUP och att den pressade SD planerade att läxa upp LW, men så tappade han helt besinningen och mördade.
Mordet är uppklarat, men de som bevisligen raderat i sina mobiler, valt att tiga om detaljer och uppenbarligen har skyddat SD går fria. Jag funderar ibland på hur deras nattsömn är och om de saknar samvete.
Vad tänker du om att HD ser ut att ha fått en ny livsgnista som inte synts på bilder innan SD tog självmord?
Jag har funderat mycket över HDs band till sina barn.
Nu finns ett barn hemma, eller hos mormor o morfar, den äldre är i USA för ett år.
SD, den man som HD skulle fira halva livet med, dömdes tillslut och avlutade med att begå självmord, mot sin vilja. (kanske rent av uttryckte att han ville återförenas med LW?)
Inte ett spår av sorg hos HD, trots att familjen är upplöst.
Hon fladdrar runt i full fart och loggar burkar som om hon inte hade en morgondag.
Varför utesluts inte HD från geocachingen?
Hon och JG har i skrift bevisligen fuskat, vuxna människor som går över lik