2021-07-28, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopcock
Inte alla.
Du är kär i en gris.
jag tror att det finns bra män därute..
nej, jag är inte kär i honom men var på väg.. och hans beteende gör mig skeptisk..vet inte om jag vågar lita på vad han säger längre...
Citera
2021-07-28, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Ja om du blir svartsjuk för en sån sak är det något du bör jobba med för att minska.

Sen så förmodligen snackar han med andra med. Men det innebär ju inte att han inte är intresserad av dig? Ni har ju aldrig träffats. Det är inget helt seriöst ännu.

Men träffas ni några gånger och verkligen gillar varandra bör ni båda sluta använda appen.

Men fram tills dess så gör var och en som den själv vill. Prata med andra du med!
tack
det har du rätt i
ska börja chatta med andra också
Citera
2021-07-28, 23:53
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel
Det var fint tanke..men han kollade inte på min profil.....så det här kan uteslutas

Med största sannolikhet så är det som du säger. Klimatet ser ut så här idag och du får helt enkelt acceptera att det skrivs med flera personer samtidigt. Det blir jävligt tungrott och stiltje om enskilda individen bara skrev med en person åt gången. Skillnad om ni har börjat träffats och han fortsätter sin aktivitet på olika sidor/appar. Som tidigare nämnts, blir du svartsjuk för en sådan petitess är det något du bör bearbeta.
Citera
Medlem
GHZHJs avatar
Citat:
fick kontakt med en kille via en dejtingsida, vi har lagt till varandra på fb, och har chattat via messenger nästan varje dag, vi stormtrivs när vi skriver till varandra. Vi har också bestämt oss att träffas inom kort och se om det finns någon kemi där.
men nyss när jag loggade in på sidan och kollade hans profil, det visar sig att han var inloggad idag.

Jag känner mig sårad och besviken...

Är det här normalt beteende? eller är jag bara för känslig?

Om man funnit varandra på det vis du beskriver så skulle jag också dra öronen åt mig om den andra fortsätter att logga in.
Men samtidigt skriver du att ni ska träffas för att se om det finns någon kemi där? Så du kanske förväntar dig för mycket för tidigt?
Du kan ju träffa killen och om ni båda då känner för att gå längre och han fortsätter att logga in så kan du nog lika bra lägga ner en fortsättning med den killen och i stället försöka hitta någon annan.
Man ska inte ha för bråttom och man ska inte hoppas för mycket för tidigt, det är nog det felet du gör, inte att du är för känslig.
Citera
Medlem
"jag vet inte om jag ens vågar att lita på honom längre... "

Snälla rara, ni är i ett inledande stadium, tilliten kommer långt senare. Du borde inte "lita på" en tillfällig nätbekantskap såhär tidigt. Ge det tid, och försök undvika att kontrollera vad han håller på med i det här läget. Träffas snarast på ett fik nånstans, håll hans händer, känn efter - ljuger den här mannen?
Citera
2021-07-28, 23:54
Medlem
Citat:
jag tror att det finns bra män därute..
nej, jag är inte kär i honom men var på väg.. och hans beteende gör mig skeptisk..vet inte om jag vågar lita på vad han säger längre...
Inte pinsamt att vara kär i någon som har tryne?

Ärligt talat tycker jag du överreagerar lite väl. Om ni bara har chattat så känner ni inte varandra.
Man scannar av lite för att se vilka som kan vara värda att lära känna.
Citera
2021-07-28, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Med största sannolikhet så är det som du säger. Klimatet ser ut så här idag och du får helt enkelt acceptera att det skrivs med flera personer samtidigt. Det blir jävligt tungrott och stiltje om man bara skrev med en person åt gången. Skillnad om ni har börjat träffats och han fortsätter sin aktivitet på olika sidor/appar. Som tidigare nämnts, blir du svartsjuk för en sådan petitess är det något du bör bearbeta.
det har du rätt i..
tack för din hjälp
nu har jag lugnat ner mig
Citera
2021-07-28, 23:55
Medlem
Hur vet du att han inte bara loggat in i samma syfte som du, nämligen att kolla om DU är seriös eller möjligtvis chattar med andra?
Citera
2021-07-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GHZHJ
Om man funnit varandra på det vis du beskriver så skulle jag också dra öronen åt mig om den andra fortsätter att logga in.
Men samtidigt skriver du att ni ska träffas för att se om det finns någon kemi där? Så du kanske förväntar dig för mycket för tidigt?
Du kan ju träffa killen och om ni båda då känner för att gå längre och han fortsätter att logga in så kan du nog lika bra lägga ner en fortsättning med den killen och i stället försöka hitta någon annan.
Man ska inte ha för bråttom och man ska inte hoppas för mycket för tidigt, det är nog det felet du gör, inte att du är för känslig.
det stämmer
jag har verkligen hoppats för mycket för tidigt..
Måste jobba med att få bort sådana tankar nu
tack fär hjälpen!
Citera
2021-07-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Hur vet du att han inte bara loggat in i samma syfte som du, nämligen att kolla om DU är seriös eller möjligtvis chattar med andra?
för att man kan se vem som har besökt en, och så vitt jag kunde se så har han inte kollat in på min profil en enda gång sedan vi började chatta...
Citera
2021-07-29, 00:08
Medlem
getbusys avatar
Extremt känslig skulle jag säga, det är väl inte så att du tror du kan förvänta dig att han enbart skriver till dig innan ni ens träffats lol.
Citera
2021-07-29, 00:24
Medlem
han har säkert dejtat i fler år, och är van vid att bli dissad av tjejer efter första dejten, eller ghostad innan första dejten, så det är bara rimligt att han inte lägger ner kontakten med andra tjejer innan ni ens träffats. det är annorlunda att dejta som tjej än att dejta som kille, du kan ju va säker på att du kommer finna någon annan ganska snabbt medans han säkert har ganska svårt att få napp, och har många konversationer som inte leder någonstans för att tjejerna ändrar sig, tjejer har över lag mycket makt när det kommer till dejting, vi kan få en kille om vi vill, medans killar ofta är desperata, även om de är ok snygga och vettiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in