fick kontakt med en kille via en dejtingsida, vi har lagt till varandra på fb, och har chattat via messenger nästan varje dag, vi stormtrivs när vi skriver till varandra. Vi har också bestämt oss att träffas inom kort och se om det finns någon kemi där.
men nyss när jag loggade in på sidan och kollade hans profil, det visar sig att han var inloggad idag.
Jag känner mig sårad och besviken...
Är det här normalt beteende? eller är jag bara för känslig?
fick kontakt med en kille via en dejtingsida, vi har lagt till varandra på fb, och har chattat via messenger nästan varje dag, vi stormtrivs när vi skriver till varandra. Vi har också bestämt oss att träffas inom kort och se om det finns någon kemi där.
men nyss när jag loggade in på sidan och kollade hans profil, det visar sig att han var inloggad idag.
Ja och nej. Du förstår väl att han chattar med andra? Det var därför han var inloggad.
ja det var det jag tänkte också. Därför blev jag besviken... eftersom jag trodde att han inte har chattat med någon annan då vi har så bra konversation...
Det där stämmer aldrig. Alla män chattar med andra. Skulle råda dig att göra detsamma.
Lita inte på att nån verkligen ÄR online när du ser sånt. Facebook, t ex har ingen aning om man är aktiv eller inte. Och ja, han kanske varit online, men i helt oskyldiga avsikter, eller t o m av misstag. Basera inte ditt omdöme på en så skitsak.
Edit: han kanske t o m var online för att hövligt avsluta med nån annan..man vet inte. Basera ditt omdöme på verkligheten
Jaha, människan har alltså, utan vare sig ditt tillstånd eller utan att meddela varit inloggad?
Fyfaan! Blocka direkt och gå vidare!
Nej de är inte grisar men de ljuger eftersom att om de hade sagt sanningen hade det låtit såhär : jag vill ligga.
Bäst att du inte lägger alla ägg i en korg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!