• 5
  • 6
2021-07-29, 20:40
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
En skitsak? Jag listade 3 tror jag och det är på några få rader för ts är ju inte direkt uttömmande i sina svar. Drar upp feminism? Känns som du läste in en väldig massa som inte är där.

Jag gav henne svar. Tona ner allt hon tänker och är. Är hon ärlig mot mig så kan vi komma någonstans men hon vände det ju direkt till att hon hatar alla män så hur mycket självinsikt som finns där är ju tveksamt. Om man istället för att vara en stor kvinnogris säger att man blir sårad att det är som det är och alla pratar med alla och har tinder trots förhållanden och att man inte vill ha det så längre så kanske man lyssnar men då får ju ts dra upp det med snubben och inte sitta här och tro på någon typ av exklusivitet utan att någonsin ha tagit upp det med honom. Hon är inget jävla barn.

Jag vet inte vad du tror att du håller på med men bara lägg ner.

Hon är inget barn, det håller jag med om.
Citera
2021-07-29, 20:44
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel
fick kontakt med en kille via en dejtingsida, vi har lagt till varandra på fb, och har chattat via messenger nästan varje dag, vi stormtrivs när vi skriver till varandra. Vi har också bestämt oss att träffas inom kort och se om det finns någon kemi där.
men nyss när jag loggade in på sidan och kollade hans profil, det visar sig att han var inloggad idag.

Jag känner mig sårad och besviken...

Är det här normalt beteende? eller är jag bara för känslig?
Förstår att du känner dig sårad och ledsen, nu men...

vi säger att du upptäcker att han är inloggad och inte besöker din profil efter att ni har träffats. Hur kommer du att känna dig då? Det är först då du kan känna dig ledsen, sårad och besviken, inte nu, innan ni har träffats.
Citera
2021-07-30, 12:44
Medlem
ostfiss avatar
Citat:
fick kontakt med en kille via en dejtingsida, vi har lagt till varandra på fb, och har chattat via messenger nästan varje dag, vi stormtrivs när vi skriver till varandra. Vi har också bestämt oss att träffas inom kort och se om det finns någon kemi där.
men nyss när jag loggade in på sidan och kollade hans profil, det visar sig att han var inloggad idag.

Vederbörande har för det första inte avlagt något kyskhetslöfte i samband med att ni fått kontakt med varandra, vilket också gäller dig. Det är snarare så att ni lämnat en intresseanmälan till varandra.
För det andra, en del av dejtandet tidiga skede där ni befinner er kan det vara så att det finns viss konkurrens. Det får du leva med.
Citera
2021-07-30, 14:59
Medlem
Mktbras avatar
Ja, det är överkänsligt att reagera som du gör, som många skriver. När jag var singel och verkligen hade tröttnat på det så hade jag 3-4 dejter i veckan. Sen när jag träffade rätt så gick det snabbt. Efter 2-3 dejter så var alla dejtingappar avinstallerade.

Tips i all välmening: se till att ses så snart som möjligt. Låter som att du är väldigt fäst vid karln redan. Risk finns att du då missar viktiga varningsflaggor och inte känner efter om det verkligen är rätt snubbe för dig.

Lycka till, ta det lugnt.
Citera
2021-07-30, 20:04
Medlem
Citat:

Men du kan ju inte klaga på honom när du själv var inloggade.
Sluta vara en snöflinga och ring killen istället
Citera
2021-08-02, 11:38
Medlem
Citat:
Jag har blivit sårad så många gånger... och nu när vi har så bra överens..och jag upptäckte det här.. jag vet inte om jag ens vågar att lita på honom längre...

Du verkar ju inte vara mycket att ha. Kvinnor gör precis likadant som män. De har flera på kroken för att de vill alltid hitta någon som är bättre rent ekonomiskt, och utseende.

Du är för emotionell, och du verkar inte kunna tänka rationellt.
Sen kan inte döma en person som du skriver med på internet. Träffa honom personligen några gånger så får du se hur han är.

Kontentan är att sluta vara så jävla butthurt.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in