2021-07-28, 23:14
Medlem
LFCYNWAs avatar
Vad antyder att han skrivit med någon annan? enligt din utsago så loggade du in för att kolla på hans profil vad talar emot att han loggade in för att kolla på din profil?

Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel
Män är verkligen grisar!!!!Jag hatar män!!!

Ändå ger du dig ut i dejtingträsket sökandes efter män?
Citera
2021-07-28, 23:14
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:

Oj ja du var verkligen känslig om en flashback kommentar fick dig att reagera såhär.
Citera
2021-07-28, 23:15
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
ja det var det jag tänkte också. Därför blev jag besviken...trodde att han inte chattat med någon annan då vi har så bra överens med varandra...

Fast såhär fungerar brudjakt. Är väldigt likt fiske, även då ert underliv ibland kan stinka fisk, det är dock offtopic, men värt att nämnas.

Men en fiskare som bara kastar/lägger nät på ena sidan av båten får 1 fisk. Du är denne fiskaren. Som satsar allt på ett kast. Den snubben du pratar med, han är yrkesfiskare (player/fuck boy) han lägger på båda sidor, i havet, i insjöar, floder, bäckar, fan till o med vattenpölar. Då får han mycket mer fisk.

Inte att du är känslig, du är bara inte riktigt på hans nivå. Han kommer fortsätta med dig till han får ligga sen kommer du se att han dumpar och tar en ny fisk.
Citera
2021-07-28, 23:17
Medlem
GormDenGamles avatar
Ni har endast börjat att prata online. Vad får dig att tro att han inte ska prata med andra? Eller rent utav träffa andra? Ni har ju inte ens träffats.
Däremot tycker jag att han gör fel om han träffar fler på samma gång. Då ska du avsluta det hela.

Men visst förstår jag att du blir sårad.
Citera
2021-07-28, 23:18
Medlem
"Vad antyder att han skrivit med någon annan? enligt din utsago så loggade du in för att kolla på hans profil vad talar emot att han loggade in för att kolla på din profil?"

Lysande kommentar och helt korrekt!
Citera
2021-07-28, 23:33
Medlem
^^ jag har gjort likadant...för att det var enda stället det fanns bilder på min dam..så enkelt.
Citera
2021-07-28, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FZappa
^^ jag har gjort likadant...för att det var enda stället det fanns bilder på min dam..så enkelt.
Det var fint tanke..men han kollade inte på min profil.....så det här kan uteslutas
Citera
2021-07-28, 23:40
Medlem
Citat:
"Vad antyder att han skrivit med någon annan? enligt din utsago så loggade du in för att kolla på hans profil vad talar emot att han loggade in för att kolla på din profil?"

Lysande kommentar och helt korrekt!
för att så vitt jag kunde se så har han inte kollat in på min profil en enda gång sedan vi började chatta...
Citera
2021-07-28, 23:40
Medlem
Behåll dom fina tankarna. Han är oskyldig tills motsatsen bevisats :-)
Citera
2021-07-28, 23:45
Medlem
Citat:
Inte alla.
Du är kär i en gris.
Citera
2021-07-28, 23:46
Medlem
Ja om du blir svartsjuk för en sån sak är det något du bör jobba med för att minska.

Sen så förmodligen snackar han med andra med. Men det innebär ju inte att han inte är intresserad av dig? Ni har ju aldrig träffats. Det är inget helt seriöst ännu.

Men träffas ni några gånger och verkligen gillar varandra bör ni båda sluta använda appen.

Men fram tills dess så gör var och en som den själv vill. Prata med andra du med!
Citera
2021-07-28, 23:46
Medlem
Citat:
Behåll dom fina tankarna. Han är oskyldig tills motsatsen bevisats :-)
Jag har blivit sårad så många gånger... och nu när vi har så bra överens..och jag upptäckte det här.. jag vet inte om jag ens vågar att lita på honom längre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in