Citat:
Ursprungligen postat av
Utrotamuslimer
De där kongoianerna i Göteborg är de en utpost eller ensamseglare?
Vilka barnhem har uppehållits?
En liten undran gällande Lekardal han har ju diverse skador och felvridningar efter en mängd hemska trauman vilket han uppenbarligen ridit genom att framföra titt som tätt och i sin egen teologi. Är det försäkringsbedrägeri?
De där afrikanerna i Göteborg talas det tyst om. Den snälla versionen är väl ett sätt för DFM att räkna in själar om inte har en aning om att de tillhör DFM. Lika lite som DFM i Danmark har något med saken att göra. Elle de tre medlemmarna i Norge som inte förstått något ännu. Ungefär som vi som står utanför och tittar på trafikolyckan.
Lekardals skador kan nog bara han och en korrupt läkare svara för. Kanske är det den 84-årige läkare som sitter som VD för ett av Lekardals bolag som sysslar med "vård"? Farbrorn verkar bo på ett hem och har väl ingen aning om att han är målakt i ett av Profritörens brevlådeföretag?
Enligt Profitörens egen berättelse har han tydligen råkat ut för inte mindre än... ja jag minns faktiskt inte, men minst tre gånger blev han påkörd samma dag, men vid olika tillfällen. Det lät ju hemskt när jag hörde om det första gången för ett par tre år sedan. Men idag inser vi att Profitören är en fullfjädrad mytoman så då tror jag inte han gjort mer än möjligen promenerat in i en lyktstolpe. Enligt egen utsago, vid ett par tillfällen under sommaren, är han svårt sjuk just nu. Ha varit svårt sjuk hela året, fem år, tio år. Det varierar beroende på när det kommer motgångar i hans liv. Det är dock ingenting mot hur han ska lida i helvetet efter att ha tagit pengar från "de mina minsta".
Jag tror det kommer lite mer om Mattias brevlådeföretag snart. Innan det är Tommys tur.