Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-23, 16:09
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Tror faktiskt att han kommer att hålla sig ifrån att ta snedsteg för en lång tid framöver.
Utifrån det man läst här så låter det som att han har chansen att komma upp sig rejält från det hyrda Attefallshuset. Nu vankas kändisskap, semesterbostad i Spanien, nybyggd villa och livets glada dagar med premiärer och gratisfester. Klart att han kommer att förvalta det väl och med omsorg. Inte konstigt att han väljer att göra sig oumbärlig.
Jag tror oxå att han håller sig på mattan ett tag. Han lever ultimata livet nu.
Han har inte bott så mycket i attefallshuset sedan han träffade P.

Men han kommer att visa sitt rätta jag, eller om sanningen kommer ut offentligt.
De första av hans alla tjejer har blivit uppvaktade på detta sätt som P nu blir.
Att han säger att det är första gången han har så starka känslor för någon har han sagt i alla hans förhållande.
Citera
2021-07-23, 16:15
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Oh ja, det finns starka källor i denna tråd. Men bara för att ingen skriver ut sitt namn så ska man inte ta det för osanningar.
Det är flera här som vet att det är starka källor. Och om någon i P närhet bryr sig om P genuint så kollar de upp C historik ordentligt. De behöver inte gräva djupt.
Citera
2021-07-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta

Men han kommer att visa sitt rätta jag, eller om sanningen kommer ut offentligt.
De första av hans alla tjejer har blivit uppvaktade på detta sätt som P nu blir.
Att han säger att det är första gången han har så starka känslor för någon har han sagt i alla hans förhållande.

Mitt ex har haft ca 25 st "love of his life": börjar som en härlig virvelvind, starka känslor och överdådiga löften. Slutar med en hysterisk torktumlare, krossade hjärtan och illusioner.

Upp som en sol och ned som en pannkaka har aldrig känts mer passande...
Citera
2021-07-23, 16:54
Medlem
Citat:

Att hävda att man aldrig känt så starkt tidigare är väl iofs ingenting ovanligt utan något de flesta nyförälskade inbillar sig eftersom minnet är kort när dopaminet flödar. Och nu kanske det faktiskt handlar om extra starka känslor då materiella ting och en bekväm livsstil förstärker känslan av lycka och njutning.

Jag har svårt att tro att det är en omvälvande pangbomförälskelse från hans sida - det är snarare det hon kan erbjuda som lockar. Tycker de känns alldeles för omaka och han utstrålar golddigger. Men det kan ju hålla ett bra tag ändå, precis som Läckberg och hennes marionettdocka. Eftersom båda parter vinner på det. Pernilla kommer gladeligen öppna plånboken eftersom hon är så utsvulten på kärlek.
Citera
2021-07-23, 16:58
Medlem
Citat:
Det är flera här som vet att det är starka källor. Och om någon i P närhet bryr sig om P genuint så kollar de upp C historik ordentligt. De behöver inte gräva djupt.

Men vad är det han har gjort egentligen?
Lurar han kvinnor på pengar? Utnyttjar dem systematiskt för ekonomiska fördelar? Eller har han "bara" vänstrat? Jag är uppriktigt nyfiken, det antyds mycket men några riktiga svar anges aldrig.
Citera
2021-07-23, 23:26
Medlem
Hejsan alla barn, jag heter Pernilla!
Jag är känd för att vara känd.
Jag ljuger för pengar!
Hej då! 🙂
Citera
2021-07-24, 12:31
De jag förstått är att han letar aktivt upp nya bättre bemedlade kvinnor
Nu har han ju så fall verkligen lyckats
Inte minst boendet sen lär hans karriär rusa då många ser upp till kändisskapet
Citera
2021-07-24, 12:32
Är ledsen om de blir ytterligare en lurifax som tar P för hennes varumärke och tar mer än han får..
Citera
2021-07-24, 13:38
Medlem
Dagens spaning - i brist på annat 😂:
Den 6 juli kommenterade CB Linus Wahlgrens (som inte verkar så intresserad av CB) IG på ett, hrm, myspysigt sätt.
Linus är ju en stilig karl...
Citera
2021-07-24, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
De jag förstått är att han letar aktivt upp nya bättre bemedlade kvinnor
Nu har han ju så fall verkligen lyckats
Inte minst boendet sen lär hans karriär rusa då många ser upp till kändisskapet

The typical narc; det finns alltid något BÄTTRE där ute. Pernilla må ha pengar, status och mycket för sig men det KAN ju dyka upp någon som är lika känd, rikare men både sexig OCH smart.
Citera
2021-07-24, 17:00
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Är ledsen om de blir ytterligare en lurifax som tar P för hennes varumärke och tar mer än han får..

Vem mer?
Citera
2021-07-24, 17:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Han sover räv, sitter med tfn eller datorn. Han fattar väl att han inte orkar spela trevlig hela tiden.

Han anstränger sig när han måste. Det här blir nog inte så långvarigt.

Pernilla beskrivs ju av många som ett barn. Inte hans kopp kan jag tänka mig.

Hon har ju gjort sig själv en otjänst. Höjt honom till skyarna när hon själv är både korkad och medelmåttigt snygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in