Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-06-01, 07:27
Medlem
von Schmerzs avatar
Jag har fått för mig att hon gillar att "pudra näsan". Ligger det nån sanning i det, eller har jag fått det om bakfoten?
Citera
2006-06-01, 10:32
Medlem
Kurt Olssons avatar
PW är trevlig att titta på.
Att hon sedan lyckats ta sig ur ett äktenskap där mannen gillade att ge henne blåtiror är starkt, klart mycket starkare än att jobba och ha barn samtidigt.
Citera
2006-06-01, 13:03
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt Olsson
PW är trevlig att titta på.
Att hon sedan lyckats ta sig ur ett äktenskap där mannen gillade att ge henne blåtiror är starkt, klart mycket starkare än att jobba och ha barn samtidigt.

Hela historian om misshandel är säkerligen mycket överdriven. Om det över huvudtaget delades ut några "blåtiror" så förtjänade hon säkert dom
Citera
2006-06-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Hela historian om misshandel är säkerligen mycket överdriven. Om det över huvudtaget delades ut några "blåtiror" så förtjänade hon säkert dom

Historien om misshandel är dessvärre inte överdriven. Det har varit känti Stockholm i åratal att Emilio misshandlat henne. Pernilla "pudrar" inte näsan men det gör däremot hennes x. Han är en vidrig jävel.
Citera
2006-06-03, 12:44
Medlem
Buck Laughlins avatar
Jag vill minnas att hon först blev känd som teaterapa innan hon var med i melodifestivalen. Hon spelade Annika i Pippi Långstrump innan Picadilly Circus.
Citera
2006-06-03, 13:01
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buck Laughlin
Jag vill minnas att hon först blev känd som teaterapa innan hon var med i melodifestivalen. Hon spelade Annika i Pippi Långstrump innan Picadilly Circus.

Men att hon överhuvudtaget kom i där har antagligen en stark koppling till att båda hennes föräldrar är skådisar.
Citera
2006-06-04, 07:37
Medlem
Hundbitens avatar
Jag garanterar att den pojkvän hon har nu inte delar ut blåtiror... det är en otroligt trevlig och fin kille
Citera
2006-06-04, 13:08
Medlem
fun fact:

Hon och Emilio bodde i Rissne på 80-talet.
Citera
2006-06-07, 20:50
Medlem
LMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
[/i]

kan inte låta bli att reagera på dessa dina rader, packan! personligen så struntar jag i PW, jag varken gillar eller ogillar henne, hon lämnar mej alltså ganska oberörd...MEN ingen människa har rätt att slå någon annan människa, det finns ingen ursäkt för misshandel! hur menar du att hon hade "förtjänat" dem?? gör ett studiebesök på något kvinnocenter eller en akutmottagning så kanske du får en annan syn på saken, packan. du borde be alla misshandelsoffer om ursäkt för dina omogna rader, jag antar att du är för ung för att begripa bättre... eller??
vet att tråden är gammal, men var tvungen att kommentera detta ändå.
Citera
2006-06-07, 21:16
Bannlyst
Nej

Citat:
Ursprungligen postat av LMJ
[/i]

kan inte låta bli att reagera på dessa dina rader, packan! personligen så struntar jag i PW, jag varken gillar eller ogillar henne, hon lämnar mej alltså ganska oberörd...MEN ingen människa har rätt att slå någon annan människa, det finns ingen ursäkt för misshandel! hur menar du att hon hade "förtjänat" dem?? gör ett studiebesök på något kvinnocenter eller en akutmottagning så kanske du får en annan syn på saken, packan. du borde be alla misshandelsoffer om ursäkt för dina omogna rader, jag antar att du är för ung för att begripa bättre... eller??

Hej. Nej jag håller inte med dig här, PW förtjänar faktiskt stryk , vissa kvinnor gör det och PW är en av dom. Hon blir en bättre människa när hon får stryk dagligen, det behöver inta vara nävar men en örfil eller två om dagen eller smisk på stjärten är hon värd.
Jag tror PW förstår detta själv och att hon snart går i från sin kille för att starta ett förhållande med kanske en Iranier eller Irakier som vet hur man behandlar en kvinna som PW.
Citera
2006-06-08, 13:51
Medlem
LMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Hej. Nej jag håller inte med dig här, PW förtjänar faktiskt stryk , vissa kvinnor gör det och PW är en av dom. Hon blir en bättre människa när hon får stryk dagligen, det behöver inta vara nävar men en örfil eller två om dagen eller smisk på stjärten är hon värd.
Jag tror PW förstår detta själv och att hon snart går i från sin kille för att starta ett förhållande med kanske en Iranier eller Irakier som vet hur man behandlar en kvinna som PW.
Irffan;
jag tar för givet att ditt inlägg är skrivna med en stor portion ironi... ingen vettig människa kan hysa såna åsikter som du vädrar där!
egentligen är det ju inte ens värt att kommentera, men nu har jag ju gjort det iallafall.
Citera
2006-06-08, 20:45
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMJ
[/i]

Men, vad är det jag hör? En av PW's sympatisörer har talat
Det verkade inte lida någon nöd på henne när hon satt och flinade i den lattefärgare soffan. Här var det bara fokus på hur stark hon var.

Visst fan är jag emot misshandel, ett besök på en såkallad kvinnojour skulle säkert göra mig gott och även till en bättre människa.

Det jag menade var bara att hon troligtvis är en än mer självgod, egoistisk och självgod människa när kameran är avslagen.

Jag ber om ursäkt om du tog illa upp, vill bara klargöra att jag är emot misshandel av liknande karraktär, men ibland glömmer man bort att en människa faktiskt kan förtjäna stryk. Det gäller i vissa fall även mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in