Citat:
Ursprungligen postat av LMJ
[/i]
kan inte låta bli att reagera på dessa dina rader, packan! personligen så struntar jag i PW, jag varken gillar eller ogillar henne, hon lämnar mej alltså ganska oberörd...MEN
ingen människa har rätt att slå någon annan människa, det finns ingen ursäkt för misshandel! hur menar du att hon hade "förtjänat" dem?? gör ett studiebesök på något kvinnocenter eller en akutmottagning så kanske du får en annan syn på saken, packan. du borde be alla misshandelsoffer om ursäkt för dina omogna rader, jag antar att du är för ung för att begripa bättre... eller??
vet att tråden är gammal, men var tvungen att kommentera detta ändå.

Men, vad är det jag hör? En av PW's sympatisörer har talat
Det verkade inte lida någon nöd på henne när hon satt och flinade i den lattefärgare soffan. Här var det bara fokus på hur stark hon var.
Visst fan är jag emot misshandel, ett besök på en såkallad kvinnojour skulle säkert göra mig gott och även till en bättre människa.
Det jag menade var bara att hon troligtvis är en än mer självgod, egoistisk och självgod människa när kameran är avslagen.
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp, vill bara klargöra att jag är emot misshandel av liknande karraktär, men ibland glömmer man bort att en människa faktiskt kan förtjäna stryk. Det gäller i vissa fall även mig