Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Du - jag är fd polare m Chrille. Lille Cribba var otrogen mot Mary, men hon vet inte om det. Som jag skrivit tidigare finns det en anledning till att ett antal vänner droppat av med åren.

Fine, men det finns inga bevis för det mer än ditt ord.
Vad majoriteten anbelangar kan du lika gärna vara ett troll.
Eller så kan du ha ett personligt horn i sidan till CB som gör att du hittar på saker härinne.
Du kan vara felinformerad och/eller ha missat någon detalj i historien.
Eller också kan det du skriver kan också vara helt sant.
Poängen är att ingen kan veta säkert vilket!
Citera
2021-09-24, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han är skriven på Svinninge adressen tills det äldre paret som har attefallshuset har hyrt ut det igen.
Han gör så för att slippa att pressen skriver ut att de är sambos. Försöker ligga lite lågt gör han.

Hur vet du det? Har han sagt det till dig?
Citera
2021-09-24, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Fine, men det finns inga bevis för det mer än ditt ord.
Vad majoriteten anbelangar kan du lika gärna vara ett troll.
Eller så kan du ha ett personligt horn i sidan till CB som gör att du hittar på saker härinne.
Du kan vara felinformerad och/eller ha missat någon detalj i historien.
Eller också kan det du skriver kan också vara helt sant.
Poängen är att ingen kan veta säkert vilket!

Skulle kunna namnge ett antal ex till Chrille som fått veta om hans otrohet, manipulation mm.
Kommer givetvis inte skriva ut dessa namn.
Har inget horn i sidan mer än att jag och min fru tyckte att hans svineri gick för långt till slut och därefter har vi distanserat oss lite i taget.

Jo - flera vet med säkerhet att Chrille ogillar äkta monogami. Därutöver har han inte behandlat kvinnor schysst ur andra aspekter. Hans enorma charm gör dock att det tar lång tid att upptäcka hur han ljuger och har sig. Kommer inte ändra mig oavsett dina inlägg som du gör i hopp om att skapa osäkerhet bland de som läser här.
Citera
2021-09-24, 10:16
Medlem
Citat:

Får anta att det är ett antagande baserat på CBs tidigare beteendemönster.

Säg mig: varför är man annars skriven på en adress där man inte bor samtidigt som man sover och lever på en annan adress?

Om du menar att CB inte ändrat sin folkbokföring för att ligga lågt en stund så kanske du menar att han jagas av KFM och vill vara svår att få tag på? Nej, det vill du så klart inte insinuera så vi fortsätter tro att det Hotandsecretsanta skrev är ett helt korrekt antagande.
Senast redigerad av minnie.e.nord 2021-09-24 kl. 10:20.
Citera
2021-09-24, 10:19
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
CB är cykelinstruktör på Sats, och han har pratat med en annan instruktör där som jag känner väl.
Jag kan också namnge flera personer som råkat illa ut av CB men gör det förstås inte.
Citera
2021-09-24, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB är cykelinstruktör på Sats, och han har pratat med en annan instruktör där som jag känner väl.
Jag kan också namnge flera personer som råkat illa ut av CB men gör det förstås inte.

Suck, jag har inte bett dig att namnge någon. Du missar poängen.
Citera
2021-09-24, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Får anta att det är ett antagande baserat på CBs tidigare beteendemönster.
Precis! Ett antagande. Antaganden kan vara farliga att göra och bli väldigt fel

Citat:
Säg mig: varför är man annars skriven på en adress där man inte bor samtidigt som man sover och lever på en annan adress?
Tror att han är långt ifrån ensam om att göra så. Det är nog rätt vanligt innan man har bestämt sig för att flytta ihop på allvar.

Citat:
Om du menar att CB inte ändrat sin folkbokföring för att ligga lågt en stund så kanske du menar att han jagas av KFM och vill vara svår att få tag på? Nej, det vill du så klart inte insinuera så vi fortsätter tro att det Hotandsecretsanta skrev är ett helt korrekt antagande.
Jag menar ingenting. Jag lägger mig inte i CB´s liv och inte heller hans relation med PW. Det är deras business. Jag antar ingenting som jag inte har klara belägg för. Att någon jycke på flashback säger saker och påstår att h*n känner vederbörande räcker liksom inte. Du missar poängen precis som alla andra som har svarat mig.
Citera
2021-09-24, 11:49
Medlem
Citat:
Precis! Ett antagande. Antaganden kan vara farliga att göra och bli väldigt fel

Tror att han är långt ifrån ensam om att göra så. Det är nog rätt vanligt innan man har bestämt sig för att flytta ihop på allvar.

Jag menar ingenting. Jag lägger mig inte i CB´s liv och inte heller hans relation med PW. Det är deras business. Jag antar ingenting som jag inte har klara belägg för. Att någon jycke på flashback säger saker och påstår att h*n känner vederbörande räcker liksom inte. Du missar poängen precis som alla andra som har svarat mig.

Roligt att du enbart fångar upp de som skrivit ”anta”. Hur är det med dem som de facto känner C och som tydligt berättat om hans beteende? Har du inget svar på tal där?
Citera
2021-09-24, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Skulle kunna namnge ett antal ex till Chrille som fått veta om hans otrohet, manipulation mm.
Kommer givetvis inte skriva ut dessa namn.
Har inget horn i sidan mer än att jag och min fru tyckte att hans svineri gick för långt till slut och därefter har vi distanserat oss lite i taget.

Jo - flera vet med säkerhet att Chrille ogillar äkta monogami. Därutöver har han inte behandlat kvinnor schysst ur andra aspekter. Hans enorma charm gör dock att det tar lång tid att upptäcka hur han ljuger och har sig. Kommer inte ändra mig oavsett dina inlägg som du gör i hopp om att skapa osäkerhet bland de som läser här.
Jag har inte bett dig att namnge någon eller för den delen att slänga fram bevis. Du missar poängen helt och hållet.
Jag som läsare har ingen aning om vem det är som sitter bakom tangentbordet och kallar sig Martinmartinus. För mig kan du vara precis VEM som helst med vilken agenda som helst. Förstår du?
Kanske är det du skriver sant - kanske inte. Jag har ingen aning.
Jag försöker inte skapa osäkerhet. Om jag försöker göra något så är det att få fler läsare att tänka längre än till nästippen innan de tror blint på någon som påstår att de har inside info. Det behöver nödvändigtvis inte stämma.
Senast redigerad av MrsGossip 2021-09-24 kl. 11:54.
Citera
2021-09-24, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Roligt att du enbart fångar upp de som skrivit ”anta”. Hur är det med dem som de facto känner C och som tydligt berättat om hans beteende? Har du inget svar på tal där?

Kära Someone...de som "de facto känner C"
Hur vet jag att de "de facto" känner honom? Hur vet du det? För att de säger det?
Kanske är det sant - kanske inte.
Min bestämda uppfattning är dock att man på flashback ska vara ytterst försiktig med att lita på att skribenter alltid talar sanning.
Citera
2021-09-24, 11:58
Medlem
Citat:
Jag har inte bett dig att namnge någon eller för den delen att slänga fram bevis. Du missar poängen helt och hållet.
Jag som läsare har ingen aning om vem det är som sitter bakom tangentbordet och kallar sig Martinmartinus. För mig kan du vara precis VEM som helst med vilken agenda som helst.
Kanske är det du skriver sant - kanske inte. Jag har ingen aning.
Jag försöker inte skapa osäkerhet. Om jag försöker göra något så är det att få fler läsare att tänka längre än till nästippen innan de tror blint på någon som påstår att de har inside info. Det behöver nödvändigtvis inte stämma.

Man ska alltid vara källkritisk men i fallet med C så tycker jag det är märkligt att folk fortsätter ifrågasätta sanningen i det som skrivs. Den här tråden handlar sedan flera månader tillbaka om hans beteende. Skulle det vara ”hittepå” så hade tråden dött för länge sedan. Vet inte någon annan kändis partner som haft så mycket i bagaget. Inte ens Pa*lo.
Citera
2021-09-24, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Man ska alltid vara självkritisk men i fallet med C så tycker jag det är märkligt att folk fortsätter ifrågasätta sanningen i det som skrivs. Den här tråden handlar sedan flera månader tillbaka om hans beteende. Skulle det vara ”hittepå” så hade tråden dött för länge sedan. Vet inte någon annan kändis partner som haft så mycket i bagaget. Inte ens Pa*lo.

Vet du, jag tror att det är oerhört lätt hänt att det blir så. Man triggar liksom igång varandra och sen bara fortsätter det. Det behöver inte ligga sanning i allt som skrivs för det.
Dessutom tycker jag att intresset för C och P´s relation är lite smått patetisk. Vad är det man vill uppnå?
Varken P, C eller någon i deras närhet lär ju lyssna på någon som skriver "sanningen" på flashback.
Så vad är syftet liksom? Vad ger det den som skriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in