2021-08-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hon känns inte riktigt närvarande, tagit för många piller?

Funderade på det oxå, alternativt lite salongs? Tror att hon spärrar upp ögonen och tror att hon ska se gullig ut med en "pigg blick" men det ser alltid väldigt galet ut. Den blicken kommer fram när det är "show" och "tv", i liven ser hon mindre onormal ut..
Citera
2021-08-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
A
Det intressanta är väl Annas välmående och Framgång i nu tid?

Vilken bra ide färdtjänsten! Kan inte du börja med att ta en av alla punkter om Annas framgång i "nu tid"? Så fyller säkert vi andra på sen...
Citera
2021-08-13, 22:13
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Vilken bra ide färdtjänsten! Kan inte du börja med att ta en av alla punkter om Annas framgång i "nu tid"? Så fyller säkert vi andra på sen...
Jo visst återkommer om det inom ett halvår, för det lär ta tid, kan du börja?
Citera
2021-08-13, 22:14
Medlem
Citat:
Hakor och tänder är det allt Du kan se i detta? Det är ju inte friskt att fel tolka allt så till den milda grad.
Om Du vore Anna och fyllt 50 utan att ha haft några större success än Tommy Tycker om mig vad skulle Du gjort då för att hänga kvar i rampljuset?
Det är det som är hela ditt liv att få bli uppskattad, och helt plötsligt, rycker någon tokig manager bort mattan under dina fötter.
jo då får man göra det bästa av det hel och det gör jxg.
Tommy tycker om mig är ju en Carola låt och inget Anna Book skulle ta i med tång.
Citera
2021-08-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Ett kraftigare skott i foten för AB än den här intervjun lär väl inte gå att hitta, utifrån vad vi vet idag?

Dessutom: "-Det är det här man lever för, som artist!"

Ska vi döpa om den intervjun till "Hackig skiva Ala Anna"?
Många favoriter utöver den du nämnde, höjer din med "det kan alla intyga jag sa att jag inte ville vara med"
Citera
2021-08-13, 22:20
Medlem
Citat:
Hakor och tänder är det allt Du kan se i detta? Det är ju inte friskt att fel tolka allt så till den milda grad.
Om Du vore Anna och fyllt 50 utan att ha haft några större success än Tommy Tycker om mig vad skulle Du gjort då för att hänga kvar i rampljuset?
Det är det som är hela ditt liv att få bli uppskattad, och helt plötsligt, rycker någon tokig manager bort mattan under dina fötter.
jo då får man göra det bästa av det hel och det gör jxg.
Vad pratar du om? Låten du nämner var inte @nnas låt.
Den som förstörde för @nna var hennes egen mamma, genom att ljuga dottern full av lögner över hurduktig hon var. Hon klädde sin dotter som en kopia av sig själv, det är komiskt att se hur @nna gjort likadant med fisan. Att inte ställa krav och pusha för att barnen ska bli flygfärdiga, utan försöker göra dem till någon form av mini-me?! Tragiskt är det att se hur hon gör samma misstag som hennes egen mamma gjorde.
Senast redigerad av Litenensam 2021-08-13 kl. 22:31.
Citera
2021-08-13, 22:21
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Tommy tycker om mig är ju en Carola låt och inget Anna Book skulle ta i med tång.
Helt rätt men fast fel, den skrev per till Anna, men carola fick framgång med den.
Men carola visste nog vem den låten var tänk och menad för. Men utan skrupler så är det väl bara att ta för sig.
Det är något som inte är Anna:s kännetecken, det utgår jag i från att vi är eniga om.
Citera
2021-08-13, 22:21
Medlem
Jag kan tipsa om att se avsnittet med Hanna och Amanda, när Anna Book och Liam Norberg umgås..
Citera
2021-08-13, 22:23
Medlem
Citat:
Helt rätt men fast fel, den skrev per till Anna, men carola fick framgång med den.
Men carola visste nog vem den låten var tänk och menad för. Men utan skrupler så är det väl bara att ta för sig.
Det är något som inte är Anna:s kännetecken, det utgår jag i från att vi är eniga om.
Hur skulle Carola veta det?
Nej vi är icke eniga angående Anna Books kännetecken.
Hennes kännetecken är enligt mig värme och talang.
Citera
2021-08-13, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja något har hon tagit, det syns.

Jag tycker också att hon är väldigt avslappnad och pratar och pratar. Det verkar som hon tagit något. Inte något fel i det tycker jag. Det är många som tar något före de utför något med stor publik. Och hon gör ju inte bort sig eller något.

Citat:
Hon är inte välmående i nutid, varken fysiskt eller psykiskt.
Vilken framgång i nutid syftar du på? Måste missat någonting helt uppenbart

Tror inte att hon mått bra på länge. Nu verkar hon inte vilja släppa sina barn, utan klamrar sig fast vid dem på ett rätt ohälsosamt sätt. Att inte Felicia har flyttat hemifrån är konstigt med tanke på att hon är över trettio år gammal. Sonen borde också ha ett eget liv. Vanessa är ju i en ålder där man åtminstone har tänkt flytta hemifrån och tar steg för det. Och Vanessa verkar fungera rätt bra ändå. Det får man ju säga. Hoppas det håller i sig!
Citera
2021-08-13, 22:27
Medlem
Citat:
Jag kan tipsa om att se avsnittet med Hanna och Amanda, när Anna Book och Liam Norberg umgås..
Det är bra TV
Lite vidrigt att skurken Liam får frottera sig i rampljuset bredvid Anna Book. Jag anser att Anna Book skulle ha avstått eftersom Liam är en kriminell tjyv.
Citera
2021-08-13, 22:29
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Vad pratar du om? Låten du nämner var inte @nnas låt.
Den som förstörde för @nna var hennes egen mamma, genom att ljuga dottern full av lögner över hurduktig hon var. Hon klädde sin dotter som en kopia av sig skälv, det är komiskt att se hur @nna gjort likadant med fisan. Att inte ställa krav och pusha för att barnen ska bli flygfärdiga, utan försöker göra dem till någon form av mini-me?! Tragiskt är det att se hur hon gör samma misstag som hennes egen mamma gjorde.
Det Du pratar om är det som kallas det sociala arvet, inget av det Du Nämner stämmer.
Snarare så är det ett flashback arv att få allt om Anna om foten, ni är hu fixerade vid hennes fötter och naglar, är det era mödrar ni jämför med eller?
Förövrigt finns det ingen komik i detta, snarare tragedi, hur en så stor artist skall bli så förnedrad på grund av sin kropp samt hur man fel tolkar moderns goda inverkan på karriären.
Utan en stabil familj skulle ingen av barnen ha blivit vad dom är i dag, alltså goda medborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in