2021-07-03, 11:06
Medlem
Från liven 2/7 cirka 18 minuter in....
När Anna tigger om att få låna en husvagn på Böda Camping förstår man att hon nu suktar efter att synas i det programmet.
Castingen för "Böda camping" kontaktade oss för de ville vi skulle vara med i programmet. Först lät det kul men så insåg jag att vi skulle framställas som rock'n'roll familjen, oansvariga musiker med galen husvagn. Det är vi ju inte.
Vänta... hallå kanal5, ta med Anna i ert program. Tänk er henne i husvagn leka drottningen av Böda. Låta henne få utbrott på grannar, köra med personal, bete sig så helvete illa som bara en Anna Book kan göra..
Citera
2021-07-03, 11:24
Medlem
På morgonens live säger Anna att hon inte har koll på om det är fotbolls-vm eller em. Frågar om Spanien spelar ikväll?
På kvällen är Anna Spaniens största och mest entusiastiska fan 😁
Citera
2021-07-03, 11:50
Medlem
TookAnnas bröst är sååå stora p g a att hon kommer från Medelhavet Återigen vad hon är dum i huvudet Vilken skymf mot alla kvinnor runt Medelhavet. Nästan så att kvinnorna skulle anmäla Stollet till polisen för grovt förtal. AnnaTook du är ju lookalike din mamacita Marita som också hade musklig benstomme
Citera
2021-07-03, 11:56
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
På morgonens live säger Anna att hon inte har koll på om det är fotbolls-vm eller em. Frågar om Spanien spelar ikväll?
Ombyte förnöjer?
Citera
2021-07-03, 12:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Som vanligt har hon filmat när hon ser på TV och nu då fotboll.
Det skriks och gapas och jag kan riktigt höra hur hon säger till la familia att "Nu ska jag filma så skrik så mycket ni kan "
Dom har det ju så bra och fint hon och bästa finaste familjen 🙄

Jag förstod det. Människan kan inte ens se på teve utan att gapa och skrika i mobilen så långt batterierna håller
Det förvånar mig inte om familjen blir lomhörda när det aldrig är tyst i huset. Hon kommer väl skrika för full hals i mobilen även när hon bor på ålderdomshemmet skulle jag tro.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-07-03 kl. 12:44.
Citera
2021-07-03, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Anna är så obildad och okunnig om nästan allt. Det är löjligt att lägga ut när de tittar på fotboll och skriker som idioter. Anna känner sig så spansk, hon är ett resultat av att en gift man var otrogen men hon vill få oss att tro att hon växte upp i en spansk familj. Jag tycker familjen skall flytta till Spanien så de får bo i landet de älskar.
Citera
2021-07-03, 13:49
Medlem
TPLs avatar
Såg i liven att hon fick nån notis om Quizkampen. Spelar hon Q? Skulle vara hejdlöst roligt att tävla mot henne där.
Citera
2021-07-03, 14:08
Hon försöker alltså i gårdagens live få det till att hon bara var med i BL för att vinna, hon ville inte alls förbli smal. Att hon blivit minst lika stor som när programmet började är helt enligt ritningarna (och kroppsbyggnaden beror mycket på att hon är från Medelhavet). Så allt hon sa i TV-soffor och program efter vinsten att detta var för livet och att hon aldrig mer skulle bli tjock menade hon inte då …
Citera
2021-07-03, 14:59
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Såg i liven att hon fick nån notis om Quizkampen. Spelar hon Q? Skulle vara hejdlöst roligt att tävla mot henne där.
Jag tror att det var Loquita som fick den notisen under inspelningen 🤗
Citera
2021-07-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon försöker alltså i gårdagens live få det till att hon bara var med i BL för att vinna, hon ville inte alls förbli smal. Att hon blivit minst lika stor som när programmet började är helt enligt ritningarna (och kroppsbyggnaden beror mycket på att hon är från Medelhavet). Så allt hon sa i TV-soffor och program efter vinsten att detta var för livet och att hon aldrig mer skulle bli tjock menade hon inte då …

Jaha ja, det var så det var. Hon kommer från Kubikviken i Spanien och då blir det så där.

Vet inte om det är tragiskt eller lustigt, förmodligen både och, att hon inte förstår att folk som är på hennes live i regel driver med henne. Finns säkert någon som inte gör det som bara är förvirrad, men annars är det ju bara folk som roar sig med att se om de kan få en reaktion ur henne.
Citera
2021-07-03, 15:46
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Haha….. ni är för tråkiga vissa av er här. Ni lever som parasiter på Anna och hon på er. Hahaha……

Tycker hon är rätt sympatisk ibland för att vara ”granskad kändis”
Citera
2021-07-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Haha….. ni är för tråkiga vissa av er här. Ni lever som parasiter på Anna och hon på er. Hahaha……

Tycker hon är rätt sympatisk ibland för att vara ”granskad kändis”

Vad är en ”granskad kändis”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in