2021-07-18, 08:40
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
aha 9 dagar, ja då är det ganska låg dos...
Händer att jag tar 2 mg ibland med men försöker hålla mig runt 1mg, bara tagit 4mg som mest och efter det kände jag att jag ej fick nån bättre effekt och det va slöseri att ta mer.
Yes, men hur lång tid kommer det ta tror du innan subutexen helt slutat blocka?
Vill ju prova mitt heroin igen för att se om det verkligen är så dåligt som jag trodde..

Om det har någon betydelse så tog jag ungefär 2mg kanske lite mer vid sista tillfället
Citera
2021-07-18, 08:42
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Vill ju prova mitt heroin igen för att se om det verkligen är så dåligt som jag trodde..
Skulle hållt mig ifrån om jag var du.
Du vet ju hur de slutar så småningom.
Citera
2021-07-18, 08:45
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Skulle hållt mig ifrån om jag var du.
Du vet ju hur de slutar så småningom.
Jo det är man ju väl medveten om.
men jag vet ju också att det aldrig kommer hända, det där grammet kommer användas upp förr eller senare…
Citera
2021-07-18, 10:09
Medlem
link71s avatar
Citat:
Jo det är man ju väl medveten om.
men jag vet ju också att det aldrig kommer hända, det där grammet kommer användas upp förr eller senare…
Vet hur svårt det är. Jag kunde inte hålla mig ifrån droger om jag hade hemma.
Aldrig.
Men har lagt ner allt som tur är efter 10 år i blandmissbruk.
Var så horsad så jag somnade bakom ratten o körde av vägen.Två gånger och har fortfarande körkortet kvar som jag bara är tur att jag har kvar.
Man lär sig. Men man måste verkligen fucka upp för inse det .
Citera
2021-07-18, 23:17
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:

Om det har någon betydelse så tog jag ungefär 2mg kanske lite mer vid sista tillfället

suben blockar minst 72 timmar.
Har provat varje gång jag bytt över till H
Byta tillbaka är det 24 timmar som gäller för att va säker.
Citera
2021-07-19, 02:08
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Vet hur svårt det är. Jag kunde inte hålla mig ifrån droger om jag hade hemma.
Aldrig.
Men har lagt ner allt som tur är efter 10 år i blandmissbruk.
Var så horsad så jag somnade bakom ratten o körde av vägen.Två gånger och har fortfarande körkortet kvar som jag bara är tur att jag har kvar.
Man lär sig. Men man måste verkligen fucka upp för inse det .
Jag var också i ett blandmissbruk i många år, där jag verkligen blandade så många droger som möjligt samtidigt, spelade ingen roll Vad det va, så tog jag det.

hade 5 år nykter, trillade dit men tog mig upp igen och va nykter i ungefär ett år.

Men nu är det dags igen, än så länge är det fortfarande någon form av i alla fall skapligt funktionellt självmedicinering,
Varvar mellan olika droger så gott det går.

Men vet att jag kommer behöva sluta, förr eller senare kommer det påverka mitt jobb och andra viktiga saker i livet.

Man har ju funderat på att försöka att bara röka CB, men då i princip varenda människa runt mig, inklusive min sambo antingen tycker att det är dödsknark eller att jag helt enkelt inte borde pga min historia av missbruk.

Vem vet, dom kanske har rätt, men skulle ju vilja prova och utan att behöva dölja ddt för exakt alla.
kan ju inte bli
Värre än det är just nu
Citera
2021-07-19, 02:34
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
suben blockar minst 72 timmar.
Har provat varje gång jag bytt över till H
Byta tillbaka är det 24 timmar som gäller för att va säker.
Men då har det gått ca 168 timmar sedan jag tog sub sist.
Och 108 timmar hade det gått vid tillfälles jag skrev om när jag provade första gången och rökte.

Misstänker att heroinet jag har är väldigt dåligt helt enkelt.
Drog även en lina igår, hade tagit tjack på dagen och tyckte inte riktigt benson gjorde jobbet, men kände verkligen inte ett skit.

Men ger nasalt med brunt heroin generellt väldigt dålig effekt? För den enda gången jag faktiskt fick ett skönt runt av det va när jag rökte.
Citera
2021-07-19, 21:24
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Men då har det gått ca 168 timmar sedan jag tog sub sist.
Och 108 timmar hade det gått vid tillfälles jag skrev om när jag provade första gången och rökte.

Misstänker att heroinet jag har är väldigt dåligt helt enkelt.
Drog även en lina igår, hade tagit tjack på dagen och tyckte inte riktigt benson gjorde jobbet, men kände verkligen inte ett skit.

Men ger nasalt med brunt heroin generellt väldigt dålig effekt? För den enda gången jag faktiskt fick ett skönt runt av det va när jag rökte.

har fått precis lika bra effekt av att snorta brunt heroin som att röka det så du måste fått dåliga grejer, fick 40%igt H en gång, det va fan inte mycket att ha. ,måste komma över 60-70% renhet...där börjar det bli bra.
Citera
2021-07-19, 21:41
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
har fått precis lika bra effekt av att snorta brunt heroin som att röka det så du måste fått dåliga grejer, fick 40%igt H en gång, det va fan inte mycket att ha. ,måste komma över 60-70% renhet...där börjar det bli bra.
Aja bara gilla läget då, var ju billigt i alla fall, får ta stora doser då helt enkelt
Citera
2021-07-23, 00:25
Medlem
Jag har aldrig tagit horse men går på 3mg sub dagligen. Skulle det blockera effekten förr mig om jag testade H?
Citera
2021-07-24, 23:33
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syndarbocken
att blanda ihop lösning borde vara lätt suger jag sen upp den med nålen eller bara sprutan? och läste om att det in får finnas luft in sprutan hur fixar man det? bra med lite aktivitet i tråden för en gångs skull

Om du får in luft i sprutan så vänder du den med nålen uppåt och knackar några gånger på pumpen. Då flyter bubblorna upp mot nålen och sen pressar du ut dom tills innehållet du vill ha kvar i pumpen når upp till nålen och genom så att du kan skymta vätskan på toppen av nålen. Svårt va? Men det ska till en hel del luft för att det ska vara skadligt
Senast redigerad av Robbadobb 2021-07-24 kl. 23:35.
Citera
2021-07-27, 16:42
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppet321
Jag har aldrig tagit horse men går på 3mg sub dagligen. Skulle det blockera effekten förr mig om jag testade H?

Har varit mede om att sub blockat horset men då får man ha lite tålamod. Till slut skjuter man genom det och sen är förhoppningsvis receptorerna fuckade på ett positivt vis så att man kan braka på meed både opiater och buprenorfin korsvis samma dygn för all tid framåt.
Åtm hoppas jag att det är så.
Att man slår genom det med envishet (utan att ta överdosernas monsterdos) vet jag av egen erfarenhet. Är lite segt med de där ggrna man kör utan att det händer nåt till det händer.

Sub och cola är annars en bra alternetiv till s-ball
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in