Jag undrar om Kakaduans lapp är av samma typ som Jonas lapp. Hade Jonas en likadan? Jag tänkte att hans var handskriven, men den kanske var en utskrift precis som Kokobovos. Varför fick vi aldrig se Jonas lapp?
Det var för övrigt totalt pinsamt när Lööf i Aktuellt tillfrågades om att offentliggöra det där papperet, "avtalet" hon hade med Röfvén, men hon ålade sig ur det på ett högst pinsamt sätt. "Nädå, så att jomenvisst, men inte behövs väl det..."
Så Annie har gått all in Jonas och blivit en dörrmatta.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnBlund
Håller helt med. Jag är snart 40. Redan i mina tonår märkte jag detta.
Folk lär sig via släkt och vänner att man ska rösta på socialdemokraterna. Därmed röstar många som inte har någon kunskap alls om politik eller kanske inte ens bryr sig om politik, på just socialdemokraterna.
Detta är mycket tråkigt. Det betyder att S har ett så stort stöd just på grund av vana, inte för att alla deras väljare tror och tycker att de faktiskt är det bästa partiet för vad de själva skulle vilja se hända i Sverige.
Nejnej, det gäller bara bland den del av befolkningen som inte kan tänka själv. Den ska man undvika eller ställa till svars.