Citat:
Ursprungligen postat av
Jack-Ryan
Jag är rätt höger om man säger så, men jag har alltid respekterat kommunisterna. Vi vet var vi står sas. Vi är helt överens i de frågor du beskriver. Det borde varit möjligt att gjort en deal där man tillsammans med högerblocket kunde gjort sig av med Löfven & Co.
Det är för mkt stollar som styr och ställer även i V - det går inte att samarbeta. Självklart gillade jag Dadgostars fällande av Löfvén för marknadshyrorna, men i övrigt har jag ingen större insyn i politiken. Jag är för gammal.
Jag vill påpeka att hjärndöd och samhällsomstörtande invandring i utbyte mot röster aldrig tidigare varit kärnan i Vänsterns politik. Vänstern ska skydda våra jobb och hjälpa till att göra svenska företag konkurrenskraftiga för att höja levnadsstandarden för svenska arbetare. Detta har politikerna av idag missat. Det hela handlar bara om att sälja ut Sverige i utbyte mot egen livslång försörjning inklusive sinnesjukt höga pensioner i betalning för tjänsten. Ingen kan ha missförstått det faktumet.
Att företag som Google, Amazon och andra amerikanska spionföretag har fått gratis gräddfil in i det svenska informationsflödet gör inte saken bättre för SAP. Det har de fått i utbyte mot censur och andra detaljer som vi ej känner till ÄNNU. Fy fan för Morgan Johansson & Co. De är landsförrädare och bör ställas inför rätta.
Sen är jag inte idiot eller så djävla enögd att jag inte kan kritisera de jag röstat på sedan sjuttiotalet. Som tack för att jag arbetat ett helt liv får jag ut fattigpension. Alla de pengar vi arbetare slitit ihop och betalat i skatt har SAP gett bort till "flyktingar" i utbyte mot makt. Hur fan kan en arabisk terrorist bli svensk medborgare på några år, eller få rösta i kommunalvalet direkt så fort han satt sin fot på svensk mark? Jo, för att sossarna bestämt det.
Jag är inte blind.