Citat:
Uppenbarligen, sen finns det ju en fallande skala gällande narkotikabrott från att framställa och sälja i stor skala till ringa narkotikabrott.
Citat:
Anledningen att jag frågar är för att man får bara ett strafföreläggande med ett bötesbelopp för det så enligt dig så är Ebba Bush mer kriminell än knarkaren.
Frågan är väl snarare varför du tycker att det är viktigt att jämföra eller ens relevant.
Var knarkaren i fråga partiledare?
Citat:
Sedan skulle jag vilja be dig sluta tillskriva mig en massa motiv och annat som jag inte har och som du inte vet om.
Jag är inte en fan av Ebba Bush och jag vet inte vad det är för agenda du anser dig veta att jag har.
Jag är inte en fan av Ebba Bush och jag vet inte vad det är för agenda du anser dig veta att jag har.
Nej, det är väl bättre du själv förklarar vad du har för egntliga anledningar till att försöka släta över, göra irrelevanta jämförelser och förringa saken?
Citat:
Jag kan dock utläsa ett enormt hat från din sida mot Ebba Bush och mot allt som inte är vänster, men vad vet jag?
Fast du har fel, jag hatar inte henne och du har ingen aning om ifall jag ens är vänster eller inte.
Men jag antar att det det kan ligga nära till hands att tro det beträffande någon som inte stämmer in i hyllningskören när partiledare inte kan lagen/tror sig stå över den samma, samtidigt som partiledaren i frågas parti propagerar för hårdare straff beträffande just det partiledaren privat anser sig stå över.
Fast för att tro det behöver man nog vara både en hel del inskränkt och bra mycket mindre nogräknad.
Du och många andra här har snarare gjort allt ni kan för att bekräfta allt jag skrev i mitt första inlägg.
Tack.