Citat:
Ursprungligen postat av
Zinovjev
Danmark torde väl gå? Eller ja, nästan alla länder förutom detta jävla hellhole. Blackface kanske funkar, värt att testa.
Stämmer bra men allt man filmat under 2021 kommer visas vid höst fram till början av 2022. Så man får ju vänta tills man har sitt material så man kan klippa till en showreel. Det är extremt politiserat i Sverige och det händer tom att man stöter på produktionsbolag där det står "Fuck SD" på sidan av kameran osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bud Fox
Handlar nog egentligen om att man vill normalisera en hög andel invandrare i vardagsmiljön. Att du är "too sexy for your shirt" är nog i så fall ett svepskäl.
Jag ser ut som Dolph Lundgren fast inte lika mycket muskler. Senaste reklamfilmen jag var med i fick jag höra regissören säga "du är för snygg kan vi försöka tona ner dig lite". Skiter fullständigt i vilket land man kommer ifrån men det är ju bara fula, lönnfeta och korta personer dom väljer hela tiden. Är det en hunk(aldrig sett någon) så känner man sig slagen utan att bli lurad. Men det kanske är det tv-tittarna vill se för att slippa högt blodtryck.