Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-05-20, 21:25
Medlem
XtraXs avatar
Någon som sett Estrellas matchsnacks sourcream & chili i butik än?
Citera
2021-05-21, 16:58
Medlem
Estrellas matchsnacks sourcream & chili såg jag för en dryg vecka sedan. Kommer inte att köpa då jag inte tycker om chili.
Citera
2021-05-22, 17:32
Medlem
Rebali179s avatar
Nya olw bbq & cola är det sämsta skit OLW har gjort
Citera
2021-06-13, 23:47
Medlem
Rebali179s avatar
Estrellas Halloumi med lite chili är smaklösa å en ren besvikelse
https://www.estrella.se/produkter/halloumi-och-en-gnutta-chili/
Citera
2021-07-01, 21:47
Medlem
carminaburanas avatar
Testade Esterellas Sriracha/mayo, HELT värdelösa. Blev bara två nävar, sen rök de i soppåsen. Maken till smaklösare chips har jag aldrig smakat.
Citera
2021-07-02, 17:21
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Testade Esterellas Sriracha/mayo, HELT värdelösa. Blev bara två nävar, sen rök de i soppåsen. Maken till smaklösare chips har jag aldrig smakat.
Såg dem idag och tänkte köpa men kom sedan på att majonnäs egentligen är mer en konsistens än en smak. Hade säkert varit godare om det bara varit sriracha och att de skippat ”majonnäsdelen”.
Citera
2021-07-02, 17:23
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Såg dem idag och tänkte köpa men kom sedan på att majonnäs egentligen är mer en konsistens än en smak. Hade säkert varit godare om det bara varit sriracha och att de skippat ”majonnäsdelen”.

smakade inte sriracha, smakade inte majonnäs, och smakade inte som en blandning av dem.
Citera
2021-07-09, 18:11
Medlem
Castlevanias avatar
Har det kommit några nya ostchips på senaste tiden? Tycker mest det är sourcream i olika varianter. Längesen jag fann någon ny god chipssmak.
Citera
2021-07-12, 22:48
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Har det kommit några nya ostchips på senaste tiden? Tycker mest det är sourcream i olika varianter. Längesen jag fann någon ny god chipssmak.

Finns väl en hel del chips med cheddar, både fin- och fulchips. Jag tycker att Estrellas cheddar and sourcream är hyfsat habila, samma med OLWs Cheddar Royale. Annars gillar jag Bjärechips med cheddar, men det är ju lite annan typ av chips. Det jag kan känna är att cheddar ibland får en väldigt stark smak, nästan frän, Bjärechips är lite på gränsen där. Estrellas/OLW smakar inte lika starkt och är lite mer lättätna. Beror väl på vad man vill ha.

Ingen av sorterna är direkt ny dock. Vet inte om jag sett några helt nya sorter.
Citera
2021-07-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana

Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Jag tycker dem var goda, hade iof några öl i kroppen när det begav sig.
Citera
2021-08-03, 19:32
Medlem
nu så har OLWS smör och havssalt kommit tillbaka. Just nu säljs de bara på hemmakväll men kommer förmodligen säljas i övriga butiker. Påsen är mindre än förra årets lansering. Då var påsen 250 g men nu 175 g.

Omslaget är gult också medan förra året var det ljusblå färg på påsen
Citera
2021-08-08, 12:04
Medlem
Cineastens avatar
OLW borde börja producera Pepparchipsen igen. Enough said.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in